If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu stiu cum naiba de l-au facut asa de usor. Mai usor ca Loganu...Ma rog, o fi o idee mai mic, dar cred ca au folosit tabla ''buna''.
Fata de Clio la aceleasi motorizari sunt diferente de aproape 200 kg...
Deci clar, e Symbol, nu Clio Symbol cu cur. )))))))))
Cand am vazut noul Symbol in poze mi s-a parut tare.
Apoi cand l-am vazut intr-o parcare, mi s-a parut "pitic", iar spatele ciudat rau(ingust si lasat). Stopurile sunt mici.
Iar cand l-am vazut pe autostrada, mi s-a parut foarte fragil si nesigur.
Si tabla cred ca e mai subtire ca la logan.
Nu cunosc interiorul.
Mie si acum imi place exteriorul la loganul vechi, in detrimentul la ph2.
Interiorul insa l-as dori cel de pe ph2 si nu in ultimul rand barile de protectie fata-spate sa fie prinse muuult mai bine, sa nu mai apara acele goluri de un deget.
Ca să citez din Mondenii : „La naiba! În puii mei! Tot o maşină e! Care te satisface mai mult?”
Păi la reducerea greutăţii…or fi luat de pe maşina lui Fernando Alonso câte ceva…
Off-topic: I'm not gay, just plain & straight hetero!
Last edited by Squirrel; 6 November 2008, 15:47.
Reason: Phase Deux
are minim 4, zic eu. clio 2 din 2000 are 4, clio din 2005 are 5. ma gandesc ca totusi e mai "safe" decat un lighean...sau cel putin la fel. in nici un caz nu-l vad mai slab
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Parerea mea e ca nu isi au rostul comparatiile astea.
Tin mai mult de obiectivitate.
Daca aveam renault ziceam ca loganu e urat,ca are fata de broasca zambareata,daca aveam audi ziceam la fel de bmw...etc.etc
Omului ii place masina lui si pe altele le vede mai prejos.
Nu stiu cum naiba de l-au facut asa de usor. Mai usor ca Loganu...Ma rog, o fi o idee mai mic, dar cred ca au folosit tabla ''buna''.
Fata de Clio la aceleasi motorizari sunt diferente de aproape 200 kg...
Deci clar, e Symbol, nu Clio Symbol cu cur. )))))))))
la test-drive cand a pasit sa se ajeze pe bangheta, sotia a tresarit, probabil cele 200 Kg se simpt la fermitatea "podelei"
azi am condus noul simbol motor 1,2 16v...am ramas prost impresionat. am sa va indic cateva din constatarile mele:
Pozitive:
- comenzile pentru geamurile electrice pe portiera
- capitonajul plafonului calitate mai buna
- a treia centura spate cu prindere in doua puncte
- volanul (servo) se invarte mai usor decat la logan (probabil si din cauza ca e mai usoara masina)
Negative:
- Considerabil mai inghesuita decat loganul
- foarte joasa in partea din spate (m-am urcat in spate si daca stateam pe marginea banchetei ajungeam cu capul in cupola)
- cand deschizi sau inchizi portbagajul se aude parca ai desface o conserva goala
- portierele foarte subtiri
- torpedo-ul mai mic decat la logan
- mi-a lasat impresia ca este mai instabila decat loganul
- am sa repet...ESTE INGROZITOR DE INGHESUIT SPATELE...cel putin asta e impresia ce mi-a lasat-o mie
eu daca ar fi sa aleg intre noul renault symbol si orice logan l-as alege pe cel din urma cu ochii inchisi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment