Din 2009, Cutie Automata Pe Logan,Sandero Si Logan MCV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai tocmai ca vitezele se schimba, altfel ar trebui sa creasca turatia proportional cu viteza...Ma miram eu!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      Pai da, dar nu ar trebuii sa se miste acul de la turometru cand schimba vitezele?..Dece sta bat la 6000 ture pana la 220 ?..Motrul este turat incontinu..Nu sunt pauze.

      Comment


      • #33
        Sunt tipuri de cutii care cand sesizeaza ca vrei "sport" nu mai simti cand schimba vitezele...Asa face spre exemplu si Grand Cherokee...Vitezele se schimba dar pe turometru nu se mai cunoaste....Altfel nu are cum sa creasca viteza si turometrul sa ramana la aceeasi valoare
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          In fine, naiba sa o ia ..DAR eu nu simt nici cea mai mica schimbare de viteza pana la viteza maxima..Si nici motorul nu face vro pauza/intrerupre.
          Se tureaza constant pana la 220..Nicio intrerupere nimica..Ca si cum ar avea decat 2 viteze.

          zimi si mie unde vezi tu cand schimba viteza? http://www.youtube.com/watch?v=oTd5c...eature=related
          Last edited by Alex21; 31 October 2008, 19:02.

          Comment


          • #35
            Se vede clar cand schimba vitezele, in primul film. Si e o cutie CVT, de asta se explica stagnarea viezometrului, practic nu schimba treptele ca la o cutie normala, ci are o variatie continua.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Originally posted by Alex21 View Post
              Pai da, dar nu ar trebuii sa se miste acul de la turometru cand schimba vitezele?..Dece sta bat la 6000 ture pana la 220 ?..Motrul este turat incontinu..Nu sunt pauze.
              Nu se misca acul deloc la "schimbarea" vitezelor, pentru ca Murano are transmisie CVT (continuous variation transmision). Aici raportul de transmitere este variabil si cuprins intr-un interval bine determinat, "creierul" masinii simte piciorul tau greu si optimizeaza raportul in cutie in functie de turatia maxim admisa la momentul respectiv. Daca se combina CVT cu un sistem secvential de actionare, atunci cutia poate sa aiba cateva rapoarte 4-5-6-7 prestabilite pe care soferul le selecteaza manual, caz in care s-ar putea sa sesizezi variatii ale turatiei la schimbarea vitezei.
              sigpic

              207 noir obsidien

              Comment


              • #37
                Da.Cam acelasi tip de cutie au pus si pe Mitsubishi Ralliart.Automata cu dublu ambreiaj,sunt repartizate separat treptele,1,3,5 si 2,4,6.Practic cand schimba viteza nu pierde din puterea motorului.Genial.
                On topic:va fi o mare prostie daca vor introduce o cutie de rahat pe Logan.Sunt atatea probleme,sau nu neaparat probleme,atatea lucruri de schimbat la Logan.Nu stiu ce au cu aceasta cutie,ca e foarte buna.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Exact asa lucreaza DSG-ul iar in combinatie cu modul sport la drum intins e o placere sa mergi cu masinile echipate cu astfel de cutii.Sunt si cateva dezavantaje in sensul ca nu prea poti sa mergi in frana de motor, nu poti sa scoti din viteza intr-o vale de exemplu, consum ceva mai mare.Cel mai mare avantaj eu il vad in orasele aglomerate si superaglomerate.

                  Comment


                  • #39
                    O cutie automata care sa bata pe cel manual la consum si performanta este DSG sau CVT (IVT), dar la Logan asaceva n-o sa vedem din pacate. :-(

                    Eu zic ca in oras e mai bun una automata cand masinile circula bara la bara dar afara cutia manuala e cea mai buna (pentru cei care conduc din pasiune).:-D

                    Comment


                    • #40
                      OKi, sunt lamurit ..Ce pot sa zic decat ca masina fuge de rupe pamantul ! Am consumat un rezervor in 200 km :p
                      Daca se merge cu masina in regim normal si frumos, consuma decent cca 15 l in oras.
                      Ce am mai obeservat la cutie: la viteza de 100 km/h am 1500 rpm si debea la 140 ajunge pe la 3000 si i ar scade turatia.
                      Masina se vinde, si urmeaza un tuareg de 3.0 TDI ...Sa speram ca haleste mai putin domnul.
                      Toyota de la avatar are un 2.5 l pe motorina. In oras imi consuma 9.5 iar afara nu sare de 7 l...super multumit de masinuta.(manuala 5 rapoarte)
                      Last edited by Alex21; 31 October 2008, 21:35.

                      Comment


                      • #41
                        Suntem offtopic dar nu te astepta ca unTDI 3.0 sa consume mai putin! Cu un TDI de 2.5 aveam 14 % in Bucuresti
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #42
                          Mda..Suntem offtopic de 5 posturi incoace

                          ehh..Am glumit la faza cu consumul. Oricum, tuaregul este un tanc pe langa murano.

                          back to topic:

                          cutie automata pa logan cred ca bage numai pe 1.6 16v...Ca altfel este jale.

                          Comment


                          • #43
                            O sa mori cu ea de gat,la 1.4 si 1.6 daca baga,cand vrei sa depasesti.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Stai calm ca nu baga decat la motoare DOHC.

                              Comment


                              • #45
                                Nissan Aprio se vinde in Mexic de mai bine de un an de zile cu transmisie automata. Masina e produsa in Brazilia (aceeasi uzina ce produce si motoarele hi-flex pentru piata interna) iar in Mexic e comercializata cu un singur tip de motorizare, cel de 1,6 L 16v, 103 CP@5750rpm;
                                transmisie: manuala 5 viteze/automata 4 viteze;
                                pentru cei ingrijorati de consum acesta este mai mare cu 0,5l (in medie) fata de "manual";
                                Preturile practicate sunt deasemenea interesante: intre 5800 si 8300 Euro, aerul conditionat este prezent de la 6200 euro, iar variantele automatic + aer conditionat de la 7000 Euro.
                                Fotografii:


                                Situl oficial:


                                Politica de preturi extrem de diferita de la tara la tara, aceeasi masina (produsa in acelasi loc) in Brazilia costa 13.000 Euro, in Argentina 11.000 iar in Mexic 7600 Euro. In Romania e 9000 Euro.

                                Oricum, se pare ca Renault prefera sa vina cu noutatile mai intai in America Latina apoi in Europa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google