If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
827sam
la cald am observant ca se amplifica clancul dar face numai in treapta 1, probabil ca este socul mai puternic. Poate ca este de la cutie, sa vad cand o pot verifica.
Merci mult
Am revenit pentru a va spune cum am reusit pana la urma sa scap de problemele expuse in primul post. Se pare ca nu se auzea un singur pocnet, ci erau 4 pocnete distincte care se intamplau cam in acelasi timp, de aceea uneori mi se parea ca se aude cand in fata, cand in centru, cand in spate.
Dupa ce am schimbat bascule si bucse, s-a descoperit, intr-un final, ca erau de vina bridele barii stabilizatoare. Se deformasera foarte putin perceptibil, astfel incat la fiecare accelerare/decelerare brusca loveau in bara si de aici sunetul
Alt sunet era cauzat de canistra de vapori de benzina, aflat langa roata dreapta-fata. Se slabise putin si juca in suportul ei.
Al treilea zgomot era cauzat de arcul de pe spate-stanga, care se inmuiase si cauza zgomot in suportul sau de cauciuc.
Al patrulea zgomot era cauzat de flansa amortizorului dreapta-fata, care pur si simplu imbatranise si avea un joc de aprox. 3 milimetri, ceea ce ducea (si nu am inteles de ce) si la tendinta masinii de a trage usor dreapta.
Pentru ca nu vreau sa se spuna ca vreau sa fac reclama, cine este interesat sa afle numele service-ului unde au avut rabdarea sa analizeze in detaliu si sa gaseasca sursele de zgomot, imi poate scrie in privat. Eu m-am dus la ei pentru ca era un service specializat in reparatii casete de directie, cutii de viteze, punti, gandindu-ma ca daca e vreo problema din cutie/caseta, sa-mi spuna exact ce este si cat costa reparatia.
Dupa ce le-am expus telefonic toate problemele, mi-au spus ca ei nu cred ca ar fi cutia sau caseta, asa cum mi-au spus alti mecanici. Dupa primele probe mi-au spus ca in mod sigur nu este o asemenea problema, ci tine mai mult de un element slabit pe undeva si ca le trebuie cateva zile sa-si dea seama.
Arcurile schimbate pe spate sunt marca KYB si au costat 250 de Lei. Basculele complete si toate bucsile au costat 300 de Lei. Flansa amortizor a costat 40 Lei. Bridele barii stabilizatoare au fost tot 40 de Lei. Manopera a fost 200 de Lei, incluzand o spalare a masinii si geometrie completa, inclusiv puntea spate.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment