Accident Cu Un Ford Inmatriculat Pe Bulgaria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Sorin1983 - Multumesc! Am sa-i caut chiar azi, sa vad ce-mi raspund.


    Buuun, revenind, daca acea prima banda era acostament, trebuia sa aiba marcajele de rigoare. Apoi, in sat, ce fac cei care ies din curti? Sar din curte direct cu masina pe banda 2, care ar fi de fapt 1? In dreapta drumului, in sat, nu exista niciun fel de marcaj. Poate in alte sate o fi, dar nu in Spataru. Banda aia are in sat 2,5 metri, deci minimul pentru a fi considerata o banda de circulatie. Un Logan are cu tot cu oglinzi cam 2,2 metri. Te incadrezi in banda, greu, dar e banda! Apoi ma intriga de ce Politia m-ar fi scos nevinovat doar asa ca le-a placut cum le-am zambit?! Nu exista niciun marcaj/indicator care sa-mi interzica sa circul pe acolo. In fine, nu mai vreau sa vorbim despre acest lucru. Multumesc anticipat pentru sfaturile privitoare la cum sa fac pentru a-mi repara masina.

    Am sunat la BAAR si mi-au confirmat ca Avus International preia daunele facute de soferii asigurati la Lev Bulgaria. Maine la 9:30 am stabilita o intalnire pentru a se face constatarea si pentru a se deschide dosarul de daune.
    Amuzant este ca prima data m-au intrebat daca am amiabila. Zicandu-le ca nu am asa ceva, ci am constatare facuta de Politie, au devenit parca (poate mi s-a parut mie) mai amabili.
    Oricum, vad maine ce-mi zice si ce nu.
    Last edited by MARIVS; 8 December 2014, 15:00. Reason: Automerged Doublepost
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #17
      Originally posted by t0rquemada View Post
      "ma faci sa rad amice, nu sunt eu pentru ca eu nu depasesc/devansez/whatever pe acostament in afara localitatii.
      daca matizul nu s-ar fi incapatanat sa stea acolo sau s-ar fi asigurat inainte sa incerce sa schimbe banda, toata situatia ar fi fost evitata.
      idiotul cu vanul trecea mai departe bine mersi.
      cunosc E85ul ala destul de bine, cum zice si iancu, imi vine acru din cauza lui. pana la urziceni e praf acostamentul, de la urziceni incolo sunt niste damburi rectangulare pe pe acostament care nu inteleg ce sunt si care le e scopul."


      Dacă tu vrei să mergi pe acostament (B1 în percepția multor "șoferi") e alegerea ta, însă legal nu ești pe drum și îți asumi toate riscurile ce decurg din asta.


      P.S. Cunosc Buzăul și E85 la fel de bine ca și 77sky, asta așa ca idee.
      1- "ma faci sa rad amice, nu sunt eu pentru ca eu nu depasesc/devansez/whatever prin dreapta in afara localitatii. " ORIUNDE, ORICAND e valabila chestia asta. eu nu ma refeream doar la E85 deci nu doar pe E85, care e un exemplu singular din cate stiu in Ro.
      asa ca nu corecta ceea ce te faci tu ca nu intelegi.

      inainte de punctul 2, atat spun:
      cand am facut scoala de soferi, instructorul (intre noi fie vorba pilot de MIG la Bobocu de meserie, instructor in timpul liber) mi-a spus ca pe drum in Ro, mori cu legea in mana si ca nimeni nu te pazeste mai bine decat tu insuti. scuza-ma ca prefer sa ajung la destinatie intreg, fara emotii, decat sa vina un idiot care a crezut ca daca el da doua flash-uri la 180km/h, eu o sa ma feresc. ei bine ghici ce se intampla daca nu ma dadeam pentru ca, nu-i asa eu eram pe dreptul meu... si el intra in mine? ma plangea mama la groapa? ma plangea... o incalzea cu ceva ca ala lua 2 ani cu suspendare pentru omor din culpa? o durea pe ea fix in fund de ala, ei ii pasa ca eu sunt la six feet under....
      nu stiu daca ai prins accidentul de prin 2003-2004 intre urziceni si padurea de pe malul ialomitei (cosereni) cand au ars de vii pasagerii din 3 masini iar elicopterul smurd a venit degeaba. de ce? pentru ca un idiot a venit lansat cu bembeul(parca), ala care era pe banda legala nu s-a dat, bembeul l-a depasit fix cand din fata venea un cielo. bot in bot cielo+bembeu si cel care mergea legal a intrat si el in bembeu care fusese intors in fata lui din accident. cielo a luat foc si de acolo toate.
      crezi ca acolo unde sunt aia ii incalzeste pe vreunul din cele doua masini nevinovate ca au avut legea de partea lor? cat s-or fi chinuit saracii in focul ala pana au lesinat/decedat??? daca nu stii despre ce e vb, vezi ca e o zona unde si acum tufisurile care fac gard viu pe margine sunt rarite in zona aia.
      2- am vazut suficiente accidente pe drumul ala provocate de oameni caposi care insista sa folosesca drumul asa cum e el descris de marcaje.
      daca tu ai fi fost in locul celui care a fost depasit de bembeu si scapai, cand stiai ca din "cauza ta" (oarecum) au murit altii in halul ala, mai dormeai noaptea?
      am avut un prieten care a calcat un betivan care dormea pe DN1B noaptea la 1-2 in camp... nu a mai fost om dupa aia desi legal nu a patit nimic...

      Comment


      • #18
        Salutare!

        Azi am fost la Avus, firma din Romania care preia daunele facute de masini asigurate de LEV Bulgaria. E situata aproape de Casa Poporului, deci am ajuns usor. Inspectorul lor de daune a fost amabil, am predat actele, am mai dat o declaratie similar cu cea de la Politie, a mai facut si el poze, a completat la daune faptul ca trage usor dreapta daca ridic mainile de pe volan (de facut geometrie) si apoi mi-a dat doua hartii: prima este un raport de constatare daune si a doua cam acelasi lucru. Mi-a recomandat un service, Autowab. Am fost acolo, au facut si aia niste poze si au notat avariile evidente + completarile mele.
        Programare de intrare in service am abia pe 6 Ianuarie, dar nu ma supar, ca oricum aveam nevoie de masina pentru concediul de Craciun si Revelion.
        Totul pare ok, doar sa nu fie o problema cu asigurarea bulgareasca. Nu cred sa fie cazul, aratand destul de originala atunci cand am vazut-o si facut copii dupa ea.
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • #19
          Io ma mir ca a venit echipaju' la fata locului in conditiile in care au existat doar daune materiale. De regula, nu vin daca nu e accident cu victime.
          Ai sunat la 112 si ai reclamat si vreo lovitura / durere, ceva cauzata de accident?

          Comment


          • #20
            Nu, echipajul era in apropiere, la o benzinarie. Nu exista apel la 112, dar as fi sunat daca nu erau in apropiere. Politistii mi-au zis sa fac amiabila, insa am refuzat spunand ca legea nu ma obliga, ci doar imi recomanda ca-n astfel de situatii sa fac amiabila. Acestea fiind zise, nu au avut cum sa ma refuze.
            Sincer, daca nu era masina cu numar de Bulgaria, nu chemam Politia. Faceam amiabila si asta era. Asa, insa, am vrut sa am o dovada clara a vinovatiei celuilalt sofer, emisa de Politie. Pentru orice eventualitate.
            Imi pare rau ca celalalt sofer a primit amenda si i-a fost luat carnetul, insa nu a oprit la STOP, a taiat doua benzi, nu a oferit prioritate, nu s-a asigurat si mi-a lovit masina.
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • #21
              Foarte bine ai procedat. N-are de ce sa-ti para rau, stii cum e cu facerea de bine...
              Bafta la reparatie!

              Comment


              • #22
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Am crezut că a fost o scăpare mersul pe "banda 1", dar în situația prezentată de tine, în locul polițistului dădeam culpă comună, sau te scoteam vinovat, acostamentul nu e bandă.
                Asta ne mai lipsea. Sa mai fii si politist. Pfiu...
                Last edited by Archangel80; 9 December 2014, 19:17.

                Comment


                • #23
                  Nu stiu cand o sa inteleaga lumea ca NU SE CIRCULA SI NU SE DEPASESTE PE ACOSTAMENT !
                  Daca stateai cuminte in spatele tirului, nu pateai nimic. Sper ca ai invatat ceva din asta.
                  Mersul pe acostament este la fel de riscant ca taierea snitelului pe marginea farfuriei. Este doar o chestiune de timp pana te trezesti cu cartofii peste snitel sau cu o alta masina peste tine. Baga bine la cap !
                  Last edited by huffy; 9 December 2014, 19:55.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • #24
                    Si eu sunt tot impotriva mersului pe acostament.

                    Spune mersi ca nu s-a gandit "bulgarul" sa faca vreo petitie online la care sa raspunda cineva mai luminat la minte si o sa vezi ce frumos te trezesti cu o culpa comuna fara sa te mai intrebi pe unde ies localnicii din curti.

                    Cat despre faptul ca nu ai vrut amiabila, ai luat o decizie foarte buna chiar daca eu imi mentin parerea ca puteai sa dai peste niste politisti cu picioarele pe pamant care puteau sa ia o decizie total diferita.
                    Last edited by CataLiNNN; 9 December 2014, 21:23.

                    Comment


                    • #25
                      Cand o sa intelegi si tu ca ala NU era acostament, ci o banda in toata regula?! Are latimea minima necesara, deserveste pe cei care intra/ies din curti, e marcata ca o banda, nu exista indicator care sa anunte in prealabil ingustarea drumului (precum la o banda falsa), Politia mi-a dat dreptate si celalalt sofer a condus cu o durere in cur in ziua aia! Ca zice Compania de drumuri ca E85 are o banda si un acostament, gata?, inseamna ca asa e?! Ei trateaza E85 de la cap la coada ca pe o situatie unica. Asa sa fie peste tot?
                      WTF?!
                      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                      Comment


                      • #26
                        eu nu stiu cati dintre astia care se baga in zama pe aici au idee cum e cu E85ul ala... cat e de mare acostamentul ala, cati il folosesc, de ce nu zice politia nimic nimanui???
                        sa va vad pe voi la un bacau bucuresti ca stati doar pe banda aia 'legala'... nu veti fi primii care au luat bataie pe drumul ala sau care au fost luati pe sus de cate un idiot care era pe pilot cu ochii in telefon...

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by skd_ozenel View Post
                          eu nu stiu cati dintre astia care se baga in zama pe aici au idee cum e cu E85ul ala... cat e de mare acostamentul ala, cati il folosesc, de ce nu zice politia nimic nimanui???
                          sa va vad pe voi la un bacau bucuresti ca stati doar pe banda aia 'legala'... nu veti fi primii care au luat bataie pe drumul ala sau care au fost luati pe sus de cate un idiot care era pe pilot cu ochii in telefon...
                          Asa e! Treaba cu acostamentul pe E85 in afara localitatilor o mai inteleg, dar in localitati e chiar o banda efectiva in multe dintre cazuri, nu acostament. CNADR a emis un comunicat, a zis ca E85 are o banda si un acostament si gata, s-a spalat pe maini de răspundere! La chestia asta nu se gandesc mintile luminate al forumului, in schimb mai ca ma ard pe rug pentru ca... am condus regulamentar!
                          E acostament, dom'ne, CNADR scapa de faptul ca au facut un drum cu curul, ça nu s-au respectat regulamentele si reglementarile si multi pun botul. Daca si soseaua aia amarata are dreptul de a avea rang de drum european...
                          Nu, ça Politia nu a fost informata de CNADR, echipajele de pe E85 mi-au dat dreptate ca le-am promis ca nu mai fac si eu sunt un prost si merit sa ma bat singur si merit faptul ca am masina lovita.
                          WTF???!!!
                          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                          Comment


                          • #28
                            Nu am zis ca eu nu am mers pe acostament, dar cand am facut-o, am facut-o pe barba mea.

                            O tineti sus si tare ca e banda de circulatie.
                            E ACOSTAMENT, NU SUNT 2 BENZI SI PUNCT! Alte discutii nu isi au rostul.

                            Ma ofer eu sa fac o sesizare online la bpr, daca tot sustii ca ai dreptate, te tine?

                            Comment


                            • #29
                              E 85 nu are 2 benzi,dar...acel acostament este hasurat si te obliga sa treci spre axul drumului, cand sunt intersectii cu alte drumuri, treceri de pietoni. la ce ar folosi, daca e interzis sa circuli pe acostament? Toata lumea circula pe acostament, daca nu ai masina cu care sa poti sau nu ai chef sa circuli cu 150/h, e mai indicat sa faci loc. Inclusiv TIR-urile circula pe acostament.
                              Fiti voi mai catolici decat papa, dar va garantez eu ca daca se urca pe voi un autocar ce are libera trecere ca au dat spaga la militie, va dati repejor la o parte de pe banda de la nga ax, fix pe acostament.
                              Last edited by mr.K; 9 December 2014, 21:45.

                              Comment


                              • #30
                                Acostamentul ala poate fi privit ca banda de urgenta de pe autostrazi.
                                Serveste doar pentru urgente.

                                Un raspuns competent, din partea institutiei avizate.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google