Salut ,
Am un logan 1.4 MPI din 2004 , 70000 km , distributie facuta recent iar de la un timp am intalnit urmatoarea problema.
Am fost plecat la munte , toate bune si frumoase , in apropiere de Sinaia masina a inceput sa se opreasca in mers (daca nu acceleram , murea motorul) am oprit i-am dat cheie iar totul a revenit la normal.
Dupa chestia asta in fiecare dimineata daca nu o lasam sa se incalzeasca o perioada mai lunga imi facea la fel iar turatiile masinii oscilau destul de mult sau pur si simplu motorul murea (chiar daca afara erau temperaturi ridicate)
Ieri am mers putin prin oras , masina se comporta normal doar ca parea putin “infundata” si imi dadea in nas , nu se simtea rau (am zis ca ceva mizerie sau benzina de proasta calitate)
Iar azi dimineata cand sa plec la munca , masina a pornit fara vlaga chinuita din toate incheieturile , am lasat-o ca deobicei cateva minute iar cand am plecat masina a inceput sa imi dea in nas foarte rau s-a aprins martorul motor intermitent iar la relanti fiecare surub tremura , in mers oricat as fi apasat acceleratia turatiile ramaneau intre 2000-2500 , in treapta a 4-a trecea chinuita de 2000 de ture iar cand reusea sa ajunga peste 2500 martorul se stingea si masina mergea normal , evacuarea parca ar fi infundata si abia “scuipa” iar motorul se auzea foarte ciudat si martorul motor se aprindea intermitent.
Aveti idee de la ce ar putea fi?
Imi cer scuze pentru eventualele greseli de exprimare.
Am un logan 1.4 MPI din 2004 , 70000 km , distributie facuta recent iar de la un timp am intalnit urmatoarea problema.
Am fost plecat la munte , toate bune si frumoase , in apropiere de Sinaia masina a inceput sa se opreasca in mers (daca nu acceleram , murea motorul) am oprit i-am dat cheie iar totul a revenit la normal.
Dupa chestia asta in fiecare dimineata daca nu o lasam sa se incalzeasca o perioada mai lunga imi facea la fel iar turatiile masinii oscilau destul de mult sau pur si simplu motorul murea (chiar daca afara erau temperaturi ridicate)
Ieri am mers putin prin oras , masina se comporta normal doar ca parea putin “infundata” si imi dadea in nas , nu se simtea rau (am zis ca ceva mizerie sau benzina de proasta calitate)
Iar azi dimineata cand sa plec la munca , masina a pornit fara vlaga chinuita din toate incheieturile , am lasat-o ca deobicei cateva minute iar cand am plecat masina a inceput sa imi dea in nas foarte rau s-a aprins martorul motor intermitent iar la relanti fiecare surub tremura , in mers oricat as fi apasat acceleratia turatiile ramaneau intre 2000-2500 , in treapta a 4-a trecea chinuita de 2000 de ture iar cand reusea sa ajunga peste 2500 martorul se stingea si masina mergea normal , evacuarea parca ar fi infundata si abia “scuipa” iar motorul se auzea foarte ciudat si martorul motor se aprindea intermitent.
Aveti idee de la ce ar putea fi?
Imi cer scuze pentru eventualele greseli de exprimare.
Comment