Bufnitura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bufnitura

    Problema mea este urmatoarea: de curand am schimbat amortizoarele,capetii de bara, bucsele la bara stabilizatoare,brat dreapta(ce-i drept asam ),dar dupa schimbare cand iau o curba si sunt si denivelari se aude o bufnitura si simt parca cum loveste ceva in caroserie...eu suspectez flansele de la amortizoare....pareri? (precizez ca bufnitura este prezenta doar cand sunt si denivelari,pe drum lin cand iau curba nu se aude)

  • #2
    Daca bufnitura se aude la plecat de pe loc sau la franari sigur sunt flansele. De mentionat faptul ca se recomanda la schimba amortizoarelor si a flanselor.

    Comment


    • #3
      posibil sa nu fi asezat bine arcu pe taleru lui
      „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

      Comment


      • #4
        Originally posted by PetruCPG View Post
        Daca bufnitura se aude la plecat de pe loc sau la franari sigur sunt flansele. De mentionat faptul ca se recomanda la schimba amortizoarelor si a flanselor.
        se aude doar in mers la curbe unde sunt gropi (se balanseaza masina)...culmea ca pana nu am schimbat amortizorul nu am avut acea problema

        Comment


        • #5
          Mergi la service-ul unde ai schimbat piesele respective si solicita rezolvarea problemei!
          Din povestiri, pe forum, e mai greu...
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #6
            eu sunt "mecanicul" ....azi am schimbat si flansele si rulmentii....pocnitura tot acolo....am si descoperit problema...SE MISCA ARCUL in partea de sus....ceva sfaturi?
            Last edited by 77sky; 29 September 2014, 23:47.

            Comment


            • #7
              ar putea fi din cauza ca nu se rotește flanșa liber pe acel rulment, se poate de verificat asta cu amortizorul demontat de pe masina si de rotit de flansa...

              Comment


              • #8
                se roteste...eu ma gandesc ca apasa prea tare flansa pe cupola de sus de la arc....flansele sunt lemforder sau se poate sa se fi decalit arcul? culmea este ca nu facea pana nu am schimbat amortizorul( kyb)

                stie cineva ce simptome au bucsele de la mijlocul barii stabilizatoare cand sunt gata?
                Last edited by 77sky; 29 September 2014, 23:47. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  flansa amortizor trebuie sa apese pe acel rulment si apoi rulmentul se sprijina pe cupela de sus de la arc... rulmentul trebuie sa fie montat atent sa nu fie cu susul in jos ca nu merge dupa aia
                  Last edited by k9k2009; 29 September 2014, 22:37.

                  Comment


                  • #10
                    3 filmulete cu zgomotul:






                    in ultimul filmulet se aude mai bine :P

                    Comment


                    • #11
                      Poate s-au dus bucsele de la bara stabilizatoare.

                      Comment


                      • #12
                        rezolvat...avea pivotul joc in brat(culisa in sus si in jos)....multumesc pt pareri

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ghostRIPer View Post
                          de curand am schimbat amortizoarele,capetii de bara, bucsele la bara stabilizatoare,brat dreapta(ce-i drept asam ),dar dupa schimbare cand iau o curba si sunt si denivelari se aude o bufnitura si simt parca cum loveste ceva in caroserie...
                          Ciudat este ca l-a apucat damblaua abia dupa ce ai schimbat elemente de suspensie si de directie...
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vitriol View Post
                            Ciudat este ca l-a apucat damblaua abia dupa ce ai schimbat elemente de suspensie si de directie...
                            am incercat sa-l schimb pe brat....dar era mai tzeapan ca si titanul ) a omceput sa bata dupa 1 saptamana am avut noroc ca am pastrat bratul vechi :P

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vitriol View Post
                              Ciudat este ca l-a apucat damblaua abia dupa ce ai schimbat elemente de suspensie si de directie...
                              pai poate inainte zgomotul lui era acoperit de zgomotul celorlalte repere inlocuite...
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google