Ce glume aiurea...Nu v-ati dori sa va "umfle" airbagul una in "mufa"...Are viteza de declansare de peste 200km/h. Si pana la urma credeti-ma ca e mai bine cu arsuri care se vindeca in cateva saptamani si nu lasa urme decat o fata in volan, ce se poate lasa cu nas fracturat, maxilar deplasat si alte alea...Sau cutia toracica sparta de volan, plamani perforati si moarte in chinuri...
Accident Logan 1.6 05-11-2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Octavian___30Alo alo...Dati-va id-u de mess si treceti acolo la d-astea )))))
@csebalyn corect...Desi discutia cu frica de air bag era legata mai mult de stricarea machiajului,fardului...Decat fara cap mai bine plesnit peste ochi
Comment
-
Airbag
Numit si sistem de retinere suplimentara [SRS], acesta este un echipament de securitate pasiva. In caz de coliziune, airbag-ul se declanseaza in interval de milisecunde, fiind activat de senzori de coliziune si umflat de un generator de azot. Sansele de supravietuire ca urmare a unei coliziuni frontale cresc daca actiunea airbag-urilor este dublata de cea a centurilor de siguranta. Se estimeaza ca numai in SUA airbag-urile au redus gravitatea leziunilor in sute de mii de cazuri si au salvat vietile a peste 3600 de persoane pana in anul 2000.
Exista airbag-uri frontale pentru sofer si pasagerul din fata – cele mai utilizate – airbag-uri laterale pentru protectia toracelui si airbag-uri cortina pentru protectia capului pasagerilor de pe locurile laterale. Recent au aparut primele modele de airbag-uri pentru genunchii persoanelor care calatoresc in fata, si se studiaza posibilitatea introducerii de airbag-uri pentru protectia la coliziuni din spate precum si de airbag-uri frontale pentru pasagerii de pe bancheta. Cea mai recenta generatie de airbag-uri se activeaza in functie de gravitatea coliziunii. Daca deceleratia detectata este sub un anumit prag, atunci sacii sunt umflati partial. Daca e vorba de o coliziune violenta, umflarea se face la capacitatea maxima.
Pe de alta parte, exista si o latura negativa: pernele gonflabile au cauzat si accidente, chiar fatale, prin declansarea accidentala, in special daca pe scaunul pasagerului din fata a fost un copil cu varsta sub 12 ani. Declansarea se face cu viteze de cca. 300 km/h, astfel ca efectul este echivalent cu al unei lovituri brutale de pumn in plina figura.
Sper ca nu v-am plictisit dar sper sa rezolv problemasigpic
!
Comment
-
-
Uite si pe siteu asta este Dacia pusa la zid cu arsurile provocate de airbag.
Cred ca e neplacutsigpic
!
Comment
-
Asta e bine pentru ca absoarbe socul, daca ar ramane "intreg", atunci omul preia socul si ar fi mult mai grav.Sunt masini cu o gramada de elemente de caroserie din plastic, iti dai seama cum face plasticul ala la impact si totusi au 5 stele la sigurantaLogan, cu mici modificari ar putea avea 4 stele deci e okIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Arsura este superficiala, eu "trudesc" in medicina de urgenta si am vazut destui "arsi" de airbaguri... Centura de siguranta + airbag salveaza viata in 90% din cazuri, + 1 % noroc bineinteles. Eu port centura si pana la SuperMarket care e la 500m de casa, nu se stie niciodata...Last edited by Cristi_Xp; 6 November 2008, 21:10. Reason: Off!!! Fetele astea... @Playmo da pana acum nu te-ai "ars" niciodata? Cam aceeasi senzatie este
Comment
-
-
Originally posted by vdmihai View PostUite si pe siteu asta este Dacia pusa la zid cu arsurile provocate de airbag.
Cred ca e neplacutsigpic
Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA
Comment
-
Sistemul de declansare al air-bag-urilor este la fel indiferent de masina. Toate au un sistem pirotehnic care degaja gaze fierbinti.
Din curiozitate uitati-va cu atentie la crash-teste si veti vedea acolo cat fum iese in urma declansarii air-bag-ului.Computer, did we bring batteries?... Computer?...
Comment
Comment