Ultima bobina cumparata nu are contact de masa la bloc motor , masa se ia de la unul din pini - alta conceptie fata de cea pentru Logan . Personal am schimbat cea de fabrica acum 2 ani cu NGK tot din acelasi motiv , fisuri la prindere si scapari in functionare , recomand Valeo, Beru , NGK .
Problema a aparut de la umiditate excesiva si defectiuni la izolator . Ai lipsa garnitura de la mufa alimentare bobina - intra umezeala si nu-i place, gasesti la dezmembrari . Pe bujie se pune vaselina speciala la cuplajul mufei tot din motiv de umezeala , gasesti pe dacia shop vaselina Beru speciala .Pune bujie adevarata , iridium Denso sau NGK , gasesti pe forum seria exacta la bujie si nu te abati de la ea , la iridium nu reglezi nimic la GAP, le montezi asa cum vin . Fisele personal as merge ori pe originale ori Magnecor, cele din urma le am pe masina si efectiv dispare o grije pentru mult timp . Nu ar strica sa vi cu o prelungire de masa de la centrala servo la surubul de sustinere joja ulei si alta de la acumulator la blocul motor , loganul sufera din montaj de masa insuficienta , folosesti cablu de sudura din supermaket , la metru si papuci de contact pentru instalatii electrice din cupru , se cositoresc in lipsa de pistol de stantat care ma indoiesc sa-l gasesti usor. Nu uita sa cureti senzorul de pe volanta din cand in cand , fiind ascuns se uita de el dar el comanda ecu injectie si da o gramada de probleme si la mers normal nu numai la pornire .
Cumpara un spray de contacte , deschide cutia cu rezistente de la motor si curata bine fara a scoate releele afara, lichidul curata si indeparteaza umezeala , nu conduce curentul electric , nu exista posibilitate de defectiune , e bine la intrare in toamna sa dai la toate mufele de la senzori . Bafta !
Problema a aparut de la umiditate excesiva si defectiuni la izolator . Ai lipsa garnitura de la mufa alimentare bobina - intra umezeala si nu-i place, gasesti la dezmembrari . Pe bujie se pune vaselina speciala la cuplajul mufei tot din motiv de umezeala , gasesti pe dacia shop vaselina Beru speciala .Pune bujie adevarata , iridium Denso sau NGK , gasesti pe forum seria exacta la bujie si nu te abati de la ea , la iridium nu reglezi nimic la GAP, le montezi asa cum vin . Fisele personal as merge ori pe originale ori Magnecor, cele din urma le am pe masina si efectiv dispare o grije pentru mult timp . Nu ar strica sa vi cu o prelungire de masa de la centrala servo la surubul de sustinere joja ulei si alta de la acumulator la blocul motor , loganul sufera din montaj de masa insuficienta , folosesti cablu de sudura din supermaket , la metru si papuci de contact pentru instalatii electrice din cupru , se cositoresc in lipsa de pistol de stantat care ma indoiesc sa-l gasesti usor. Nu uita sa cureti senzorul de pe volanta din cand in cand , fiind ascuns se uita de el dar el comanda ecu injectie si da o gramada de probleme si la mers normal nu numai la pornire .
Cumpara un spray de contacte , deschide cutia cu rezistente de la motor si curata bine fara a scoate releele afara, lichidul curata si indeparteaza umezeala , nu conduce curentul electric , nu exista posibilitate de defectiune , e bine la intrare in toamna sa dai la toate mufele de la senzori . Bafta !
Comment