daca din 2007 pana in 2017 initiatorul topicului a facut 84000km, diesel ul iese din dicutie. diferenta intre un diesel si un benzinar aspirat (la pretul de achizitie) o scoti ca diferenta de consum si revizii in cam 60-80000km. la parcursul tau de 8000km de an, diferenta se amortizeaza in 10 ani. daca tot ai 12-13000 de euro ca sa-ti iei o dacia noua echipata relativ decent, mai bine iti iei altceva, cu conditia sa-ti permiti si revizii mai scumpe cu sa zicem 30% (pana la urma in loc de 300 de lei, dai 400 de lei pe o revizie, ceea ce nu-i un capat de lume 100 lei/an). ca alternativa la logan nou, m-as uita la mazda3, megane, skoda rapid, honda civic, mitsubishi lancer, kia ceed/hyundai i30, focus...fie ele si sh de 1-2-3 ani maxim.
Motor 0.9 TCe Sau 1.0 SCe?
Collapse
X
-
Ma bag si eu in seama.
Dacă ai fost mulțumit de cum se mișcă 1.4, eu zic ca 0.9 TCe o sa te încânte. Nu capacitatea cilindrică e esetiala în descrierea capabilitatilor unui motor.
1.0SCe e relativ necunoscut pentru noi, dar nu cred că inferior, pe ansamblu, bătrânului 1.4.
Totuși, la un rulaj mediu anual ca al tau nu greșești nici daca iei un sh pe benzina cu putini kilometri si istoric service.Last edited by fallax; 18 January 2017, 17:35.
Comment
-
Dar de ce va certati pe ascutitori? Toate-s la fel, e diferenta prea mica.....
Va certati pt 1-10cp, 20-30 Nm.....
Nu vedeti ca persista abureala in jurul 75-100 cp max.......aceeasi putere de 20 ani, doar ca mai aruncam un tce, sce, dci etc .....
La capacitati mici, personal nu as lua nimic turbo.....ma refer sub 1600cm
Ca idee generala, nu as lua nimic ( fie si cvadruplu turbo) sub 1600 cm.....sub aceasta capacitate, imi par chinuite toate....fie ca e VAG, ford, Renault....si daca storci puteri mari din capacitati mici, atunci le storci cu un pret......intotdeauna
Insa ca producator, Renault face motoare bune....dar cam atat
Comment
-
Un benzinar reusit mi se pare Suzuki Vitara 4x2 1.6 benzina 120 de cp.
Se misca mai bine decat Loganul de 1.4 si e aspirat, nu prea are ce sa se strice.
Gasesti Vitara 4x2 Cool la 13 000 de EUR.
Dar cum spuneau si colegii de mai sus, nu e musai sa iei masina noua.
In DE poti lua Kia Ceed 1.6 benzina cu destui cp la aprox. 7000 de eur si daca e produsa in 2011 inca mai are garantie. Eu asta as lua acum daca as fi in cautare de masina.
SH e o varianta demna de luat in seama. Am un Opel Astra H benzina 1.4 si desi eram sceptic la inceput, in 2 ani si 30 000 de km am bagat bani foarte putini in ea. Cred ca la costuri totale e mai ok decat Loganul pe care l-am avut inainte de nou.
Modelele noi de la Dacia sunt mai rafinate si mai estetice, dar problema tablei proaste si a sigurantei precare ramane nerezolvata.
Daca totusi te hotarasti lla Dacia, ia 0.9 tce. Vei simti un plus evident fata de 1.4 mpi.Logan GPL 1.4
Comment
-
Deci
Daca vrei o Dacia benzina recomand 0.9 tce
Îl recomand ca utilizator ce sunt de 4 ani al acestui motor
Scurt si la obiect
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cat despre drumuri externe nu ai nici un fel de probleme
Dupa mine este cel mai silentios motor pe benzina de la Dacia chiar si la viteze de 140-150km/h
(Nu stiu nimic de 1.2tce)
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Îti recomand sa faci un drive test cu 0.9 TCE si cu un diesel 1.5DCI. O sa ai o mare revelatie. Important e cuplul la motor si nu caii putere de pe la 5000 rpm.Eu am condus un Logan de 1.2 de 75CP si un Sandero diesel 1.5DCI tot de 75CP si motorul se simte de doua ori mai puternic la diesel.La benzinar cauta ceva peste 100CP.
Trimis de pe al meu SM-T585 folosind TapatalkLast edited by leo2006; 20 January 2017, 00:12.
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostDupa mine este cel mai silentios motor pe benzina de la Dacia chiar si la viteze de 140-150km/h
(Nu stiu nimic de 1.2 TceVrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!
Comment
-
nu mi-as lua diesel, indiferent de senzatie, putere (adevarul ca senzatiile sunt maxime la 75cp), pt 7000km rulaj anual. din diferenta de pret mai pui ceva dotari sau iti iei alta masina, nu dacia, de 2-3 ani vechime cu rulaj mic.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by leo2006 View PostÎti recomand sa faci un drive test cu 0.9 TCE si cu un diesel 1.5DCI. O sa ai o mare revelatie. Important e cuplul la motor si nu caii putere de pe la 5000 rpm.Eu am condus un Logan de 1.2 de 75CP si un Sandero diesel 1.5DCI tot de 75CP si motorul se simte de doua ori mai puternic la diesel.La benzinar cauta ceva peste 100CP.
Trimis de pe al meu SM-T585 folosind Tapatalk
Niciodata un dCi de 75cp o sa fie mai sprinten ca un 0.9 tce
E doar senzatia
Si 0.9 are 135 nm nu e chiar lesinat
Cat despre sce asta am impresia ca este un 0.9 putin marit si fara turbo
Sent from my iPhone using Tapatalksigpic
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostStrict intre 0.9tce si 1.0 sce as alege 0.9-le.
1. nu ma intereseaza performantele dinamice (conduc "batraneste"!);
2. costa mai putin achizitia, asigurarea si intretinerea;
3. are componente mai putine;
4. solutia tehnica este moderna (in comparatie cu 0.9).Last edited by abc; 20 January 2017, 15:09.
Comment
-
De ce nu te orientezi catre Lodgy 1.2 TCe 115cp daca tot circuli cu masina plina de bagaje si pasageri ? Mecanicul meu care lucreaza la reprezentanta mi-a zis ca sunt tare reusite Lodgy, foarte foarte rar ii vin cu defecte, si cu tabla stau mai bine, din cate stiu eu sunt facute in Maroc.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
Comment