Salut. Astazi am fost cu masina la un atelier pt un schimb de ulei si filtru de aer. Pe cand masina era cu puntea din fata suspendata, dupa ce am pornit motorul am observat ca sta in 2000 rpm fara ca acceleratia sa fie apasata. Am oprit motorul, i-am mai dat o cheie si de data asta statea normal (800/900 rpm).
In seara asta in timp ce asteptam cu motorul pornit sa se elibereze un loc de parcare, am vazut ca are tendinta sa coboare in ture si sa trepideze. Am turat-o putin cat sa isi revina crezand ca e un simplu rateu (nu mi s-a mai intamplat asta niciodata) si dupa am lasat-o ca pe ea si motorul s-a oprit. La pornire nu este nicio problema, dar problema e ca faza cu motorul care se opreste la ralanti s-a mai repetat in seara asta de cateva ori. Alta problema pe care am vazut-o este ca oscileaza in turatii la ralanti (ba urca pana pe la 900 rpm, ba coboara pana la 500 rpm).
Care ar putea sa fie problema?
Multumesc anticipat
In seara asta in timp ce asteptam cu motorul pornit sa se elibereze un loc de parcare, am vazut ca are tendinta sa coboare in ture si sa trepideze. Am turat-o putin cat sa isi revina crezand ca e un simplu rateu (nu mi s-a mai intamplat asta niciodata) si dupa am lasat-o ca pe ea si motorul s-a oprit. La pornire nu este nicio problema, dar problema e ca faza cu motorul care se opreste la ralanti s-a mai repetat in seara asta de cateva ori. Alta problema pe care am vazut-o este ca oscileaza in turatii la ralanti (ba urca pana pe la 900 rpm, ba coboara pana la 500 rpm).
Care ar putea sa fie problema?
Multumesc anticipat
Comment