Am patit o faza asemanatoare...
Am avut o zi de munca la masina, printre altele schimbul unui brat inferior (bascula).
Prea sigur de mine, contra-timp fiind, obosit, proba nu i-am facut. Cand am inceput sa rulez de la tara, pe drumul de piatra (cca 3 km) facea tare urat. Nu imi venea sa cred, mult mai urat decat inainte! La cea mai mica denivelare zici ca dadea cineva cu barosul in sasiu. Tronc! Tronc!
Eram prea obosit sa rationez. M-am linistit si am revazut filmul a ceea ce facusem, pas-cu-pas. Nu mi-a trebuit prea mult. Si am realizat unde gresisem
Practic nu am pastrat ordinea fireasca de strangere a piulitelor basculei si una a ramas nestransa complet. Nu va imaginati ca era cine stie ce spatiu, doar pana in 1-2 spire s-a mai strans.
Sfat: verificati strangerea fiecarei piulite, fara graba, pastrand ordinea de montaj.
Am avut o zi de munca la masina, printre altele schimbul unui brat inferior (bascula).
Prea sigur de mine, contra-timp fiind, obosit, proba nu i-am facut. Cand am inceput sa rulez de la tara, pe drumul de piatra (cca 3 km) facea tare urat. Nu imi venea sa cred, mult mai urat decat inainte! La cea mai mica denivelare zici ca dadea cineva cu barosul in sasiu. Tronc! Tronc!
Eram prea obosit sa rationez. M-am linistit si am revazut filmul a ceea ce facusem, pas-cu-pas. Nu mi-a trebuit prea mult. Si am realizat unde gresisem
Practic nu am pastrat ordinea fireasca de strangere a piulitelor basculei si una a ramas nestransa complet. Nu va imaginati ca era cine stie ce spatiu, doar pana in 1-2 spire s-a mai strans.
Sfat: verificati strangerea fiecarei piulite, fara graba, pastrand ordinea de montaj.
Comment