Bufnitura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am patit o faza asemanatoare...
    Am avut o zi de munca la masina, printre altele schimbul unui brat inferior (bascula).
    Prea sigur de mine, contra-timp fiind, obosit, proba nu i-am facut. Cand am inceput sa rulez de la tara, pe drumul de piatra (cca 3 km) facea tare urat. Nu imi venea sa cred, mult mai urat decat inainte! La cea mai mica denivelare zici ca dadea cineva cu barosul in sasiu. Tronc! Tronc!
    Eram prea obosit sa rationez. M-am linistit si am revazut filmul a ceea ce facusem, pas-cu-pas. Nu mi-a trebuit prea mult. Si am realizat unde gresisem

    Practic nu am pastrat ordinea fireasca de strangere a piulitelor basculei si una a ramas nestransa complet. Nu va imaginati ca era cine stie ce spatiu, doar pana in 1-2 spire s-a mai strans.

    Sfat: verificati strangerea fiecarei piulite, fara graba, pastrand ordinea de montaj.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #17
      Originally posted by mariannn View Post
      pai poate inainte zgomotul lui era acoperit de zgomotul celorlalte repere inlocuite...
      era bascule noua...echipata complet....am incercat sa schimb pivotul(bascula era asam) sa pun pivot trw si nu am reusit sa-l scot....dupa 1 saptamana dupa ce am pus bascula a inceput sa bata :P

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google