Buna ziua . Am o problema destul de serioasa. In ultima luna am schimbat deja doua bobine de inductie, doua seturi de fise + bujii. Primul set l-am schimbat singur in parcare , student fiind cu un buget limitat am ales o bobina ITN in jur de 100 lei , fise ASAM si bujii Renault . A mers cat a mers ( 1 zi maxim ) , a2-a zi cand sa plec , nimic tot invartea in gol sau cand pornea , pornea in 2 cilindri .. Am dus-o la service ,cei de acolo au zis ca nu erau prinse bine fisele ( nu cred asa ceva ,dar in fine ) ca au curatat motorasul pas cu pas ,clapeta de acceleratie , injectoare ma rog ,a mai mers 2 zile ... La fel problema a recidivat ,masina statea in doi cilindri .Am fost la alt service in Piatra-Neamt unde mi s-a schimbat din nou bujii (tot renault) ,fise Tesla ,si au ajuns ei la concluzia ca bobina ITN , nu avea impamantare la locul de prindere in suruburi ,am cumparat o bobina noua de la market-ul lor ( ei mi-au recomandat-o) la vreo 150 lei .Am plecat de la service ,mergea frumos ,rotund .A 2-a zis cand sa plec din parcare dimineata , nimic tot in 2 cilindri ...Ce credeti ca ar putea fi? Precizez ca la diagnoza da mereu acelasi lucru " Rateu aprindere cilindrii 1 si 4 "
.Sper sa ma puteti lamuri . Va multumesc .
.Sper sa ma puteti lamuri . Va multumesc .
Comment