Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    A inceput sa traga in suturi...daca e putin subturata si apas brusc acceleratia trage in suturi la inceput dupa trage bine...
    Daca o iau usor cu acceleratia nu face probleme...
    Iar trebuie sa verific presiunea in rampa si incercat cu alta bobina...incepe sa ma enerveze situatia.

    Comment


    • #47
      Am incercat dinnou cu alta bobina si parca nu mai face...
      Imi poate spune si mie cineva cati ohmi trebuie sa dea bobina? Si cum mai exact se masoara?
      Multumesc.

      Comment


      • #48
        Vroiam sa fac topic despre bobine....insa e ok, o sa scriu ( poate ) de 2 ori


        La bobina trebuie sa masori primarul si secundarul

        Primarul il masori unde intra mufa in bobina - intre pinii aceia si trebuie sa fie 0.5 ohm dupa manual

        Sunt insa bobine ( beru/valeo) care au si 0.7 ohm.....

        In orice caz sa nu fie peste 1 ohm....


        Secundarul il masori intre 2 mufe pt fisele bujiilor.... dar intre 1 si 4 respective intre 2 si 3

        Altfel nu....

        Cartea zice ca trebuie sa fie 10 kohm ( adica 10 000 ohm).....in realitate la mine bobina sagem are 7,4 kohm iar beru/valeo cam la fel si merg ff bine

        Putine bobine o sa gasesti care sa aiba 10 kohm.....daca are cineva sa spuna marca, ca din ce am incercat pana acum ( noi) nu am gasit niciuna

        Mai multe, data viitoare....poate


        Deci tot la bobina si electrica ai ajuns Cataline......dar cu fisele cum stai?

        Comment


        • #49
          Fisele sunt puse cele care mi au venit recent Magnecor...
          Chestia e ca as fi avut nevoie de o bobina imprumut pe o perioada un pic mai mare....ieri ce am mers juma de ora prin oras si subturata in 3, 4 si 5...si parca mergea normal...adica trepidatiile normale fara acele 2, 3 suturi
          O sa fac rost de un multimetru si am sa masor bobina...
          Multumesc mult.

          Comment


          • #50
            Daca tot gasesti multimetru, sa masori si fisele

            Si sa revii aici cu feedback

            Comment


            • #51
              Am masurat bobina e buna...da bine peste tot.
              Am masurat sonda lambda pe circuitu de incalzire si da 8 ohmi deci da bine dar mie imi da eroare aici pe tester.
              Masurat si fisele si sunt bune.
              Cred ca am sa cumpar si alte bujii totusi...si sa incerc o curatare la injectoare.

              Comment


              • #52
                Cataline, dupa tine toate sunt bune dar iti da eroare...

                Ceva tot iti scapa

                Comment


                • #53
                  Pai le am masurat si sunt bune...
                  Eroarea care mi o da mie legat de senzorul de oxigen poate este din cauza ca nu am a 2a sonda lambda...deci nu as baga o in seama.
                  Ceva recomandari de bujii? Sau sunt ok si cele originale renault cu 1 electrod?

                  Comment


                  • #54
                    Am curatat azi injectoarele...nu mi s a parut ca erau infundate...merge frumusel...trage bine.
                    Nu mi a mai facut aia la relanti de ceva timp...am in jur de 1200km cu el....totusi mai are o mica vibratie/intrerupere neregulata sau sunt eu prea pretentios...ramane cu timpul poate imi iau si o sonda de logan desi cu a mea nu se cunoaste ca consuma mult.

                    Comment


                    • #55
                      Despre ce cod de eroare e vorba totusi, ca nu am reusit sa gasesc in threadul asta.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #56
                        P0141 - Powertrain
                        02 sensor heater circuit (bank 1 sensor 2)
                        Si din cate imi dau seama ori e dusa si sonda mea desi am masurat o si da bine ori e din cauza ca nu am a 2a sonda lambda.
                        Last edited by CatalinRobert; 18 June 2017, 01:12.

                        Comment


                        • #57
                          Vezi ca ala nu e cod de renault, cu ce ai facut diagnoza?
                          Interpretarea lui de tester poate fi un pic aiurea. Incearca sa faci o diagnoza cu un tester de Dacia/Renault.
                          P0141 ala se refera strict la sonda 2 ... asa ca nu inteleg care e mirarea din moment ce ai probleme de sonda 2?
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #58
                            Da stiu...am mentionat atunci ca acel cod e dat de o prostie de tester prin bluetooth.
                            Sonda 2 din cate am inteles nu intervine asa mult in amestec si lipsa ei nu ar influenta.
                            Sonda mea am verificat o pe multimetru si da bine desi eroarea tot apare.
                            La mine aici au doar testere universale...

                            Comment


                            • #59
                              Codul ala e de sonda 2... Asadar, ce treaba ai verfici sonda 1?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #60
                                Nu stiam sigur daca e din sonda 2...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google