Accident LOGAN 27/09 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by csebalyn View Post
    Are senzori, dar nu de deplasare a lonjeronului. Are un senzor de imapct piezo, in mijlocul masinii, care masoara deceleratia, indiferent de deformarea masinii. Daca s-a ajuns la pragul de decelerare stabilit, se declanseaza airbagurile, chiar daca lonjeroanele sunt sau nu indoite. Altfel, nu se declanseaza. La cele cu airbag lateral, ar trebui sa aibe si senzori in usi, iar ala din tunelul central e bidirectional. Pargul de declansare pt airbagurile laterale e clar mai mic decat cel de impact frontal.
    Eu am intrat intr-o groapa cu 40 la ora si mi-au sarit airbag-urile cand am intrebat la service de ce au sarit doar de la atat mi-au zis ca din cauza ca masina pur si simplu sa oprit cu lonjeronul in marginea gropii respective. Iar referitor la airbag nu este deloc placut sa iti bufneasca in fata.

    Comment


    • #32
      Originally posted by alexgame View Post
      Eu am intrat intr-o groapa cu 40 la ora si mi-au sarit airbag-urile cand am intrebat la service de ce au sarit doar de la atat mi-au zis ca din cauza ca masina pur si simplu sa oprit cu lonjeronul in marginea gropii respective. Iar referitor la airbag nu este deloc placut sa iti bufneasca in fata.
      Pai daca masina s-a oprit cu lonjeronu im groapa insamna ca a avut o deceleratie destul de mare incat uce airbag sa comande declansarea lor. Si un var de-al meu a vut accident cu o octavia, a facut vreo doua piruete si s-a oprit in sant.Nu a avut nimic indoiat, strambat dar culmea i-au sarit baloanele, nici macar pretensionatoarele de la centuri nu s-au blocat.Chiar si el s-a mirat de faptul ca au sarit abg-urile.

      Comment


      • #33
        Originally posted by ReBe View Post
        @tzony_18: Tu chiar de toata lumea te iei?
        nu ma iau de toata lumea
        dar cand se zic unele aberatii chiar e de-a dreptul pur si simplu :P
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • #34
          @alexgame: airbagurile au functionat corect in cazul descris de tine. Daca masinas-a oprit in loc instant, a avut deceleratia suficineta sa se deschida airbagul. In general, dupa 20km/h se cam deschid daca masina se opreste brusc (in mai putin de 40cm).
          @peterpan: aia poate fi functionare defectuasa...Nu cea din topicul nostru.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            O teorie dusa la extrem. Daca se leaga un lant mai lung de puntea spate si ai timp suficient sa ajungi la 50-60de km/h in momentul cand se termina lantul daca rezista puntea tot i-ti sar air-bag-urile chiar daca masina ramane relativ intacta(mai putin puntea spate) datorita decelerarii foarte puternice.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #36
              Depinde cum se propaga socul prin caroserie, desi initial pare acelasi lucru cu izbirea unui zid de beton. Psarca incercasera unii pe discovery si n-au sarit airbagurile...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Ei au incercat sa vada daca pot detasa puntea de masina prin metoda cu lantul.Nu au vrut sa vada daca se deschid baloanele.

                Comment


                • #38
                  Si airbagurile au cititor de idei? daca se indeplinesc conditiile de declansare, nu conteaza ce-ai vrut tu sa faci cu masina, nu? Scheiss egal ca o tin de punte sau o dau de gard, daca socul are deceleratia predefinita, ar trebui sa sara, da? ideea e ca n-au sarit, indiferent de ce-au vrut ei sa demonstreze...asta legat de ce zicea cristi_lcd, mi-a venit in minte instant emisiunea respectiva.
                  eu inca astept un raspuns de la red_alin...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Red_Alin View Post
                    Fara discutie trebuia sa se deschida airbag-urile!Alte comentarii nu sunt de prisos.
                    Omul a zis clar, deci liber la comentarii
                    PS: cred totusi ca nu a stiut sa se exprime.

                    Comment


                    • #40
                      Poate a bagat NU gresit.
                      Seba dar masina testata avea air-bag-uri? Ca eu mi-aduc aminte ca era o vechitura din 1900 toamna. Iar volanul era cam plat ca sa aiba balon in el.Sau fac confuzie cu alta emisiune.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #41
                        Chestia cu puntea rupta era la mithbusters, iar masina era un ford de politie.

                        Comment


                        • #42
                          Adevaru' e ca dracu mai tine minte exact daca avea sau nu airbag...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Alea de politie de la americani nu stiu daca au airbag-uri, cel putin aia care au testat-o nu avea.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Cristi_LCD View Post
                              In anumite cazuri (putine la numar) air-bag-ul si centura te omoara la propiu.
                              Si air-bagul provoaca arsuri pentru cine nu crede sa citeasca forumul cu atentie ca au fost colegi care au avut experiente din acestea neplacute.
                              da, aici ai perfecta dreptate, pt ca airbag-urile sunt declanshate de o incarcatura pirotehnica => caldura. Oricum, in cazul respectiv nu aveau cum sa se deschida airbag-urile (poate doar daca erau defecte) pt ca airbag-urle frontale sunt declansate de un contact aflat in zona de deformare a masinii (in partea fata) care in functie de mai multi factori duce la declansare (bineinteles la masinile moderne sunt declansate si de franari extrem de puternice). Referitor la cine inca mai considera ca ele tb sa se deschida la orice impact etc, va informez ca si eu am avut un accident destul de urat (impact lateral) si nu s-a intamplat nimic (pt ca asa e normal) pt ca asa cum zice cineva mai sus loganul nu are nici airbag lateral nici tip cortina (nu are in varianta standard, am inteles ca pe modelele noi se poate pune airbag lateral optional).
                              toate cele bune si drumuri fara evenimente.

                              Comment


                              • #45
                                Vad ca voi nu intelegeti. Orice masina prevazuta cu airbaguri, nu declanseaza toate airbagurile odata. Daca impactul este frontal atundi se declanseaza airbagurile frontale sofer pasager si ce o mai avea. Prin impact frontal se intelefe din tatza si lateral-fatza 30 grade. In acest caz cele laterale nu se declanseaza. Daca impactul este lateral se declanseaza doar cel lateral nu si cele fontale (decat la masinile peste 20.000 eur care au totu pe electronic). Din cate se vede in poze, impactul a fost lateral cu rostogolire.
                                Acum vine si partea a doua --- personal am logan si am si vazut pe viu accidente cu loganuri ... La 60 km/h impact forntal direct cu un 607 de pe contrasens (viteza cumulata cca. 150 km/k si airbagu de la logan nici nu a schitat vreo incercare de a se deschide. Contrar, in intersecctie la mine o baba a sarit pe trecere , un logan la sub 20 km/k a tras de volan si a lovit bordura cu roata ... Au plesnit toate airbagurile. Deci ....
                                da oricum pt lamuriri cu airbagurile va sfatuiesc sa cititi CU ATENTIE manualul.
                                bafta in trafic si la cat mai putine incidente

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google