Cand Se Aprinde Becu De La Motor

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cand Se Aprinde Becu De La Motor

    Sal am si eu o intrebare.Mi se aprinde in bord becu de la motor asta nu de mult ,dupa ce a intrat un individ in mine in partea dreapta fata lateral (Aripa bara ,capota si filtru de carbon mi-au fost afectate) si acum nu stiu de ce se aprinde ca motoru nu mia fost afectat. Daca se poate un raspuns(nu ma pricep deloc la mecanica)

  • #2
    Care e becu` de la motor ? Fi mai explicit . S-ar putea sa fie de la catalizator , cred ca la ala te referi . Daca te-a lovit din lateral s-ar putea sa-ti fi sarit tobele din suporti
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • #3
      Ai zis filtru de carbon nu inteleg la ce zici tu filtru de carbon?

      Comment


      • #4
        in cartea masini se cheama"Martot luminos de control al sistemului antipoluare"

        Comment


        • #5
          Cred ca la tine s-a intamplat ceva legat de esapament. Ceva probleme la catalizator sau la sonda.

          Comment


          • #6
            La service mi sa spui ca se cheama "filtru de carbon" e prins de bara in partea drapta

            Comment


            • #7
              Vezi ca exact langa farul din dreapta ai o mufa(sonda) ... Vezi sa nu fie contact imperfect, sa-ti fi iesit de acolo sau mai grav sa o fi stricat-o. La mine a fost doar un contact imperfect.
              B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

              Comment


              • #8
                Mi sa schimbat filtru de carbon si e posibil sa nu fi pus toate mufele cum trebuie??? Ca la accindent am vazut un mat de fire acolo

                Comment


                • #9
                  Am 2 Loganuri dar nu-mi dau seama ce numesti tu filtru de carbon Ti-ai facut tuning? Filtru de particule sau ce ? De aer ?Multumim anticipat pentru elucidare
                  1.6 MPi Icy White

                  Comment


                  • #10
                    Se refera la canistra de carbon, responsabila cu recuperarea vaporilor de benzina rezultati in urma procesului de injectie multipunct.
                    daca ai avut canistra sparta la accident e posibil ca meseriasii sa nu o fi schimbat. Sau nu au pus mufa cum trebuie, sa fi fost si mufa rupta<are un sistem de fixare care se rupe destul de usor> .
                    check engine-ul se aprinde si din alte cauze care nu tin de catalizator sau evacuare, daca ai un injector care nu lucreaza se aprinde .
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc de raspunsurile date cand descopar de la ce e va scriu

                      Comment


                      • #12
                        Mai mult ca sigur e o problema la canistra de carbon, ori nu functioneaza in parametrii sistemul de recuperare a vaporilor, ori nu a fost montata corect sau mai rau, a fost montata una veche.
                        Eu zic sa faci o vizita in service pentru o testare, acolo scrie clar problema.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Am rezolvat era de canistra de carbon nu facea contactu perfect de aia mi se aprindea becu va mult

                          Comment


                          • #14
                            Topic inchis.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google