Problema Sonda Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Sonda Lambda

    Salutare baieti , am si eu o intrebaream un logan 1.6 din 2004 cu instalatie de GPL iar sonda lambda este defecta ( eroare in bord ) in momentul in care masina trece automat pe gaz , influeteaza intr'un fel consumul de GPL din moment ce instalatia GPL are calculator separat iar informatiile transmise de sonda ajung la calculator masina care in acel moment nu alimenteaza masina cu benzina .
    sigpic

  • #2
    aceeasi problema am si eu.

    Am fost la un service, mi-a bagat testerul, si am probleme cu un injector. A spus sa fac un plin de benzina, sa bag aditiv si sa merg cu acel plin o perioada.

    Nu ti-a crescut consumul de gaz?
    sigpic
    Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

    Comment


    • #3
      nu a crescut deloc consumul de gpl ...de asta am zis si eu ca au calculatoare diferite si nu are cu ce influenteze ...si masina merge cu eroare asta de 1 an si ceva ...si nu face probleme deloc ..si are cam 200.000 rulati pe gpl.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Intii trebuie sa faci o resetare a parametrilor invatati de ecu benzina ( EMS3132 ), care datorita functionarii pe gaz asimileaza gresit niste valori in special la " Offset apprentissage de la regulation de richesse " si " Gain apprentissage regulation richesse ", practic sint foarte mult decalati de valorile implicite ( normal ~128 ), ii vei gasi unul spre ~80, celalalt mai mare, spre 200. Asta conduce la functionarea anormala a motorului, ori porneste greu la cald, ori la rece, ori la trecerea de gaz - benzina. Valorile astea se vad foarte simplu cu DDT la daignoza ecu injectie benzina, se da un reset cu comanda " Reinit memoire sauvegardee " in DDT si vei vedea parametrii de care am zis mai sus ca revin la valorile initiale 128.

        E ceva normal la motoarele alimentate si cu GPL, oamenii nu respecta functionarea alternativa 1 plin benzina -3 plinuri GPL, merg mult mai mult pe GPL astfel ca ecu benzina invata aiurea parametrii de care am zis, si practic motorul " nu mai stie " sa mearga cu benzina.

        La mine vin oameni primavara - toamna obisnuit pentru resetare parametrii impliciti la ecu, cind se schimba anotimpurile, practic temperatura exterioara, vin la reset ca sa nu aiba probleme de pornire sau functionare aiurea motor.
        Dar cred ca s-a mai discutat pe aici.

        Comment


        • #5
          La mine la clio 1.4 MPI 2008 imi da eroare ca nu este initializat sau ceva de genul cand dau Reinit memoire sauvegardee in schimb daca dau reinitialisation tous les apprentissages imi reseteaza offset si gain,care este problema (mentionez ca ddt-ul allege ca ecm SIRUS32_EMS3132_Soft RE0440)
          Dupa aceste resetari trebuie urmata o procedura anume?

          Comment


          • #6
            Problemele apar atunci cind din diverse motive,harta functionarii pe gaz nu se suprapune cit mai fidel peste harta functionarii pe benzina.Motivele pot consta in presiune gaz si debit gaz,finalizate de setari corespunzatoare,pe diferite regimuri de functionare.Orice neregula in functionare,este pusa in evidenta de semnalul sondei lambda,care trebuie luat ca avertizarte,nicidecum ca sonda este defecta...

            Comment


            • #7
              Eu ceream informatii despre resetarea cu diagnoza DDT2000 pentru ca ecu benzina sa dereglat dupa mersul pe gaz

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google