Salut . Imi spun si eu parerea : Din punctu' meu de vedere nu as sta nici o secunda pe ganduri daca as avea de ales intre cele doua . Loganul depaseste cu mult symbolu' . Designu , confort ( eu am 1.90 inaltime si stau pe locurile din spate la symbol ca in matiz ) portbagaj mult mai mare si multe altele care nu imi vin acum in minte. Doamne fereste nu spun ca symbol e o masina urata , insa nu pe placu' meu si probabil din cate am citit , a multora dintre noi . Multumesc.
Noul Renault Symbol Vs. Noua Dacia Logan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Salut . Nu conduc din spate , insa in logan ( ph1 si ph2 ) am avut mult mai mult loc si am stat mult mai lejer .. Adica si locul la picioare era ok , insa in inaltime daca vroiam sa stau cu coloana dreapta nu puteam pentru ca loveam cu capul plafonu' masinii.. Probabil nu ma crezi insa nu aveam de ce sa mint ..Last edited by Seba; 24 April 2012, 22:49.
Comment
-
eu as merge pe symbol.intr-o luna pana strange el banii ,caseaza etc , vine symbolul lu taicameu prin rabla.ala de 5000euro.
eu zic ca merita.
•Aer conditionat
•Pack electric ce include: geamuri electrice fata si inchidere centralizata cu telecomanda
•Computer de bord
•ABS
•Directie asistataWelcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
adica un logan laureate, fara oglinzi electrice, un fel de preferance cu a/c. la renault nu poti sa configurezi prea mult masina, dar pack-urile sunt mai ok decat la dacia. adica poti sa-ti pui a/c fara sa trebuiasca jante de aluminiu
ps: sa-l stapaneasca sanatos, fara probleme!Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
In continuare raman la parerea ca Dacia Logan Ph2, pentru ca despre ea este vorba inclusiv in titlu, este net superioara din punct de vedere estetic, practic si al costurilor. Clio este incredibil de hidos, urat este putin spus, inghesuit. Pentru mine este groaznica si am un mare semn de intrebare, cum pot unii oameni cumpara asa ceva????????????????????? :|
Comment
-
in tot acest thread ar fi bine sa se poata exclude sindromul de subiectivitate.Intre cele 2 masini exista o mare asemanare de care trebuie tinut cont....si anume sectorul LOW COST din piata pentru care sunt destinate.Ambele masini au si plusuri si minusuri, de la o intretinere mai ieftina, costuri de exploatare mai low cost, spatiu depozitare si interior, stabilitate mai buna, antifonare mai ok.
Sunt posesor de Symbol, poate imi sariti in cap, dar intreb urmatoarele lucruri:
1.de ce la Logan mai toata lumea cauta sa isonorizeze cu aluband + fonomin + diverse(la symbol prea putini fac asta)
2.de ce unii se plang de lipsa barii stabilizatoare la ph2(uite ca la symbol este by default)
...mai am o lista de "de ce-uri" insa nu au foarte mare relevanta strict din cauza subiectivismului.
Referitor la aspectul exterior, ca e frumoasa sau nu, din nou depinde de la om la om.
Eu personal cu Logan nu am mers foarte mult, insa m-as bucura daca ar vedea acest thread Alessandro, cu care vorbeam despre aceste diferente intre masini, si isi expusese parerile despre diferente.
Comment
-
Nu-mi place symbol-ul asta nici sa ma tai, poate sa fie vechi - nou draci sa nu aud de el. Fata imi place atat dar in rest sa nu-l vad
Ma uit asa cat de cat cu drag la unu care este mai modificat, o suspensie o janta ... Il face sa arate mai bine.
In spate daca se asaza unul mai inalt da cu capul de plafon, e nasol tare. Scriu din experienta nu din auzitelea
Nu stiu de ce au ciopartit francezii masina in asa felLast edited by Christnacht; 7 March 2013, 12:12.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
Comment