De ce sa nu merite? Eu am Logan 1.4 MPI de aproape 11 ani si 34 000 Km la care nu am schimbat decat bateria si placutele de frana. Reviziile (toate la reprezentanta) le-am facut la timp doar primii 4 ani dupa care am continuat sa le fac la reprezentanta dar nu am mai respectat intervalul de timp (un an de zile), am respectat doar nr. de kilometrii (15.000). La primele 3 revizii am respectat intocmai operatiile din manualul de intretinre. La a patra revizie nu am fost de acord sa imi schimbe kitul de distributie si cureaua de accesorii (role nu are). Masina functioneaza perfect, fara alte lucrari de mentenanta. Nu are niciun pic de rugina. Garantia la cumparare a fost de 18 luni fara limita de kilometrii iar durata de functionare nu a fost precizata. Ramane de vazut... Oricum masina este mai "tare" decat foarte multi dintre utilizatori.
Posibil sa treaca ITP-ul (pe bune) fara niciun fel de verificare.
Macar de-ar avea intelepciunea sa faca acest lucru dar nu asa oricum.
Eu as pune taxa incepand cu anul 2019 doar pentru masinile non euro si as dubla taxa in fiecare an (fata de anul precedent) pana nu ar mai exista astfel de masini inscrise in circulatie.
Incepand cu anul 2020 as proceda similar pentru masinile euro 1.
Incepand cu anul 2021 as proceda similar pentru masinile euro 2. Si tot asa...
Adica masuri introduse gradual care sa afecteze initial un numar mic de oameni (pentru ca protestele sa nu fie puternice si sa degenereze) dar aplicate cu fermitate si pe masura ce oamenii se obisnuiesc cu ele (oamenii se obisnuiesc cu aproape orice) crescute pana la limita de suportabilitate si chiar dincolo de ea astfel incat pe termen lung masurile sa isi atinga scopul.
Posibil sa treaca ITP-ul (pe bune) fara niciun fel de verificare.
Originally posted by mr.K
View Post
Eu as pune taxa incepand cu anul 2019 doar pentru masinile non euro si as dubla taxa in fiecare an (fata de anul precedent) pana nu ar mai exista astfel de masini inscrise in circulatie.
Incepand cu anul 2020 as proceda similar pentru masinile euro 1.
Incepand cu anul 2021 as proceda similar pentru masinile euro 2. Si tot asa...
Adica masuri introduse gradual care sa afecteze initial un numar mic de oameni (pentru ca protestele sa nu fie puternice si sa degenereze) dar aplicate cu fermitate si pe masura ce oamenii se obisnuiesc cu ele (oamenii se obisnuiesc cu aproape orice) crescute pana la limita de suportabilitate si chiar dincolo de ea astfel incat pe termen lung masurile sa isi atinga scopul.
Comment