Accident Cu Un Ford Inmatriculat Pe Bulgaria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Cu Un Ford Inmatriculat Pe Bulgaria

    Salutare!

    Vineri, pe la ora 15, circulam cu Loganul meu dinspre Buzau spre Bucuresti.
    Intr-un sat, mergand pe banda 1 (cea dinspre sant), am fost acrosat de un Ford Mondeo inmatriculat pe Bulgaria, care a venit din stanga, a taiat drumul in diagonala si nu mi-a acordat prioritate. L-am vazut tarziu, pentru ca in stanga mea, pe banda 2, era un TIR care incetinise pentru a face stanga, de unde venea "bulgarul" (care avea un mare semn de STOP). Tiristul i-a facut semn sa treaca, "bulgarul" a trecut, dar nu s-a inscris pe banda 2 ci s-a dus tocmai pana pe banda 1, fara sa se asigure ca vine cineva (eu) care circula regulamentar pe un drum cu prioritate (E85).
    Rezultatul? Aripa fata-stanga indoita, usa stanga-fata indoita pe la balamale + bandou sarit, usa fata-spate zgariata si pragul zgariat (ar mai fi si carenajul rotii fata-stanga spart, dar Militia a zis ca ei consemneaza doar ceea ce e la vedere). Dupa accident, intorcandu-ma cu masina acasa, am observat ca daca ridic mainile de pe volan incepe sa traga usor-usor dreapta ("bulgarul" m-a lovit si-n roata fata-stanga, rupandu-mi capacul, totusi roata nu e stramba, dar ceva-ceva tot s-a dereglat).
    Soferul masinii inmatriculate pe Bulgaria este roman. In talonul bulgaresc apare numele lui si pe asigurarea facuta in Bulgaria tot numele lui este. Intai a vrut sa facem amiabila, apoi sa-mi ofere bani, insa am refuzat si am chemat Politia.
    A venit un echipaj, ne-a testat pentru alcool, am facut proces-verbal (in urma caruia "bulgarului" i s-a ridicat permisul si a primit amenda), am dat declaratii (soferul vinovat a declarat ca a trecut pentru ca tiristul i-a facut semn), am facut schita accidentului, mi-au dat o dovada de circulatie/reparatie. La plecare nu mai era asa de calm, caci i se luase carnetul si mi-a urat sa ma ajute Dumnezeu dupa cum am facut cu el, refuzand sa fac amiabila.
    Bun, deci Politia a stabilit, evident, ca vinovat pentru producerea accidentului este celalalt sofer. Am sunat la asiguratorul meu (Uniqa) si mi-au zis ca sa sun la BAAR pentru ca ei nu repara daunele facute de masini bulgaresti asigurate pe LEV Insurance (ci mi-au enumerat alte firme bulgaresti cu care colaboreaza).
    Am sunar la BAAR, insa era prea tarziu (vineri seara) si nu a raspuns nimeni.
    Am sa incerc maine...
    Voi ce credeti? Se rezolva?
    Attached Files
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

  • #2
    1. E85 are doar 1 bandă(numită impropriu banda 2) și acostament (numită impropriu banda 1), ce căutai pe acostament ?
    2. Sper să rezolvi cu asigurarea.


    De citit postul #5
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Eram in localitatea Spataru, unde sunt clar doua benzi de circulatie. In afara localitatilor, banda 1 este intr-adevar acostament, fiind mult mai ingusta.
      In Spataru sunt doua benzi normale de trafic.
      Oricum, Politia a stabilit clar ca celalalt sofer este vinovat (nici nu avea cum altfel).
      Attached Files
      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

      Comment


      • #4
        Cu excepția câtorva zone, ai 1 bandă + acostament.

        În Spătaru ai tot o bandă, vezi marcaj spre șanț?(și nu din Goole) - legislația ce spune.
        A, ai venit dinspre Buzău pe DN2B Buzău-Ploiești(care are tot 1 bandă + acostament) și ai rămas cu impresia că ai 2 benzi.

        Am crezut că a fost o scăpare mersul pe "banda 1", dar în situația prezentată de tine, în locul polițistului dădeam culpă comună, sau te scoteam vinovat, acostamentul nu e bandă.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          Deci sa inteleg ca in sat, cei care ies din curti, ar tebui sa sara direct pe banda 2, pentru ca banda 1 este acostament? Nu inteleg de ce culpa comuna sau chiar a mea, daca el a intrat ca vaca in lucerna fara sa se asigure! Nu a oprit la stop, nu s-a asigurat, nu a acordat prioritate la trecere (eu eram pe drum prioritar). Oare Politia l-a scos vinovat aiurea? Nu aveam cum sa vad marcaj in dreapta, fiind acoperit cu zapada.
          Oricum, as vrea de la voi un sfat despre cum sa fac sa-mi repar masina pe asigurarea bulgareasca. De asta am si evitat amiabila, totul fiind foarte dubios cu asigurarile bulgaresti. Si eu am lovit pe cineva in spate, accident minor, am facut amiabila si masina i-a fost reparata perfect, dar acum nu voiam sa risc cu un bulgar. Reparatia nu ar costa o avere, dar nu vreau sa o fac din banii mei, fiind nevinovat.
          Last edited by MARIVS; 7 December 2014, 15:03.
          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

          Comment


          • #6
            Originally posted by t0rquemada View Post

            Am crezut că a fost o scăpare mersul pe "banda 1", dar în situația prezentată de tine, în locul polițistului dădeam culpă comună, sau te scoteam vinovat, acostamentul nu e bandă.
            Mi se pare foarte ciudata reglementarea circulatiei in zona Spataru, pe un de am circulat foarte frecvent.
            Last edited by IancuMIC; 7 December 2014, 15:19.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Nenea Iancu...nu cred ca e ciudata deloc
              Tu, venind dinspre Buzau (Zona Industriala), acorzi prioritate celor care circula pe traseul E85, varianta ocolitoare.
              In urma cu ani buuuni, era singura artera ce lega Spatarul de Buzau. Apoi s-a betonat si asfaltat segmentul direct de cca 5km Spataru Buzau.

              In alta ordine de idei: ar fi excelent daca cei care vin pe E85 ar circula pe pardalnica asa-zisa banda de acostament.
              De ce? Pentru ca ar crea spatiu si celor care vin dinspre Buzau, s-ar incadra direct pe banda libera, 2 sau prima cum insisti tu, t0rquemada
              Nu va imaginati voi, cei care rulati pe E 85 ce chin este sa intri pe el, de multe ori, stand acolo, la "Cedeaza Trecerea". Se arunca si cate 3 masini odata in E 85, nu se mai respecta ordinea si vizibilitatea primului venit. Ca la romani, o balacareala ordinara.

              In alta ordine de idei, t0rquemada, nu esti contructiv aici
              NU isi mai are rostul disectia faptelor, ca ar fi trebuit sa ruleze intr-o anumita zona.

              Important e ce poate face incat sa isi repare autoturismul, dar pe banii vinovatului, caci in mod sigur el NU are nici o culpa!
              Last edited by 77sky; 7 December 2014, 19:09. Reason: erata de cuvinte...
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                mai greseste si el ca doar nu e robot

                Comment


                • #9
                  Originally posted by t0rquemada View Post
                  Cu excepția câtorva zone, ai 1 bandă + acostament.

                  În Spătaru ai tot o bandă, vezi marcaj spre șanț?(și nu din Goole) - legislația ce spune.
                  A, ai venit dinspre Buzău pe DN2B Buzău-Ploiești(care are tot 1 bandă + acostament) și ai rămas cu impresia că ai 2 benzi.

                  Am crezut că a fost o scăpare mersul pe "banda 1", dar în situația prezentată de tine, în locul polițistului dădeam culpă comună, sau te scoteam vinovat, acostamentul nu e bandă.
                  Va prezint noul papa, mai catolic decat el insusi.
                  parca te cunosc de undeva..

                  Comment


                  • #10
                    @skd_ozenel: Tu ești în van-ul din clip?
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 77sky View Post
                      Nenea Iancu...nu cred ca e ciudata deloc
                      Tu, venind dinspre Buzau (Zona Industriala), acorzi prioritate celor care circula pe traseul E85, varianta ocolitoare.
                      In urma cu ani buuuni, era singura artera ce lega Spatarul de Buzau. Apoi s-a betonat si asfaltat segmentul direct de cca 5km Spataru Buzau.


                      In ultimii 4 ani am "batut"zona aia de visez derumul de la Galati-Braila-Buzau-Spataru- Urziceni-Bucuresti; de asemeni stiu cat de greu te inscrii pe E85, din locul despre care faci referire. Ciudat e pentru mine faptul ca, cei de la "drumuri" spun ca acea portiune asfaltata pe care se circula totusi, e denumita acostament si de aici intri in conflict cu legea, mai precis cu OUG 95.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by t0rquemada View Post
                        ma faci sa rad amice, nu sunt eu pentru ca eu nu depasesc/devansez/whatever prin dreapta in afara localitatii.
                        daca matizul nu s-ar fi incapatanat sa stea acolo sau s-ar fi asigurat inainte sa incerce sa schimbe banda, toata situatia ar fi fost evitata.
                        idiotul cu vanul trecea mai departe bine mersi.
                        cunosc E85ul ala destul de bine, cum zice si iancu, imi vine acru din cauza lui. pana la urziceni e praf B1, de la urziceni incolo sunt niste damburi rectangulare pe B1 care nu inteleg ce sunt si care le e scopul.

                        imi pastrez parerea despre tine, esti un ipocrit care intoarce foaia dupa cum ii convine lui. punct.
                        Last edited by skd_ozenel; 7 December 2014, 23:35.

                        Comment


                        • #13
                          "ma faci sa rad amice, nu sunt eu pentru ca eu nu depasesc/devansez/whatever pe acostament in afara localitatii.
                          daca matizul nu s-ar fi incapatanat sa stea acolo sau s-ar fi asigurat inainte sa incerce sa schimbe banda, toata situatia ar fi fost evitata.
                          idiotul cu vanul trecea mai departe bine mersi.
                          cunosc E85ul ala destul de bine, cum zice si iancu, imi vine acru din cauza lui. pana la urziceni e praf acostamentul, de la urziceni incolo sunt niste damburi rectangulare pe pe acostament care nu inteleg ce sunt si care le e scopul."


                          Dacă tu vrei să mergi pe acostament (B1 în percepția multor "șoferi") e alegerea ta, însă legal nu ești pe drum și îți asumi toate riscurile ce decurg din asta.


                          P.S. Cunosc Buzăul și E85 la fel de bine ca și 77sky, asta așa ca idee.
                          Last edited by t0rquemada; 8 December 2014, 09:24.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            Eu stiu ca Politia mi-a dat dreptate si nici nu avea cum sa fie altfel. Oare echipajele de pe E85 nu cunosc legile?! Sa fi fost eu vreun norocos al sortii, primind pleasca o solutionare favorabila din partea Politiei?!
                            Nu mai bine mi-ati oferi ceva sfaturi? Pentru asta am deschis acest topic, cat si sa va tin la curent cu ce se mai intampla.
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment


                            • #15
                              oricum ai noroc pt ca are asigurare valabila inclusiv carte verde. e printre putinii
                              cauta Avus International SRL care ar fi corespondentul Lev Insurance in Romania

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google