Buna seara. Am un logan din 2005 (98587 km), in seara aceasta mi sau aprins martorul de la ABS si baterie timp de o secunda si dupa cca 5min sau aprins din nou. Am tras pe dreapta, am scos-o din viteza si a ramas in turatii(2000), am oprit motorul dupa care nu a mai vrut sa mai porneasca. Am pus o alta baterie si am reusit sa o pornesc intre timp, dar tot drumul spre casa, mi se apindea/stingea martorul ABS si cel de la Airbag, dar si cel de la frana de mana in perioade scurte de timp. Lichid de frana am completat in aceest weekend si din ce am observat,nu am avut pierderi. In tot acest timp, motor se auzea mai gros..un zgomot care nu am putut sa il identific, si in anumite momente la 2000-2500 rotatii/min se mai gatuia..si nu inteleg de ce.. Metinonez ca de 2 saptamani am reparat si alternatorul din cauza ca numai incarca. Ma poate ajuta cineva???
Martor Abs, Airbag, Frana De Mana
Collapse
X
-
Bine ai venit, pe forum.
Problema a instalatiei de incarcare (putin probabil, dar trebuie luat in consideratie, legaturi borne, cablu de masa). Dupa parerea, regulator (perii), dioda, colector, conexiuni.
Defectiunea pare mai dificil de depistat, dat fiind faptul ca se manifesta aleator; masoara tensiunea de incarcare si compara cu cele doua situatii (martor stis/aprins. Conteaza si turatia motoruluila care se aprinde martorul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Martorul sta aprins atat la relatiu, cat si in turatii, 2000-2500. Si legat de gatuitul motorului? Am mai citit pe forum, de la benzina nu cred ca este, adica nustiu, de obicei bag de la MOL dar acuma am facut full de la Petrom. Mentionez ca benzina bag numai de la Mol si Petrom.Last edited by Mihai.Alex; 17 August 2016, 11:28.
Comment
-
pui voltmetrul pe baterie cu motorul oprit, apoi pui contactul si dai la cheie. in timpul actionarii demarorului tensiunea nu are voie sa cada sub 10V, iar dupa pornirea motorului trebuie sa ai cam 13.8-13.9V daca alternatorul si regulatorul sunt in toate mintile, indiferent de turatia motorului. am patit si eu sa se aprinda martorul de airbag dar s-a rezolvat prin curatarea bornelor bateriei si refacerea legaturilor la borne. bateria mea avea 9.9V la pornire si tare cred c-o paste schimbarea.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am dus-o astazi la service-ul unde am reparat alternatorul, si trebuie schimbata fulia, din pacate mai am de asteptat pana luni/marti ptr ca nu au piesa. Sper sa se rezolve si sa numai am ai alte probleme de genu pe viitor). Va multumesc ptr ajutor;)Last edited by Mihai.Alex; 19 August 2016, 12:44.
Comment
-
logan din 2005, 1.6 , abs , deci e ca a mea cu fulie cu ambreiaj.
Fulie alternator Dacia Logan benzina cu ambreiaj Febi GermaniaProducator de piese auto omologat RAR : Febi Bilstein GermaniaInainte de lansarea comenzii verificati exact fulia de care aveti nevoie - ...
eu nu-i consider meseriasi daca deabia a fost demontat alternatorul si nu au sesizat ca si fulia trebuie schimbata.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment