If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Treaba e ca la loganul ala nu am reusit sa dau jos bobina pentru ca s au stricat suruburile alea )
Ce am observat cand scot cate o fisa tot nu are mers regulat...chiar daca merge in 3 se simte din cand in cand ca intrerupe...
Tu mai speri că va merge corect cu bobina aia ?
Caută, daca tot o schimbi, una rotunjită pe la muchii, pe margini, nu mai ţin minte ce firmă ( Valeo sau Beru ), fără muchii la unghi drept, gândită special aşa să nu se mai întâmple ce ai paţit tu. Şi poţi pune 4 şuruburi dar mai bine 2, e destul ! N-are unde cădea !
Am schimbat până acum câteva ca a ta
Am inteles...dar deocamdata dau de prieteni la care daca le zic sa imi dea si mie imprumut imi spun ca nu fac ei asa ceva ca le este frica ca le stric masina...si alte chestii de genul asta...)
Deci, inca nu am gasit de unde sa incerc cu alta bobina...
Am incercat acum cu o bobina si fise de pe un sandero....si tot asa face....deci ies din discutie bobina si fisele.
Incercat acum cu alta clapeta si cu alt senzor temperatura apa si tot asa face...desi la prima cheie nu a facut. A inceput sa faca chiar dupa ce s a ridicat temperatura la apa nitel gen 40 50 de grade.
Mi a mai zis cineva ca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita.
Last edited by CatalinRobert; 14 May 2017, 12:01.
Reason: Automerged Doublepost
Cataline.....tu treci pe langa ceva, din ce scrii ai verificat multe si tot nu ai descoperit - macar ceva
Inca o chestie, pe care am obs in videoclipul tau :
1- aia e sonda Lambda a masinii? pt ca nu prea arata a lambda amonte, seamana a lambda aval in cel mai bun caz.....si firul se cam duce aiurea, trebuia sa fie prins pe clema de cutie - acolo pare o "lipitura" a firelor lambda acoperita sau ma insel eu? trebuia sa aiba protectia verde/portocalie pe ea.....s-a umblat la lambda amonte? ( in poza incercuit cu 1)
2 - la saxofon s-a umblat cumva? sa rasufle pe sus? prezoanele incercuite in 2 sunt stranse inegal, nu exista asa ceva din fabrica....si prezonul de jos nu prea adduce a prezon normal de saxofon ci a surub obisnuit pus acolo
Deci s-a mai umblat pe la masina pe undeva?
In plus nu cred ca ai garnitura chiulasa ciupita, s-ar fi observat in videoclip.....asta doar daca nu ai ghinionul sa fie ciupita strict intre cilindri si isi fura unul de la celalalt ( am mai scris )
Culbutorii nu am de unde sa stiu cand au fost reglati pentru ca am cumparat de la cineva motorul...si e pus pe o supernova.
Supernova are o singura sonda...probabil amonte daca asa ii spune...deci am doar o sonda si acolo asa este ea...nu am nici o lipitura.
La prezoanele alea nu le am mai putut recupera pe ale mele si am pus eu alte suruburi...tot ce este pus pe masina acum este pus doar de mana mea.
Garnitura de chiuloasa am inteles ca ar putea fi foarte putin ciupita...dar eu credeam ca se vede in antigel sau in ulei....nu prea stiu exact.
Incerc cumva sa o duc la cineva pe tester poate, poate apare acolo ceva...
Nici nu mai stiu daca loganul ala avea 2 sonde...dar cred ca nu trebuia sa aiba asa mare impact asupra motorului o sonda lambda.
Hmmm.....deci nu prea e nimic cum pare la tine Cataline
De asta e bine sa vezi....
Pot fi cateva probleme de compatibilitate :
- tu ai motor de DSN cu UCE de DSN sau logan?
- daca ai UCE de logan, ai anulat a doua sonda lambda? Loganul are 2 sonde lambda, DSN are 1.....merge cu a doua anulata ( am eu) dar trebuie facuta profesional altfel ai erori
- ai umblat la evacuare evident din ce am vazut eu si din ce zici tu.....vezi sa etanseze perfect saxofonul pe inelul de foc altfel lambda iti sesizeaza oxigen in plus acolo si imbogateste, stricand relanti...
Da, garnitura de chiulasa bulita se vede si in vas de expansiune dar si in ulei....vasul tau arata bine
Vezi ca tu nu prea stii ce ai montat pe masina....care e cam hibrid
In fine....daca poti, verifica candva si culbutorii - sar putea sa ai surprize!
Maine daca o pornesti si face probleme, incearca sa scoti mufa de la lambda.....apoi scrie-mi aici ce se intampla ;)
Sa stii ca sonda lambda este un factor ff important pt motor, nu exista piese in plus
Are uce de logan....dar parca nu toate loganele aveau 2 sonde lambda...
De etansat etanseaza destul de bine.
Am un prieten pe o solenza care mergea fara sonda si nu avea probleme doar ca ii consuma un pic mai mult...
Nu exista logan fara 2 sonde lambda- benzina; unul dintre ale mele e euro 3 din 2004 si tot are 2 sonde
Lambda 2 (aval- dupa catalizator) este pusa doar pt a corecta si mai mult amestecul, "sa iasa noxele" si pt protectia catalizatorului.....nu e ff importanta
Lambda 1 e primordiala, ea realizeaza amestecul optim si duce greul
Apropo.....tu mai ai catalizator? asa ca fapt divers )))
Tocmai de asta ti-am zis sa scoti mufa de la lambda, vreau sa vad cum se comporta.....fara lambda merge de sparge, racheta - dar consuma cat o vaca
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment