Vitezometru Nefunctional + Martor Check Engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitezometru Nefunctional + Martor Check Engine

    Buna seara! Revin cu o problema. Am scos masina aseara la un drum intins dupa o perioada mai lunga de timp pe care si-a petrecut-o doar prin oras, iar la un moment dat am observat ca acul vitezometrului a picat la 0 indiferent cu ce viteza mergeam. Apoi la unele denivelari revenea, si tot asa.. Cand am oprit dupa vreo 50km sa alimentez, la repornire am observat ca martorul de check engine a ramas aprins continuu.
    Intrebarea mea este daca aceste doua probleme au vreo legatura intre ele. Dar pe langa acestea, mai este si motorasul pas cu pas care dupa cateva curatari m-a convins ca necesita inlocuit. Problema cea mai importanta o consider pe cea cu martorul din bord. Daca a mai trecut cineva prin asta sau are idee care ar fi cauza si m-ar putea sfatui as aprecia enorm. Multa stima!

  • #2
    Originally posted by FlorinPsk97 View Post
    ... iar la un moment dat am observat ca acul vitezometrului a picat la 0 indiferent cu ce viteza mergeam.
    ....am observat ca martorul de check engine a ramas aprins continuu.
    Intrebarea mea este daca aceste doua probleme au vreo legatura intre ele.
    Da, cu siguranta au legatura. Ti s-a defectat senzorul (captor) de viteza.
    Rezolvarea e simpla, se inlocuieste cu unul nou.



    Captorul de viteza e pozitionat pe cutie si se poate inlocui (ai acces) doar cu capota ridicata, n-ai nevoie de canal sau elevator.



    In link-ul de mai sus, chiar daca e un 16V, pozitia captorului e aceasi, adica infipt in cutie. Ti l-am pus ca sa-ti faci cat-de-cat o idee unde e pozitionat.
    E mai greu putin la inceput pana il identifici vizual dupa aia nu e mare lucru.

    Comment


    • #3
      Este aceeasi pozitie indiferent de norma de poluare ? intreb pentru ca eu nu l-am gasit la mine pana acum acest senzor/captor viteza.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Chiar nu stiu...

        @FlorinPsk97, ti-am facut 2 poze (desi e 1.4, la 1.6 e la fel) ca sa ai o localizare cat mai precisa.

        Oriunde ai merge, exceptand reprezentanta, in 3min si cu maxim 15-20lei, ai rezolvat problema montajului.
        Attached Files
        Last edited by Kojak; 11 June 2017, 22:50.

        Comment


        • #5
          @Kojak Multumesc frumos pt informatii si pentru atentie!!! Chestia ciudata este ca martorul din bord s-a stins singur, iar captorul de viteza nu mai face nicio figura. Dar acum ca mi-ai spus, o sa am in vedere si o sa il inlocuiesc just in case. Multumesc inca odata.. Seara faina iti doresc!!

          Comment


          • #6
            Isi revine acum si pica peste 5 minute, minunea nu tine mult. Ai 2 variante: cumperi unul nou sau il repari pe cel vechi.

            Daca problema este lipitura "rece" de pe piciorusele mufei, atunci incercati sa repar

            Comment


            • #7
              Incercat\probat 3Senzori siiii nimic.Se pareca problema seafla in bord la ceasuri.

              Comment


              • #8
                Nu cred ca e pe bord, ci pe cutie e stricat ceva si nu mai citeste senzorul cum trebuie, asta daca senzorul e bun si conectica la el la fel.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  Nu cred ca e pe bord, ci pe cutie e stricat ceva si nu mai citeste senzorul cum trebuie, asta daca senzorul e bun si conectica la el la fel.
                  1 senzor e nou, altul de la alt logan. Am curent pe Pinul A, testul cu acele, e facut si merge bine.

                  Comment


                  • #10
                    Oare?
                    Senzor - radio - TdB asta e treseul firului de semnal spre TdB, deci senzor bun , TdB bun (testul cu acele e fix pix) și tot nu merge ce o fi oare?!

                    senzor defect = injecția îți aprinde check engine, tocmai pentru că nu are semnal de viteză
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      Salut, cateva luni in urma in timp ce mergeam cu masina mi-a cazut acul vitezometrului de la 80 la 60 si si-a revenit brusc.

                      Astazi dupa ce am plecat de la geometrie (nu cred ca are vreo importanta in defectul asta), ma tot uitam la volan daca sta drept si baf...a cazut la zero.

                      Am mers asa ceva cu el, am oprit masina si am plecat. Zero reactie, dupa vreo 500 de metri si-a revenit si a inceput sa mearga, dupa a cazut iar si tot asa pana acasa.

                      Mentionez ca nu am nici un check engine aprins. Sa fie captorul vinovat ? Cum pot verifica, help pls

                      Comment


                      • #12
                        in prima faza verifica mufa de la senzorul din cutie si fixarea senzorului (eventual desfaci, cureti contactele, pui la loc mufa) apoi firul de la radio/cd player. eu cu asta as incepe. daca nu merge, trecem la episodul doi, tabloul de bord. abia dupa aia, roata sus, masurat semnalul de la senzor, sa nu aiba intermitente (cand e mort complet, se aprinde check engine - lipsa semnal viteza vehicul).
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Prima si prima data am verificat din TdB cum merg acele, am intrat in meniu. Le-am lasat 5 minute si au functionat bine, fara intreruperi.

                          Aseara dupa ce am scris mesajul m-am dus la masina si am curatat senzorul pe exterior, fara sa dau mufa jos. Din cate am vazut, era acoperit jumatate in ulei, am vazut un mic orificiu chiar acolo unde intra si se vede oringul. Am presupus ca de acolo arunca ulei din cutie.

                          "Am curatat" si azi a mers bine, si la dus si la intors.

                          Faza cu cd-player-ul nu o inteleg, cred ca nu era pentru mine

                          Comment


                          • #14
                            Traseul real al semnalului info viteză către TdB trece prin mufa de la radio, dacă tai mufa originală tai și firele de la senzor la TdB - fază valabilă la toate X90
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              taz, meniul ala nu te ajuta la problema ta. in meniul de diagnoza, ecu tdb comanda acele in anumite pozitii, nu-l intereseaza ca are semnal sau nu de la ecu, senzori, etc. ca sa te convingi, poti face testul cu placa de bord in sufragerie si va merge la fel de bine. torq zice bine, daca ai schimbat cd-playerul cu unul fara mufe iso si ai taiat cumva firul, apoi s-a innadit fara sa faca un contact bun, asta poate fi o cauza a problemei. firul de la senzor vine la bord via cd-player pt ca unele playere aveau functia de volum control in functie de viteza masinii, deci playerul trebuia sa stie viteza masinii ca sa poata modifica volumul.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google