Problema Pornire Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Posibil

    Nu susțin că știu, dar am auzit că același tip de defect cu o probabilitate de 90% ar putea fi sonda lambda ( cea mai apropiată de motor ).

    Comment


    • #32
      @Zeus: dupa ce ai curatat motorasul de ralanti, l-ai pus in aceeasi pozitie? daca il montezi cu cuiul obturator mai scos sau mai bagat decat atunci cand l-ai demontat, se tureaza sau moare la ralanti. o varianta ar fi sa incerci cu un senzor de vacuum al unui coleg, sa vezi daca tot asa face. personal as incerca alt senzor de vacuum, dupa care m-as uita din nou la corpul clapeta si la motorasul de ralanti, sa nu mearga "agatat".
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Salut Seba. In cele din urma am schimbat motorasul pas cu pas cu unul VDO siemens nou a pornit dimineata un pic mai bine dar simptomele persista.
        O sa verific si senzorul de vacum si bobinele de inductie. Cineva a zis ca poate am un injector care scapa peste noapte si porneste inecata dar daca e asa nu ar trebui sa scoata fum la pornire ?

        Comment


        • #34
          nu, ca dupa ce opresti motorul, e cald inca niste ore bune si benzina probabil sa se evapore. oricum nu-i o cantitate mare ce poate scapa din rampa prin injector. pana la urma, picurand in galerie, benzina se evapora si daca e rece noaptea.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Are cumva si gPL?

            Originally posted by Seba View Post
            @Zeus: dupa ce ai curatat motorasul de ralanti, l-ai pus in aceeasi pozitie? d.
            Eh, se poate face invatarea pozitiei de 0 scotand borna de la baterie....
            Last edited by einstein1984; 3 June 2016, 16:56. Reason: Automerged Doublepost
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #36
              meserias ecu, daca stie sa faca zero la un stepper fara encoder de pozitie pe el. la instrumente se programeaza pozitia de zero in flash si ala merge inapoi pana simte limitatorul mecanic. si poti sa-i iei curentul de zece mii de ori, ca in aceeasi pozitie va duce mereu stepperul. astea mai noi, care pentru fantezia utilizatorului, fac o pseudeo-calibrare, de fapt plimba acele ampixulea pe tot cadranul, ca sa-l impresioneze pe prost, pozitia de zero fiind oricum stabilita din fabrica, in flash
              oricum, mersi de info, bine de stiut pe viitor, cand voi mai desface admisia sa vad ce mai e pe-acolo.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google