Accident Cu Un Ford Inmatriculat Pe Bulgaria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Imi plac povestioarele voastre, dar nu ma mai obosesc sa raspund nimani. Am spus ca nu mai intervin aici si nu o voi mai face.

    Candva, Frank Zappa spunea:
    “If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.”
    In final, mentalitatea face diferenta.

    Comment


    • #47
      Accidentele in marea lor majoritate...au ca vinovati putzoi d`astia de 20 jde ani....ce se cred neamuri cu Solberg si Loeb. Ei fac...dreg...cutare...cu masina lu` taticu`si culmea... sunt si tari in mancatoarea de seminte!

      Dementu` ala avea stop! Nu exista culpa comuna! Putea sa mearga si in zig-zag colegu` lovit!
      Last edited by jonnie007; 9 December 2014, 23:09.
      Keep walking...

      Comment


      • #48
        Oricum, treaba asta devine o REGULĂ nu numai pe E-85, ci si pe autostrazi.
        Din pacate aceiasi soferi care merg pe E-85 cu 70/80 pe banda 2, ii vezi si pe autostrazi cu merg tot pe banda 2, dar cu 100/110 si banda unu ramane tot de ”urgenta” cu toate ca e libera si e degeaba.
        Chiar si pe A2 de multe ori am fost nevoit sa dau flash-uri ca vin cu 130/140 din spate si cei cu 100/110 merg fara nici o greata pe banda 2, cand banda unu e libera total.

        Comment


        • #49
          Candva, Frank Zappa spunea:

          Anii cand traia si canta ala s-au dus demult, fomeile au infaptuit feminismul si au promovat egalitarismul, razboiul rece s-a dus, iar rebeliunea adolescentina de atunci se traduce in zilele noastre prin faptul ca progeniturile traiesc pe banii parintilor.

          Si Kobain spunea multe, a influentat o generatie, dar a dat ortu' intr-un mod putin elegant.

          Comment


          • #50
            Dar voi? Nu aveti copii de crscut in loc sa stati pe forum?

            Comment


            • #51
              Originally posted by Ivan Marian View Post
              Din pacate aceiasi soferi care merg pe E-85 cu 70/80 pe banda 2
              Totusi, alea sunt 2 benzi acolo? Sau e una + acostament.

              Ideea centrala era ca indiferent daca initiatorul mergea pe banda/acostament, "bulgarul" nu a dat prioritate, si chiar daca iti face un tirist semn ca poti sa iesi/intri, ai obligatia de a te asigura, si mai ales de a nu incurca ceilalti participanti la trafic. Ala a iesit, a taiat "banda 2" si a iesit direct in initiatorul nostru. Evident, culpa era a lui, mai ales daca acolo e STOP si din cauza tirului a avut vizibilitate 0.

              PS: Hai ma, generatia X, nu mai fiti rai, ca si voi la 20 ani erati zmei pe mobre, si credeati ca portocalele se coc numai de Craciun. Unii mai tineri ( ma includ), ducem la extrem atitudinea asta, desi nu avem intotdeauna dreptate. Da' nu mi-e rusine nici cu altii mai in varsta, care desi n-au dreptate..." 'te dreaq ca esti mucos"...
              Last edited by 30_VLD; 9 December 2014, 23:23.

              Comment


              • #52
                Totusi, alea sunt 2 benzi acolo? Sau e una + acostament.
                Teoretic, o banda. Practic, incap 2 masini puse una langa alta.

                Comment


                • #53
                  Ideea e ca initiatorul a avut dreptate, cred totusi ca "oamenii legii" nu isi fac ei treaba chiar asa defectuos. Sper sa rezolve cu bine la asigurare, si sa nu mai aiba parte de incidente de genul.

                  Comment


                  • #54
                    Sincer, pe toate drumurile si autostrazile Romaniei cu doua sau trei benzi de mers pe sens, exista doar o banda, restul sunt de urgenta

                    Totusi, alea sunt 2 benzi acolo? Sau e una + acostament.
                    O banda si acostament, dar daca TIRURILE/MASINILE MARI pot sa mearga linistite si au loc pe asa zisul ACOSTAMENT, asa pot sa sa dea si cei ce merg cu masina mica putin (un metru/doi) in dreapta pe acostament ca sa faca loc celui ce vine mai tare din spate.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by MARIVS View Post
                      Am sunar la BAAR, insa era prea tarziu (vineri seara) si nu a raspuns nimeni.
                      Am sa incerc maine...
                      Voi ce credeti? Se rezolva?
                      Da, se rezolvă. Am păţit-o şi eu, însă cu un ucrainean. Tot aceleaşi demersuri, BAAR, vorbit cu ei, stabilit ce şi cum. Sper că ai luat o copie după asigurarea "bulgarului".
                      În principiu ei îţi desemnează un asigurător român, care preia responsabilităţile ăluia din Bulgaria. O să te trimită la X, după care vei avea aceleaşi demersuri.

                      La mine a durat ceva. Ăştia din România vor avea nevoie de aprobare pentru reparaţii atât din Bulgaria, cât şi din România. Nu ştiu cum sunt ăia pe care i-ai spus tu, dacă oi avea noroc să se mişte repede, e bine. Tu oricum, aşteaptă-te să trebuiască să stai pe capul lor. Nu-ţi fie ruşine să-i freci la melodie dacă vezi că îţi spun că te anunţă mâine ceva şi uită s-o facă.

                      Teoretic, ar merge mai repede dacă ai constatarea poliţistului, pentru că nu îşi mai pun ăştia de la asigurări întrebări cu privire la producerea accidentului. Nu vă mai cheamă la reconstituiri, nu mai pierd vremea. Au negru pe alb ce s-a întâmplat. Spun "teoretic", pentru că în cazul meu a durat mai mult decât la alt eveniment cu amiabilă.

                      Spor şi MARE GRIJĂ LA SERVICE! Tot din experienţă îţi spun, vezi unde te duci, să fie bine. Dacă dai de nişte ciubucari nenorociţi ca mine, de-ţi pun piese SH şi-şi iau banii pe piese noi de la asigurări şi-şi mai şi bat joc de maşină, să nu fii fraier ca mine, să zici "eh, bine c-am luat-o în sfârşit".

                      Comment


                      • #56
                        Incap 2 autoturisme, ca sa fim precisi. NU 2 camioane.
                        Ca sa inteleaga toti de ce e o singura banda pe sens si de ce este emis acel comunicat, raspundeti la urmatoarea intrebare: cate camioane pot circula simultan, pe fiecare fir de mers?
                        Tineti cont de faptul ca fiecare are un gabarit de cca 2400-2500 mm.
                        Socotiti si un minim legal pentru distanta de toleranta, nu poti rula cu viteze de croaziera, lipit de celalalt camion.

                        Dadea tot MrK un exemplu mai sus.
                        Stiu un caz in care un autoturism avea stop si de pe sens unic (pe interzis!) spre el, un camion. Evident camionul nu avea ce sa caute acolo...
                        INSA instanta a socotit ca autoturismul zdrobit de camion a fost vinovat...Pentru ca avea o anume obligatie elementara.
                        Celalalt a fost si el sanctionat. Oare pentru ce credeti?

                        Asa ca al nostru coleg M chiar nu are nici o culpa si orice instanta judecatoreasca (nu politist!) il va absolvi de orice potentiala vina.
                        Sa speram ca in scurt timp masina ii va reveni la starea initiala.

                        Chiar asta este esenta, nu sa aiba alte batai de cap, in preajma sarbatorilor Sfinte.
                        Last edited by 77sky; 10 December 2014, 00:05.
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by mr.K View Post
                          Faceti un exercitiu de imagiatie. O strada cu sens unic, iesiti pe acea strada de pe o straduta ce o intersecteaza, avand semnul Cedeaza sau Stop. Vine unul pe contrasens, va ciocniti. Alergati la militie bucurosi ca ala venea pe contrasens si voi aveti dreptate, dupa calculele voastre. Militia o sa va ia permisul ca nu ati dat prioritate.
                          culpa comuna. a patit un prieten , ramas fara permis 3 luni si el si celalalt idiot care venea pe interzis.

                          le: pe e85 sunt si 2 benzi si o banda plus acostament. acolo nu stiu cum e , dar daca e acostament atunci e culpa comuna.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #58
                            Sa va plictisesc io putin din istoria lu' DN2 asta extins la o banda "si ceva" pe sens, ca tot am chef de vorba
                            Lucrarile de reabilitare si largire au avut loc pe la sfarsitul anilor '90 si inceputul anilor 2000.
                            Lucrarea a fost realizata cu fonduri PHARE. De ce s-a recurs la solutia tehnica de o banda pe sens (3.50m latime) si acostament consolidat (2.50m latime)...ptr. de atat au ajuns banii.
                            Pentru a realiza un drum express ca la carte era nevoie de 4 x 3.50m parte carutabila + 2 x 1.00 acostament, ca drum in sectiune transversala. Deci 16.00m pana acum vs. 12.00m, cat are drumu' in prezent. Asta doar ca platforma a drumului. In plus, aici mai intra si ampriza drumului care e inclusa in zona drumului (din care fac parte rigole, santuri, taluzuri de rambleu, debleu, diferite elemente constructive - ziduri de sprijin - unde e cazu' etc). Astea toate insumate pot ajunge la cel putin jumatate din latime totala a platformei.
                            Costurile cele mai mari in cazu' DN2 au fost insa la extinderile de poduri si pasaje, unde cf. normativelor dupa care s-a realizat proiectul in acea vreme, o banda trebuia sa aiba (3.50m + 3.50m banda 2 + 0.40m efectul de bordura) / sens de mers.
                            Daca sunteti atenti, majoritatea podurilor de pe DN2, pe cale, au cate 4 benzi "curate", nu 2 benzi + 2 acostamente asa cum se intampla in zona de drum.

                            In concluzie, solutia actuala a fost prost gandita sau mai bine zis negandita d.p.d.v. a sigurantei rutiere, fiind cauzatoare de accidente.
                            Solutia optima si mult mai sigura ar fi fost largirea la 4 benzi "curate" a unui nr. mai mic de km decat in momentul de fata...ptr, ca astia au fost banii in care trebuia facut "ceva". Si da, s-a mers pe ideea sporirii capacitatii de circulatie.

                            Daca va aduceti aminte, in zona metropolitana a Sibiului, pe DN1 (iesirea spre Sebes AB) s-a realizat aceasi "tiganie" ca pe DN2, 2 benzi pe sens + 2 acostamente consolidate.
                            Ani bun s-a mers pe formula asta, dar ca si DN2, portiunea (mult mai scurta de data asta) era un adevarat focar de accidente.
                            Asa ca o minte luminata a recurs la solutia benzilor reversibile, fct. de trafic ptr. ca ulterior sa se bata in cuie zone cu 2 benzi curate pe un sens si 1 pe celelat si invers, fct. de analizele valorilor de trafic pe zone.
                            Asa ceva e mai greu de pus in aplicare pe DN2, dar, macar in zilele de WE se poate implementa experimental treaba cu benzile reversibile. Faci 2 benzi / sens vinerea si sambata ptr. cei care ies din Buc. iar duminica inversezi treburile.
                            E o solutie de compromis, dar tot necesita bani, resurse si bunavointa.

                            Iar ca sa fiu si oleaca ontopic, ptr. astia mai tineri asa si incrancenati ca ei circula ca la carte, baEeti, lasti-o mai moale...stiti cu se zice, a fost baiat bun saracu, ambitios...chiar prea ambitios cateodata si nu l-a ajutat cu nimic.
                            Last edited by Kojak; 10 December 2014, 00:43.

                            Comment


                            • #59
                              Raspunsul lui Kojak este o formulare amabila a faptului ca CNADR a emis acel comunicat pentru "a se scoate", desi drumul este proiectat defectuos!
                              Pentru mintile luminate ale acestui forum, ce se incapataneaza sa ma socoteasca vinovat desi Politia a zis clar ca nu-s, sa ne imaginam urmatoarea situatie. Sa zicem ca in ziua aceea circulam pe banda dinspre axul drumului (banda 1 si singura in acceptiunea lor), stateam cuminte in spatele tirului 10 minute si apoi, odata scapat de TIR, dateam semnal dreapta, ma asiguram si faceam dreapta pe acostament (banda 1 in acea localitate, in acceptiunea mea) pentru a intra in curtea acelui magazin cu materiale de constructii. De ce? Ca acolo aveam eu treaba.
                              Buuun, acum, in timp ce eu eram cu botul spre curte si cu restul masinii-n curmezis pe acostament (banda 1), venind de pe banda 1 (de fapt 2), sa ne imaginam ca din drumul secundar venea tare "bulgarul", nu oprea la STOP, nu se asigura, taia doua benzi si ma lovea.
                              Tadaaammm! Tot eu eram vinovat?! Care-i diferenta dintre faptul ca circulam pe acolo si aceea ca vroiam sa intru in acea curte?
                              E logic ca nu ma pot teleporta de pe banda dinspre axul drumului direct in acea curte fara a folosi banda dinspre shantz, nu? Pai si ce fac, nu o folosesc?!
                              Deci? Aud?
                              De ce nu vreti voi sa intelegeti ca acolo drumul e gandit cu curul?! De ce vreti neaparat sa fiti mai catolici decat Papa?


                              PS. Sper ca pe 6 Ianuarie, ziua cand masina e programata pentru intrarea in service, sa am deja raspunsul din Bulgaria si totul sa fie ok. Cei de la service au zis ca dupa ce-mi repara masina, mi-o dau fara sa mai a asteapta acceptul de plata de la Avus, ça ei lucreaza de multi ani cu Avus si niciodata nu au fost probleme.
                              Last edited by MARIVS; 10 December 2014, 08:19.
                              MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                              Comment


                              • #60
                                asta cu vina las-o asa cum a cazut ca nu are rost sa te stresezi atat.
                                mare noroc ti-am zis ca ai avut cu asigurarea ca e valabila bafta la reparat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google