Bataie in fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie in fata

    Salutare,

    Am un logan 1.4 din 06.

    In momentul in care virez stanga sau dreapta am observat ca daca motorul este subturat se aude un troncanit in fata ( gen batie fier pe fier ), la roti sau motor, daca turatie este normala 2.000 sau mai sus nu se mai aude nimic.

    De curand am schimbat kit ul de ambreiaj. Pana sa schimb ambreiajul eu nu am semnalat aceasta problema.

    Sa nu imi fi dat eu seama si sa aiba o problema pe undeva sau sa fi uitat astia la servis sa stranga ceva ?

    Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk

  • #2
    Ce ambreiaj ai pus?

    Comment


    • #3
      Bieleta antibasculare in ce stare se afla ?
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Ambreiajul este valeo, bieleta antibasculare am schimbat acum 2 - 3 luni, am pus febi.


        Am inteles de la un prieten ca ar fi planetarele pe duca [emoji20]

        Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk
        Last edited by immortality; 22 February 2016, 17:52.

        Comment


        • #5
          Originally posted by immortality View Post
          De curand am schimbat kit ul de ambreiaj. Pana sa schimb ambreiajul eu nu am semnalat aceasta problema.

          Sa nu imi fi dat eu seama si sa aiba o problema pe undeva sau sa fi uitat astia la servis sa stranga ceva ?
          Se prea poate.

          Intai de toate, verifica scutul. Sa aiba toate suruburile si sa fie stranse.
          Last edited by vitriol; 22 February 2016, 17:55.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            Nu este de la scut, cutie sau motor, toate stau bine la locul lor fara sa scoata zgomot daca sunt fortate.

            Un mecanic bun din Buc. stie cineva ? Sa imi spuna exact ce are ... La dacia nu prea am incredere.


            Sent from my Lenovo S660 using Tapatalk
            Last edited by immortality; 23 February 2016, 13:37.

            Comment


            • #7
              Stiu ca o sa razi, dar verifica si prezoanele rotilor.

              E bine sa pleci de la cele mai simple lucruri inainte sa te apuci sa desfaci juma' de masina.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Ai verificat cu cheia fiecare surub de la scut? Nu sunt multe.
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • #9
                  Va expun si eu o problema. Troncane foarte urat masina. I.am schimbat bielete, capete de bara, la denivelari mici nu se simte mai nimic, dar daca sunt mai mari parca simt in toata caroseria. Aveti idee sa fie de la pivoti sau sa fie flansa rulment de la amortizoare ceva?

                  Comment


                  • #10
                    Stii ca am mai vorbit despre asta pe celalalt topic;

                    Cel mai bine era sa pui mana sa verifici, era mai efficient si pt tine asa, mai scuteai bani - oricum nu e rau ca ai schimbat "directia"


                    Daca troncane in continuare, logic este ca mai raman basculele, rulmentul +flansa amortizorului +/- amortizor si chiar bielete bara stabilizatoare/bucse bara stabilizatoare


                    Eu zic sa dai rotile jos si cu un levier sa verifici tot ce am pomenit mai sus; daca ai jocuri pe undeva este imposibil sa nu detectezi; vezi ca la anumite piese trebuie aplicata o forta destul de mare si smucit ca sa gasesti jocuri, daca tragi doar cu mana este egal cu zero sau.....e prea tarziu

                    Mai pe romaneste,de ex, daca ajungi sa descoperi un joc la bascula ( indifferent ca e pivot/bucse) tragand cu mana inseamna ca uzura e cu mult peste toleranta, piesa trebuia inlocuita inca de cand jocul era perceput folosind un levier.....

                    La amortizoare si anexele lor, exista standuri pt asa ceva.....daca te iei dupa Dorel care doar apasa cu mana......mana lui nu va genera niciodata fortele la care sunt supuse cand treci peste denivelari sau viraje etc etc


                    Si apropos, fiindca tot am vorbit acolo despre Lemforder, la mine a inceput un pic sa se simta vibratii in volan la viteze mari (140 +) insa la viteze mici nu clinteste nimic.....am un joc extrem de greu perceptibil pe stanga in directie, aparut cam dupa 138 000 km de mers; zic in directie pt ca nu mam obosit sa aflu exact ce este ( bieleta sau cap de bara ) oricum o sa le schimb pe amandoua simultan

                    Comment


                    • #11
                      Vibratia nu o mai am... Bielete antirliu le.am schimbat anul trecut. Inainte sa schimb capetele aveam vibratii si la 120. Erau praf capetele cand le.am dat jos. Tot ma gandesc ca e din bascula dar nu stiu cum sa verific, am fost la un mecanic si a inceput fara sa.l pun sa verifice nimic ac trebuie schimbi bascule, amortizoare, discuri, flanse tot, adica i.am zis mai in gluma mai in serios, mester mai pot s.o scot din garaj sau e praf )). Deasta intreb acum ca el cred ca urmarea ceva totusi.

                      Comment


                      • #12
                        Din motivele expuse de tine, nu mai am incredere in mecanici...pana la proba contrarie

                        Tiam raspuns deja, citeste unde trebuie ;)

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google