Injector Sau Culbutor? Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daca le-ai schimbat des, nu ai gresit cu nimic, oricat de prost ar fi uleiul

    Ia-o mai usor si nu te alarma atat, précis nu are nimic motorul....stai linistit rezista la mult mai mult decat cativa culbutori reglati aiurea


    Iar cu uleiul....mutam discutia aici? )))))....nu ajungea topicul pt uleiuri?

    Orice ulei bagi, pune unul FULL SINTETIC.....cu A3/B4 pt protectie sau A5 daca vrei econimie de combustibil

    Atentie ca economia de combustibil nu inseamna protectie la 5000 rpm sau mai mult


    Dupa cum am mai scris...si repet, doar e topicul tau - ca sa fii sigur ca iei un sintetic veritabil, fereste-te de gradele 5-10W......allege un 0w indifferent de firma ca sigur are ceva sau e in totalitate sintetic ( oricum clar mai mult decat un 5-10W)....deci ai 0w30, 0w40, 0w50.....

    Ca marci ai cat incape : Castrol Motul Mobil....daca astea zici ca sunt contrafacute ai Liqui Moly, Fuchs producatori decent de uleiuri germane si chiar Ravenol Divinol Mannol pizdinol etc etc....blender mici....

    Deci sfatul meu este sa nu treci de 10 000 km cu schimbul si sa alegi un 0w.....indifferent de marca

    Comment


    • #32
      Personal, îți recomand cu căldură Mobil 1 NL (0W40). Un ulei lăudat chiar și de raceri este și ELF Evolution SXR (5W40). Castrol e teribil de zgomotos când motorul se încinge fie Edge, dar mai ales Magnatec, deci nu.
      10W-40 nici nu intră în discuție, fiind parțial mineral.
      sigpic

      Comment


      • #33
        La urmatorul schimb o sa pun 0w40.....cu toate ca am "emotii" ptr ca mi se pare destul de subtire....
        Domnule Buzescu, astept un semn cand putem face reglajul.

        Comment


        • #34
          Dragilor,
          Am efectuat si reglajul, de fapt Dl. Buzescu....eu l-am bombardat cu intrebari....si i-am facut capul patrat....(tipic mie...).
          Motorul merge mai rotund, nu mai am acele vibratii la ralanti. De facut zgomot, tot face....dar nu la aceeasi intensitate.
          Problema este ca am identificat pe o cama niste crapaturi....si nu stim de la ce......masina are 59.000km....o sa pun si poze

          Comment


          • #35
            Pune cateva poze...eventual cu totul-chiulasa desfacuta si cu zoom pe crapatura..

            Comment


            • #36
              Si poze....restul camelor sunt intacte....
              Noi am zis defect de fabricatie.....ca este doar una....
              Este grav? O sa moara?
              Attached Files
              Last edited by enc_edy; 30 August 2016, 23:40.

              Comment


              • #37
                E de la low cost....calire slaba pe cama respective; sa ai griji si cu stransul in exces al culbutorilor ;)

                Nu ai ce sa-i faci....o lasi asa, nu schimbi arborele pt atata lucru;

                Oricum ai curat la culbutori- masina e si relativ noua- sa o tii tot asa;

                Din cand in cand, mai arunci un ochi la cama respective ( cand reglezi culbutorii) si vezi cum evolueaza ( sa nu devina sfaramicioasa si sa arunce resturi in chiulasa)

                Comment


                • #38
                  ma gandeam sa fie o problema de ungere? sa aiba vreun orificiu astupat? mie totusi mi-e greu sa cred.....
                  Exact asta vb si cu Dl. Buzescu....ca la urmatorul reglaj (peste 30.000 km) sa vedem cum sta cama....
                  Ca idee, in aceasta dimineata, cu emotie am bagat cheia in contact si am dat la automat (cu speranta ca nu mai bate..) )......si.......surpriza........face la fel...(
                  Chiar nu stiu ce sa mai zic.....teoretic si eu babalau....ptr ca toata evacuarea avea 0.20 si erau cativa pe admisie mai mici de 0.10...deci teoretic nu aveai ce bataie sa elimini atat timp cat toti au primit un joc mai mare.....(Dl. Buzescu i-a reglat la 10 cu 30).
                  Asta este....timpul va spune ce si cum....)

                  Comment


                  • #39
                    Daca va fi problema la ungere/orificiu astupat, o sa se decaleasca ff rapid arborele, o sal vezi albastru ( ca dupa arsura cu sudura) si se va rupe....

                    Insa stai calm, nu e cazul la tine de asa ceva ( in acest moment).....ai facut obsesie cu zgomotul ala si nu te mai bucuri de masinuta

                    Asta e low cost...asa va suna, iar pe masura ce trece timpul o sa mai apara.....

                    Baga benzina ( pardon gaz) si mergi cu ea ca de aia ai cumparat-o ! ))))

                    Comment


                    • #40
                      cand ajung prin Sibiu, dau o bere

                      Comment


                      • #41
                        Defect epidemic ?

                        Iată că nu era mașina ta mai cu moț așa cum am crezut. Aceeași camă E4, același efect de pitting !
                        Care o fi explicația ? Eu suspectez că pe cama cu pricina ungerea nu este corespunzătoare, altfel spus, eroare de proiectare.
                        Attached Files
                        Last edited by ibuzescu; 2 September 2016, 11:20.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Aia e poza de la alta masina, nu?

                          Depinde.....nu vad prea bine in poza, cama e cu ulei pe ea- trebuie stearsa ca sa vezi bine uzura

                          Poate fi si defect de ungere.....mai greu, insa nu exclus ( mai ales daca sa umblat cu silicon in exces pe la garnitura Capac)

                          Poate fi calire de rahat a camei.....


                          Dar....mai poate fi si ulei prost sau tinut prosteste in motor......sa nu credeti ca, daca uleiul e prost se vor duce brusc toate camele....NU.....incepe intai cu cama cea mai slaba si apoi urca la celelalte...sau...rupeti arborele....in functie de noroc

                          Ma uimesc sincer chestiile astea pt ca la a mea nu vad nici macar acum, dupa atata timp asa ceva.....

                          Comment


                          • #43
                            Instantaneu l-am sunat pe Dl. Buzescu )))
                            Masina cica este din 2008 si are 100.000 km...

                            Comment


                            • #44
                              Îți recomand sa nu mai schimbi uleiurile si daca poti sa cumperi de la magazine de piese auto. Elf 10W40 si atât. Indiferent de iarnă, vară sau alte treburi, mergi exact 15.000 de km sau maxim 1 an cu el.
                              Am avut Logan-uri pe taxi care au spre milionul de km si nu au fost probleme.
                              Cât despre admisie - evacuare cel care montează de 20 si de ani în Braşov Gpl mi-a spus clar: admisie 10, evacuare 25. Reglaj ideal de făcut la fiecare 25.000 km.
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • #45
                                Asta o sa fac.....si gata ca o iau razna.....
                                Sincer, stateam si ma gandeam dc nabii am vandut-o pe prima....ete ca mi-am adus aminte...(si cu aia veche chiar nu am avut astfel de probleme).....
                                Tata face UBER si a folosit Hyundai Accentul de la 90.000 la 180.000 km si a mers brici...dar fiind 2007 si cum UBER-ul nu te lasa cu masini mai vechi de 10 ani, a luat Logan-ul fratelui meu 1.5 dci din 2009, 120.000 km) si dupa o luna a zis.....asta nu este masina...in continuu treb sa reglez/fac ceva la ea.....ba troncane, ba fum....ba nu stiu ce rola......ba nu stiu ce plastic....
                                Last edited by enc_edy; 4 September 2016, 01:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google