Nelămurire Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai țeavă de retur, deci ipoteza ta pică.

    Singura problemă e că, stând pe M toate calculatoarele sunt alimentate și vei omorâ ușor și sigur bateria, mai ales dacă ai și DRL
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      Bine ca s-a lamurit problema.

      Comment


      • #18
        Originally posted by t0rquemada View Post
        A plecat de la 3 inși care își dau cu părerea:
        robbie_ro Bobina de...?!?
        Nu imi dadeam cu parerea, eram doar ironic...
        Una e sa mearga motorul si pompa sa-si faca treaba si altceva este doar sa stea "in priza".
        Cat despre pompa de benzina, ati incercat sa "ascultati" motorasul pompei de benzina la punerea contactului in pozitia M? Merge doar vreo 2 secunde pentru a aduce benzina in rampa de injectoare, dupa care se opreste. Deci nu e tinuta "in priza".

        Comment


        • #19
          De la contact, s-a ajuns la motor..
          T/C

          Comment


          • #20
            Originally posted by robbie_ro View Post
            Nu imi dadeam cu parerea, eram doar ironic...

            Cat despre pompa de benzina, ati incercat sa "ascultati" motorasul pompei de benzina la punerea contactului in pozitia M? Merge doar vreo 2 secunde pentru a aduce benzina in rampa de injectoare, dupa care se opreste. Deci nu e tinuta "in priza".
            serios? si daca opresti pompa prin scoaterea sigurantei, de exemplu, crezi ca-ti mai merge motorul? daca pompa sta, cine-I da motorului benzol? sfantul duh? la logan, injectia n-are conducta de retur. commonrail, adica. regulatorul e in corpul pompei, care e in rezervor. uita-te la rampa de injectie sa vezi ca n-ai conducta de retur de pe injectoare. asadar, pompa e "in priza", altfel n-ar avea motorul combustibil. zgomotul ala de 2 secunde e zgomotul de la amorsarea pompei, de aia nu se mai aude odata amorsata pompa.
            Last edited by Seba; 18 May 2016, 21:34.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Seba din cate situ eu, pompa este comandata de calculator. Si daca calculatorul nu o comanda...este oprita. Si da, daca n-ai motorul pornit, functioneaza maxim 3 secunde. Probata. Ea se aude destul de tare (antifonarea mamii ei)...dar cand este motorul pornit...o cam acopera.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google