Pocnet Plecare / Franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocnet Plecare / Franare

    Salutare!

    De ceva vreme am urmatoarea problema cu al meu Logan 1.4/2007 si anume se aude un pocnet metalic din fata dreapta sau centru-fata (desi uneori am impresia ca-l aud si din centru, de sub masina sau din spate, dar cred ca e deja paranoia implicata):
    - pocneste scurt (clanc) la plecarea de pe loc cu rotile atat drepte, dar si bracate
    - pocneste scurt (clanc) uneori si la decelerari, mai ales la viteze mici sau cand fac frana de motor
    - face clanc si uneori cand masina e contorsionata (coborat borduri, gropi mari prin care tot sasiul se contorsioneaza).


    NU se aude atunci cand:
    - plec lin de pe loc sau franez brusc (uneori nu se aude nici cand franez lin)
    - cand drumul e drept
    - pe piatra cubica
    - prin gropi luate cu viteza
    - cand plec de pe loc foarte lin, desi am rotile bracate la maximum

    Chinuit de acest zgomot enervant, am schimbat ieri urmatoarele:
    - bascule fata dreapta si stanga
    - bielete antiruliu
    - bucsi (toate)
    Totusi, zgomotul persista. S-au verificat capetele de bara si sunt ok, planetarele nu au joc la verificare cu ele pe masina (ar trebui demontate si indoite cu mana?), bieleta antibalans e in stare buna (a fost schimbata anul trecut). Arcurile nu par rupte sau dereglate, amortizoarele nu-s curse. Flansele par ok, dar nu au fost inca demontate.

    Poate detaliile de mai jos va vor ajuta de asemenea:
    - Masina este din 2007, are 81.000 km si a fost relativ ingrijita. In 2013 a fost lovita usor in capul de lonjeron. Tipul din fata avea un carlig de neam prost, mult iesit in afara masinii, la un giratoriu l-am tamponat, iar carligul a intrat prin fagurele de plastic de sub numarul de inmatriculare si a lovit in capul de lonjeron, indoindul foarte putin. Cum am avut bani de reparare temeinica, nu carpeala, am schimbat capul de lonjeron, a fost indreptat, sudat totul indreptate cu aparate.
    - In 2015 am schimbat ambreiajul cu totul. Cel vechi avea "petalele" discului decalite. Am pus in loc Valeo. Bineinteles, au fost demontate scutul, cadrul motor, planetarele si cutia pentru a se putea schimba ambreiajul.
    - In 2015 am schimbat capul de bara de pe fata dreapta si placutele de frana de pe fata.

    Va multumesc si astept parerile voastre.
    Last edited by MARIVS; 21 October 2016, 11:36.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

  • #2
    Bieletele de directie.

    Deschide capota, baga mana sa le apuci si faci joc sus-jos. Daca simti la mana si se aude, inseamna ca de acolo e.
    Last edited by vitriol; 21 October 2016, 13:21.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      sau bieleta anti-rasutrnare, aia de "leaga" cutia de viteze de caroserie. sau suporti motor slabiti si din ascilatiile motorului, atinge esapamentul in scut, jug, etc.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        @ Vitriol - Am sa verific in modul in care ai spus si revin.
        @Seba - Am verificat-o ieri si e in stare buna. Suportii motor par in regula. Am impins/tras de ei ieri in toate directiile si par foarte fermi.
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • #5
          Pai a zis ca a verificat-o.

          Originally posted by MARIVS View Post
          [...]bieleta antibalans e in stare buna (a fost schimbata anul trecut)[...]
          Eu am zis ce a fost la mine pentru ca am recunoscut simptomele, dar suta la suta nu as stii decat daca as fi psihotronic.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            @Vitriol - Am verificat dupa cum ai spus. Nu au joc si nico nu fac zgomot.
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • #7
              Prezoanele sunt stranse? Ia-le prin eliminare si incepe cu ce e mai usor.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Sunt stranse la pistol
                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                Comment


                • #9
                  au mai ramas doar rulmentii cap telescop si bieletele de directie/capeti de bara la intrarea in caseta. verifica la captul casetei sa nu ai inceput de joc (ridici pe rand rotile, bagi mana la capatul casetei, pui pe cineva sa traga de roti stg-drp si sus-jos si daca simti bataie la mana, bucsele de teflon din caseta sunt hiba).
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Ar mai fi ceva de verificat (desi...dar nu se stie): blocul de franare => portetrier, etrier, placute de frana, inclusiv tablitele aferente.
                    As desface tot, schimbata vaselina din culise - as mai bifa in plus o mentenanta corecta
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      @Seba
                      @77sky

                      Am notat ce ati spus si Luni dimineata am sa transmit mecanicilor de la AD Garage Fundeni. Sper sa nu fie planetara.
                      Cand o sa am detalii, va anunt
                      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                      Comment


                      • #12
                        Tocmai am adus masina de la service, unde a stat o saptamana. Din pacate nu am rezolvat problema pocnetului la plecare, la unele frane si unele denivelari.
                        Am dus masina la AD Garage Fundeni pentru a revopsi portierele dreapta, deoarece un "bun samaritean" mi le-a zgariat intr-o parcare in oras, fara sa-mi lase un numar in geam sa rezolvam cu o amiabila. In fine...
                        Initial au strans strans unele suruburi, dar nu era de acolo. Au verificat tot pe sub masina, au urcat-o pe rampa, au tras de una, de alta, au facut porniri de pe loc pe rampa, cu si fara frana de mana trasa, au mesterit in fel si chip la ea, dar tot nu pot spune sigur din ce cauza am acel zgomot.
                        Unul dintre mecanici spunea ca nu stie de unde e, altul ca e de la caseta de directie, iar al treilea spunea ca e de la pinioanele cutiei de viteze. Al 3-lea chiar a recomandat sa pun in cutie nu stiu ce aditiv care o sa ingroase uleiul si o sa dispara sursa balansului pieselor uzate.
                        Chiar nu stiu ce sa mai zic, pentru ca fiecare are alta parere. Chiar nu se poate afla sigur ce are?
                        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                        Comment


                        • #13
                          salutare,

                          Marivs, a mea are cam aceleasi simptome, dar as mai completa ca la plecarea de pe loc daca din diferite motive calc imediat ambreajul se aude si se simte acel clanc si in pedala de frana si in timonerie. Am tot un logan de 1.4/2005. Problema persista de mai multi ani, dar se intensifica si nu a reusit nimeni sa-i dea de cap.

                          Comment


                          • #14
                            La tine e din cutie pentru ca in sarcina tu debraiezi si socul ce se intrerupe se duce in pinioanele cutiei. Se intampla mai des la rece, dar daca insisti o poti face si cu el cald.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              @Sitting Bull - Am testat-o de dimineata, dar eu nu am aceasta problema la apasarea ambreiajului.
                              MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google