Buna seara ! De 2 luni de zile detin permisul de conducere , am 18 ani si ca prima masina am o Dacia Logan 1.4 MPI 2006 . Ca orice pustan mai sunt dati in care te dai mai sportiv cu masina dar in limita bunului simt , asa ca vin cu cateva intrebari:
1. Daca turez masina cand este in punctul mort pana taie benzina , ce stricaciuni pot aduce ? ( am facut de 2 ori asta pana acum , din curiozitate si ca imi place cum suna)
2. Daca turez masina cand sunt in miscare , in treapta a 1-a , a 2-a pana taie benzina , la fel.. ce stricaciuni pot aduce ? ( de asemenea imi place cum se aude, am facut asta de vreo 4 ori pana acum )
3. Daca schimb undeva pe la 4500-5000 de ture la mers sportiv , inafara ca mananca benzina in draci , aduc ceva stricaciuni ?
4. Daca abordez o curba ceva mai violent / viteza mai mare -> curba stransa , ce ii poate dauna masinii ?
5. Daca ma mai "dau" cu frana de mana , inafara de cauciucuri spate tocite , la altceva mai dauneaza ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri !
1. Daca turez masina cand este in punctul mort pana taie benzina , ce stricaciuni pot aduce ? ( am facut de 2 ori asta pana acum , din curiozitate si ca imi place cum suna)
2. Daca turez masina cand sunt in miscare , in treapta a 1-a , a 2-a pana taie benzina , la fel.. ce stricaciuni pot aduce ? ( de asemenea imi place cum se aude, am facut asta de vreo 4 ori pana acum )
3. Daca schimb undeva pe la 4500-5000 de ture la mers sportiv , inafara ca mananca benzina in draci , aduc ceva stricaciuni ?
4. Daca abordez o curba ceva mai violent / viteza mai mare -> curba stransa , ce ii poate dauna masinii ?
5. Daca ma mai "dau" cu frana de mana , inafara de cauciucuri spate tocite , la altceva mai dauneaza ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri !
Comment