Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    E cod generic ce mi-ai dat tu acolo, dar inseamna sonda 2 din bank 1.
    Daca faceai diagnoza cu clipul, iti zicea clar aval sau amonte.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #62
      Daca voia sa-si repare masina, asa facea.
      Doar ca nu vrea, ii place cum merge asa...

      Comment


      • #63
        Originally posted by CatalinRobert View Post
        [...]Cei drept un mers neregulat l am avut de prima data cand am pus motorul si mergea cu injectoarele de supernova si calculatorul tot de supernova 1.4.
        Dupa ce am pus calculatorul lui cel de 1.6 impreuna cu injectoarele nu mai facea nimic...apoi am mers vreo 2 zile cu masina, dupa a stat vreo 2 zile si dupa asta am observat ca a inceput sa faca. [...]
        Originally posted by CatalinRobert View Post
        Da...este un 1.6 montat pe supernova [...]
        Colegul are un motor de 1.6 8v pus pe o SuperNova care nu a fost gandita cu doua sonde lambda. D-aia nu se pot interpreta Clipul, Diagnoza, DDT, PSD, DNA, etc...
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #64
          problema pornire

          salut sunt nou pe aici si nu stiu cum sa postez o intrebare!
          am si eu un logan diesel din 2006, 1.5 dci euro 3 si problema la el este ca in momentul cand merg 20-30 de kilometri si se incalzeste motorul tare nu mai porneste la cheie, decat impins, daca il las o jumatate de ora sa se raceasca apoi porneste perfect! ma puteti ajuta, a mai patit cineva asa ceva?

          Comment


          • #65
            Originally posted by mr.K View Post
            Daca voia sa-si repare masina, asa facea.
            Doar ca nu vrea, ii place cum merge asa...
            Sigur ca am vrut sa o repar dar am fost la un service si mi au spus ca nu au diagnoza pentru asa ceva...asa ca am renuntat.
            Am facut in schimb ce mi s-a zis acolo si anume sa curat injectoarele.
            Intre timp masina merge bine...nu a mai facut problema de la inceputul topicului.Termin cu examenele si urmeaza si un reglaj al culbutorilor.

            Comment


            • #66
              Problema cu tigaia de logan 1.4 la cald cand ajunge la 4 linii temperatura incepe sa mearga intrerupt si in sarcina nu mai trage de loc...iar la calcarea ambreiajului numai tine relatiul... am reglat culbutorii, schibat fise, schimbat bobina cu un bosh, schimbat bujii cu cele de origine..si la cald tot asa face...imi vine sa ii dau foc eu...nu sa mai fac ea combustie in motor...
              va rog daca se poate sa veniti cu ceva ideei...multumesc mult...

              Comment


              • #67
                Motorasul pas-cu-pas impreuna cu clapeta de acceleratie au fost curatate?

                Comment


                • #68
                  In primul rand trebuia sa deschizi un topic separat...
                  In al doilea rand vezi ca e posibil sa fie pompa de benzina...pune manometrul si vezi ce presiune baga.

                  Comment


                  • #69
                    Chiar spuneam ca nu a mai facut probleme...ei bine azi a inceput dinnou sa faca balbaiala la relanti...de 2 ori am plecat, de 2 ori mi-a facut...nu se mai accelera...a 2a oara am lasat o asa sa isi revina singura la relanti si si-a revenit.

                    Comment


                    • #70
                      Am observat ca face mai mult pe vreme rece, umezeala...cu ploile astea.
                      Cat e cald bine afara nu face.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google