Ambreiajul Cuplează Cam Dur Pe La Jumătatea Cursei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiajul Cuplează Cam Dur Pe La Jumătatea Cursei

    Cu motorul rece , ambreiajul cuplează cam dur pe la jumătatea cursei. După ce se încălzeşte si merg 1-2 km cuplează normal ambreiajul. Problema o fi la disc sau la altceva ?

  • #2
    ai ambreiaj hidraulic? pentru ca altfel nu vad legatura. in mod normal, la 16volti tragi de un cablu ca sa departezi placa de presiune de pe volanta (debreiere), n-are nici o treaba cu temperatura motorului.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      problema e de la ambreiaj.
      am avut aceeasi problema. l-am schimbat.
      totul a inceput dupa ce am schimbat antigelul si acesta s-a scurs si in fanta de deasupra cutiei.

      Comment


      • #4
        acum "schema" are logica se incalzeste ambreiajul, nu mai patineaza asa mult. deci ori se schimba, ori se debreiaza pe loc in mod repetat in timp ce torni spirt sanitar pe aceeasi fanta, sa cureti discul si placa de presiune si sa speri ca va functiona. cel mai sigur, insa, e sa schimbi ambreiajul.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Mulțumesc tuturor pentru sugestii.

          Comment


          • #6
            corp de plastic al termostatului fisurat

            Problema a fost de la scurgerea antigelului exact la ambreiaj. După schimbarea corpului de plastic al termostatului care era fisurat și un drum mai lung totul a reintrat în normal .

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google