Consum Exagerat 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu am la fel, 1.4mpi, si am cam acelasi consum ca si voi. Totul depinde de stilul de a conduce.
    Odata kilometrajul sarit de 90km/h, benzina se consuma mai repede...
    Consumul cel mai mic se inregistreaza in treapta a 4-a, viteza 60km/h 2000rpm... apoi prin treapa a 5-a 70-80km/h. Din pacate, majoritatea nu prea avem rabdare sa mergem in stilul asta.

    Comment


    • #17
      Salut, așa am si eu vara 10 %, iarna cam 11 %, dar in Bucuresti unde fac dimineata 13 km intr-o ora.afara daca n-o alerg 7-8 %, nu mă plang de motor, ca merge f bine, bani sa fie sa-i dau sa pape

      Comment


      • #18
        Originally posted by VlaD2803 View Post
        Consumul cel mai mic se inregistreaza in treapta a 4-a, viteza 60km/h 2000rpm... apoi prin treapa a 5-a 70-80km/h.
        Ce regim de turatie are motorul,in conditiile precizate...? E bine sa-ti doresti ceva,dupa ce cunosti exploatarea corecta a acestui motor.In aparenta faci economie,dar iti doresti un motor "sanatos"...?

        Comment


        • #19
          Pai si cum ne sfatuiesti sa mergem in localitate ,in treapta 3 cu 3000rpm pe la 62_63km/ora?
          Legat de consum si la mine sare de 10 litrii daca fac drumuri scurte iarna ,pana in trei km.
          Last edited by madi; 3 December 2014, 01:13.

          Comment


          • #20
            De unde aveti fratilor consumurile astea ? Eu cu masina modificata si cu jante pe 17 ( 80 kg doar jantele ) scoteam media de 7.2 pe cb si conduceam in Bucuresti, cand am vandut masina am plecat din Aparatorii Patriei-Obor-Colentina-Stefanesti cu 5 litri in rezervor (era becu aprins) ,si am ajuns inapoi in Aparatorii Patriei pe acelasi traseu. fara sa alimentez la pompa ,

            Totul depinde de stilul de condus al fiecaruia , motorul de 1.4 e cel mai fiabil motor pus pe Logan si daca il exploatezi cum trebuie e cel mai un prieten al tau

            Comment


            • #21
              Si eu cosider ca este un motor ce consuma cu bun simt,daca stii sa gâdili acceleratia.

              Daca ai in oras cosum mai mare de 8,5 eu zic ca este o problema undeva.

              Sent from my ZP1000 using Tapatalk
              My Ride ! B - 29 - TmT

              Comment


              • #22
                Originally posted by Andrei.TMT View Post
                Daca ai in oras cosum mai mare de 8,5 eu zic ca este o problema undeva.
                Nu este nicio problemă, de vină este traseul pe care îl parcurgi şi mai ales în ce interval orar al zilei, cel puţin pentru Bucureşti.

                Comment


                • #23
                  In bucuresti invart si eu 1.4-ul. Daca esti linistit,nu sare de 8,5-9. Repet : DACA ESTI LINISTIT. Indiferent de traseu

                  Sent from my ZP1000 using Tapatalk
                  My Ride ! B - 29 - TmT

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Andrei.TMT View Post
                    Indiferent de traseu.
                    Sent from my ZP1000 using Tapatalk
                    Doar ca exemplu (studiu de caz) avem următorul traseu: Drumul Taberei- Pasaj Lujerului- Pod Ciurel-Crângaşi- Podul Grant- I.V.Miciurin- Mănăstirea Caşin-Hotel Sofitel, cu plecare pe acest traseu dimineaţa (de Luni până Vineri) la ora 8.00, viteză medie aproximativă 12-15 km/h, ce consum mediu crezi că vei înregistra?

                    Comment


                    • #25
                      Nu stiu exact traficul pentru traseul precizat la acea ora. Eu spun ca nu sar de 9,in cel mai rau caz.

                      Sent from my ZP1000 using Tapatalk
                      My Ride ! B - 29 - TmT

                      Comment


                      • #26
                        Pe traseul prezentat si la orele respective consumul meu este de 10-11% cu 1.2 16V si am o mare relaxare in piciorul drept..

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Ampt View Post
                          Doar ca exemplu (studiu de caz) avem următorul traseu: Drumul Taberei- Pasaj Lujerului- Pod Ciurel-Crângaşi- Podul Grant- I.V.Miciurin- Mănăstirea Caşin-Hotel Sofitel, cu plecare pe acest traseu dimineaţa (de Luni până Vineri) la ora 8.00, viteză medie aproximativă 12-15 km/h, ce consum mediu crezi că vei înregistra?
                          Ptr. un 1.4 ca al meu, de exemplu...as inregistra un 11-12.5 (in conditii extreme - accident / blocaje / gheata + zapada) L/100 ptr. traseul ala, la ora aia si cu vioteza aia medie. Oricum cu siguranta cu cel putin 1 litru in plus peste aaia 10 la suta.

                          Povesti cu maxim 8.5-9 pe vemea asta si la taficu' asta, in Bucuresti...am zis bine sunt povesti. Excludem aici orele "bune", inainte de 7.00 a.m. si dupa 20, atunci si doar atunci sta in picioare un consum d-asta.
                          Last edited by Kojak; 5 December 2014, 12:41.

                          Comment


                          • #28
                            Cum faci? Il lasi relaxat pe acceleratie?

                            Sent from my ZP1000 using Tapatalk
                            My Ride ! B - 29 - TmT

                            Comment


                            • #29
                              Nu, bag picioru' sub acceleratie ca altfel e racheta!
                              Vino cu ceva mai original la masa ca astea sunt de autobaza.

                              Oricum, topicu' e imbecil, in fiecare an la inceputu' fiecarui sezon rece se gaseste cineva care sa se lege de "consumu' exagerat la empei".
                              Iarna nu-i ca vara, vb. lu' chioru'!


                              Se poate inchide!
                              Last edited by Kojak; 5 December 2014, 12:50.

                              Comment


                              • #30
                                Pe anotimp rece ia urban cu 1 litru in plus pe acelasi traseu, acelasi trafic.
                                Pe ger (-10..-14 grC) ia si spre 2 litri in plus acelasi traseu, 20km urban tur-retur servici.

                                Extraurban rece afara (0...5 gr C) cam aproape juma le litru in plus (0,3-0,4), pe ger aprx -10 grC ia spre 1 litru in plus.

                                Nu e nimic de mirat, asa se intampla la toate masinile, benzinare sau dizalare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google