Salutare, recent a inceput sa nu prea imi mai pese cat bag in rezervor si totodata am descoperit placerea unui stil de condus mai sportiv. De exemplu, tin treapta a 2-a cam pana la 50/60 km/h astfel motorul aflandu-se la un nivel de turatie optima pentru maximul de cuplu si cai putere. Ideea este ca imi place cum trage masina la peste 3000 rpm (1.6 Mpi 86cp) si as dori sa va pun intrebarea urmatoare:
Pot aparea defectiuni ale motorului ca urmare a acestui stil de condus (mentionez ca uleiul inca nu l-am mai schimbat, este cel pe care l-am turnat vara trecuta prin iunie/iulie <<Aral nu stiu de care>>). Motorul mi se pare ca scoate un sunet prea puternic si stiu ca o parte din aceasta problema se datoreaza evacuarii care cica e cam varza.
Daca reglez culbutorii, schimb bujiile, uleiul, filtrul de aer este posibil un plus de putere si avantajul ca motorul sa nu mai urle de parca e la raliuri? Multumesc anticipat.
PS: Am urmarit si acest tutorial. Va las pe voi sa va dati cu parerea (care stiti cat de cat lb engleza) despre utilitatea masurilor luate de cel din clip.
https://www.youtube.com/watch?v=BqzUlbgYOEc
Pot aparea defectiuni ale motorului ca urmare a acestui stil de condus (mentionez ca uleiul inca nu l-am mai schimbat, este cel pe care l-am turnat vara trecuta prin iunie/iulie <<Aral nu stiu de care>>). Motorul mi se pare ca scoate un sunet prea puternic si stiu ca o parte din aceasta problema se datoreaza evacuarii care cica e cam varza.
Daca reglez culbutorii, schimb bujiile, uleiul, filtrul de aer este posibil un plus de putere si avantajul ca motorul sa nu mai urle de parca e la raliuri? Multumesc anticipat.
PS: Am urmarit si acest tutorial. Va las pe voi sa va dati cu parerea (care stiti cat de cat lb engleza) despre utilitatea masurilor luate de cel din clip.
https://www.youtube.com/watch?v=BqzUlbgYOEc
Comment