Stiu, mai este un subiect oarecum asemanator, doar ca se refera la modelele mai vechi. Am considerat ca merita sa discutam si despre noile modele. Eu am condus noul renault symbol dci 85 cp si mi s-a parut ca este muuult peste logan dci, accelereaza mai bine(e mai usor), zgomotul motorului turat nu se aude decat f putin fata de logan(era nou), interiorul e mai comfortabil.....Restul va las pe voi.
Noul Renault Symbol Vs. Noua Dacia Logan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Noul symbol cu tva
1,2 16 V 75 CP 8250 €
1,4 16 V 98 CP 9840 €
1,5 dCi 65 CP 9650 €
1,5 dCi 85 CP 11140 €
nou logan cu tva
Ambiance 1.4 MPI 75 CP 6400 EUR
Ambiance 1.5 dCi 70 CP 8000 EUR
Preference 1.4 MPI 75 CP 7100 EUR
Preference 1.6 MPI 90 CP 7500 EUR
Preference 1.5 dCi 70 CP 8700 EUR
Preference 1.5 dCi 85 CP 9150 EUR
Laureate 1.4 MPI 75 CP 8000 EUR
Laureate 1.6 MPI 90 CP 8400 EUR
Laureate 1.6 16V 105 CP 8900 EUR
Laureate 1.5 dCi 70 CP 9600 EUR
Laureate 1.5 dCi 85 CP 10050 EUR
Prestige 1.6 16V 105 CP 9550 EUR
Prestige 1.5 dCi 85 CP 10700 EUR
la dotari standard sta mult mai bine symbolul
Comment
-
La 12065 Euro iti iei noul symbol 1.5dci 85cp. El are in plus fata de Logan Prestige 1.5dci 85cp urmatoarele: satelit de comanda cd pe volan , climatronic si airbag-uri laterale. Plus estetica e mult mai frumoasa decat la logan.Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic
Comment
-
E mult mai rapid da, ca doar are acelasi motor si cutie. Deasemnea e si mai usor ( cam 1200 kg, deci mult mai usor).
Si uite asa refuleaza frustarile romanasului care n-are si el, saracul, o masina cu sigla straina, in cazul de fata Renault.
Hai sa o luam treptat:
1. Nu exceleaza calitativ interiorul fata de logan ( vad ca asta e primul lucru la care se uita romanul, de parca sta cu curu pe bord toata ziua). Din pct meu de vedere, este mai urat.
2. Spatiul interior este mult mai mic
3. Exterior : ramane la latitudinea fiecaruia. Mie personal mi se pare oribila.
4. Intretinere si alte lucruri: asemanatoare cu ale Loganului.
5. Performante asemanatoare ( hai sa va aud ca e mai aerodinamic si consuma mai putin, ca doar are Cx de 0.35, comparativ cu 0.36 al loganului)
6. tinuta de drum: vad ca nimeni nu spune nimic despre asta: topaie de fund la fel, sau chiar mai rau decat loganul.
Climatronic: m-ati spart cu functia asta.
Airbag-uri laterale are si loganul.
Ca o concluzie: pretul crescut nu se justifica, decat prin sigla Renault....Fapt suficient pt unii
@gigiman: symbol 85 e superior dci 65 ( caci vad ca asta ai in posesie).Last edited by Cezar; 3 November 2008, 16:28.
Comment
-
Cezar, nu faceam comparatie intre logan de 65 cp si symbolul de 85 cp ci intre motoarele de 85 cp. La logan iti spun eu ca se aude cum urla motorul in interior la 3000 de ture, in comparatie cu symbolul la care se aude f putin. La symbol am remarcat ca la pornirea motorului dci trepideaza ciudat fata de logan
Comment
-
Singurele plusuri a Symbol sunt interiorul, scaunele (mica diferenta) si climatizarea automata, iar minusuri sunt destule, de la motorizari slabe pana la exterior.
Comment
-
Cezar, la-o dracu... ala e renault, loganu e dacie. Suficient pt multi. Tinand cont insa ca alalat renault e asamblat in turcia, nu fac parte din aceia carora le e suficienta o alta sigla pe masina. Referitor la postul tau cu comparatiile punctuale, mersi ca m-ai scutit sa le zic euDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostE mult mai rapid da, ca doar are acelasi motor si cutie. Deasemnea e si mai usor ( cam 1200 kg, deci mult mai usor).
Si uite asa refuleaza frustarile romanasului care n-are si el, saracul, o masina cu sigla straina, in cazul de fata Renault.
Hai sa o luam treptat:
1. Nu exceleaza calitativ interiorul fata de logan ( vad ca asta e primul lucru la care se uita romanul, de parca sta cu curu pe bord toata ziua). Din pct meu de vedere, este mai urat.
2. Spatiul interior este mult mai mic
3. Exterior : ramane la latitudinea fiecaruia. Mie personal mi se pare oribila.
4. Intretinere si alte lucruri: asemanatoare cu ale Loganului.
5. Performante asemanatoare ( hai sa va aud ca e mai aerodinamic si consuma mai putin, ca doar are Cx de 0.35, comparativ cu 0.36 al loganului)
6. Tinuta de drum: vad ca nimeni nu spune nimic despre asta: topaie de fund la fel, sau chiar mai rau decat loganul.
Climatronic: m-ati spart cu functia asta.
Airbag-uri laterale are si loganul.
Ca o concluzie: pretul crescut nu se justifica, decat prin sigla Renault....Fapt suficient pt unii
Comment
Comment