Salutare lume.
Sunt nou pe aici, defapt este primul post. Bine v-am gasit.
O scurta detaliere a problemei cu care ma confrunt.
Se da masina: Logan 1.5 DCI an fabricatie 2006, euro 3.
Din cand in cand imi face cate o figura, sunt cu pedala de acceleratie la podea, nu accelereaza, apoi brusc isi da drumul si scoate un nor negru de fum de mi-e rusine cu troaca prin oras.
Buun, du-te cu ea la mecanic, imi da jos EGR-il curata, merge bine o luna, si cam atat, problema revine.
Au fost verificate turbina - injectoare - functioneaza in parametri. Kilometrajul masinii: 150.000 - luata de noua in 2007.
Momentan curat EGR-ul cam la 2-3 saptamani dar asta nu este o solutie. Care este cauza acestei probleme, a descoperit cineva ceva concret? Nu afiseaza nici un cod de eroare, turbina merge in parametri, injectoarele baga cum trebuie (au fost testate). EGR-ul se umple de funingine. Daca iau un EGR nou si problema nu este de la el, raman cu banii dati si cu o problema care persista.
Edit: masina nu a mers subturat niciodata. A fost tinuta cam tot timpul intre 2000-3500 RPM.
Va doresc o zi buna.
Sunt nou pe aici, defapt este primul post. Bine v-am gasit.
O scurta detaliere a problemei cu care ma confrunt.
Se da masina: Logan 1.5 DCI an fabricatie 2006, euro 3.
Din cand in cand imi face cate o figura, sunt cu pedala de acceleratie la podea, nu accelereaza, apoi brusc isi da drumul si scoate un nor negru de fum de mi-e rusine cu troaca prin oras.
Buun, du-te cu ea la mecanic, imi da jos EGR-il curata, merge bine o luna, si cam atat, problema revine.
Au fost verificate turbina - injectoare - functioneaza in parametri. Kilometrajul masinii: 150.000 - luata de noua in 2007.
Momentan curat EGR-ul cam la 2-3 saptamani dar asta nu este o solutie. Care este cauza acestei probleme, a descoperit cineva ceva concret? Nu afiseaza nici un cod de eroare, turbina merge in parametri, injectoarele baga cum trebuie (au fost testate). EGR-ul se umple de funingine. Daca iau un EGR nou si problema nu este de la el, raman cu banii dati si cu o problema care persista.
Edit: masina nu a mers subturat niciodata. A fost tinuta cam tot timpul intre 2000-3500 RPM.
Va doresc o zi buna.
Comment