Noul Renault Symbol Vs. Noua Dacia Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Renault Symbol Vs. Noua Dacia Logan

    Stiu, mai este un subiect oarecum asemanator, doar ca se refera la modelele mai vechi. Am considerat ca merita sa discutam si despre noile modele. Eu am condus noul renault symbol dci 85 cp si mi s-a parut ca este muuult peste logan dci, accelereaza mai bine(e mai usor), zgomotul motorului turat nu se aude decat f putin fata de logan(era nou), interiorul e mai comfortabil.....Restul va las pe voi.

  • #2
    Daca tot ai deschis acest subiect...Pune si niste preturi sa vedem daca merita diferenta de bani.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Merita diferenta de bani pe simbol !...Am condus si eu un dci si masinuta merge si accelereaza super.
      Zgomotul motorului este putin mai mic decat la logan, dar motorul la relanti trepideza cam naspa fata de logan.

      Comment


      • #4
        Noul symbol cu tva

        1,2 16 V 75 CP 8250 €
        1,4 16 V 98 CP 9840 €

        1,5 dCi 65 CP 9650 €
        1,5 dCi 85 CP 11140 €

        nou logan cu tva
        Ambiance 1.4 MPI 75 CP 6400 EUR
        Ambiance 1.5 dCi 70 CP 8000 EUR
        Preference 1.4 MPI 75 CP 7100 EUR
        Preference 1.6 MPI 90 CP 7500 EUR
        Preference 1.5 dCi 70 CP 8700 EUR
        Preference 1.5 dCi 85 CP 9150 EUR
        Laureate 1.4 MPI 75 CP 8000 EUR
        Laureate 1.6 MPI 90 CP 8400 EUR
        Laureate 1.6 16V 105 CP 8900 EUR
        Laureate 1.5 dCi 70 CP 9600 EUR
        Laureate 1.5 dCi 85 CP 10050 EUR
        Prestige 1.6 16V 105 CP 9550 EUR
        Prestige 1.5 dCi 85 CP 10700 EUR

        la dotari standard sta mult mai bine symbolul

        Comment


        • #5
          Pai si ce dotari standard are symbolul ?

          Comment


          • #6
            La 12065 Euro iti iei noul symbol 1.5dci 85cp. El are in plus fata de Logan Prestige 1.5dci 85cp urmatoarele: satelit de comanda cd pe volan , climatronic si airbag-uri laterale. Plus estetica e mult mai frumoasa decat la logan.
            Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

            Comment


            • #7
              Si costurile de intretinere, revizii, performante?
              sigpic

              Comment


              • #8
                E mult mai rapid da, ca doar are acelasi motor si cutie. Deasemnea e si mai usor ( cam 1200 kg, deci mult mai usor).
                Si uite asa refuleaza frustarile romanasului care n-are si el, saracul, o masina cu sigla straina, in cazul de fata Renault.
                Hai sa o luam treptat:
                1. Nu exceleaza calitativ interiorul fata de logan ( vad ca asta e primul lucru la care se uita romanul, de parca sta cu curu pe bord toata ziua). Din pct meu de vedere, este mai urat.
                2. Spatiul interior este mult mai mic
                3. Exterior : ramane la latitudinea fiecaruia. Mie personal mi se pare oribila.
                4. Intretinere si alte lucruri: asemanatoare cu ale Loganului.
                5. Performante asemanatoare ( hai sa va aud ca e mai aerodinamic si consuma mai putin, ca doar are Cx de 0.35, comparativ cu 0.36 al loganului)
                6. tinuta de drum: vad ca nimeni nu spune nimic despre asta: topaie de fund la fel, sau chiar mai rau decat loganul.
                Climatronic: m-ati spart cu functia asta.
                Airbag-uri laterale are si loganul.
                Ca o concluzie: pretul crescut nu se justifica, decat prin sigla Renault....Fapt suficient pt unii
                @gigiman: symbol 85 e superior dci 65 ( caci vad ca asta ai in posesie).
                Last edited by Cezar; 3 November 2008, 16:28.

                Comment


                • #9
                  Mie nu-mi place Symbol deloc,nu mi-a placut niciodata.Cel actual parca este un Sandero altoit....
                  Si pretul la 1.4 16v e mai mare ca Logan 1.6 16v.
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • #10
                    E mai frumos noul Logan.App imi place mult ca pozitiile le au pus in far .Asa mergi seara cu pozitia albastra si lumineaza tot farul.Beton.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Cezar, nu faceam comparatie intre logan de 65 cp si symbolul de 85 cp ci intre motoarele de 85 cp. La logan iti spun eu ca se aude cum urla motorul in interior la 3000 de ture, in comparatie cu symbolul la care se aude f putin. La symbol am remarcat ca la pornirea motorului dci trepideaza ciudat fata de logan

                      Comment


                      • #12
                        Off topic: Nu am inteles niciodata de ce pozitiile albastre sunt in trend. Apropo, anul asta se poarta violet, deci o sa-mi pun si eu pozitii violet

                        Comment


                        • #13
                          Singurele plusuri a Symbol sunt interiorul, scaunele (mica diferenta) si climatizarea automata, iar minusuri sunt destule, de la motorizari slabe pana la exterior.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Cezar, la-o dracu... ala e renault, loganu e dacie. Suficient pt multi. Tinand cont insa ca alalat renault e asamblat in turcia, nu fac parte din aceia carora le e suficienta o alta sigla pe masina. Referitor la postul tau cu comparatiile punctuale, mersi ca m-ai scutit sa le zic eu
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cezar View Post
                              E mult mai rapid da, ca doar are acelasi motor si cutie. Deasemnea e si mai usor ( cam 1200 kg, deci mult mai usor).
                              Si uite asa refuleaza frustarile romanasului care n-are si el, saracul, o masina cu sigla straina, in cazul de fata Renault.
                              Hai sa o luam treptat:
                              1. Nu exceleaza calitativ interiorul fata de logan ( vad ca asta e primul lucru la care se uita romanul, de parca sta cu curu pe bord toata ziua). Din pct meu de vedere, este mai urat.
                              2. Spatiul interior este mult mai mic
                              3. Exterior : ramane la latitudinea fiecaruia. Mie personal mi se pare oribila.
                              4. Intretinere si alte lucruri: asemanatoare cu ale Loganului.
                              5. Performante asemanatoare ( hai sa va aud ca e mai aerodinamic si consuma mai putin, ca doar are Cx de 0.35, comparativ cu 0.36 al loganului)
                              6. Tinuta de drum: vad ca nimeni nu spune nimic despre asta: topaie de fund la fel, sau chiar mai rau decat loganul.
                              Climatronic: m-ati spart cu functia asta.
                              Airbag-uri laterale are si loganul.
                              Ca o concluzie: pretul crescut nu se justifica, decat prin sigla Renault....Fapt suficient pt unii
                              Confirm tot ce a zis Cezar. Au dat cu muci-n fasole cu Noul Symbol ... Eu unu nu l-as cumpara, nici macar daca ar fi o oferta la masina si sa iasa mai ieftina decat loganul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google