Accident Logan 1.6 05-11-2008

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ce glume aiurea...Nu v-ati dori sa va "umfle" airbagul una in "mufa"...Are viteza de declansare de peste 200km/h. Si pana la urma credeti-ma ca e mai bine cu arsuri care se vindeca in cateva saptamani si nu lasa urme decat o fata in volan, ce se poate lasa cu nas fracturat, maxilar deplasat si alte alea...Sau cutia toracica sparta de volan, plamani perforati si moarte in chinuri...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Stai Playmo ca doar nu te arde cu acid sau cu flacara. Sunt arsuri usoare si nu lasa urme adanci. Cam ca atunci cand te bronzezi prea tare.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        Originally posted by Octavian___30
        Alo alo...Dati-va id-u de mess si treceti acolo la d-astea )))))
        Astea care?Lasa oamenii sa isi dea cu parerea.
        @csebalyn corect...Desi discutia cu frica de air bag era legata mai mult de stricarea machiajului,fardului...Decat fara cap mai bine plesnit peste ochi

        Comment


        • #19
          In airbag nu este praf?! De unde azot lichid?!

          Comment


          • #20
            Airbag

            Numit si sistem de retinere suplimentara [SRS], acesta este un echipament de securitate pasiva. In caz de coliziune, airbag-ul se declanseaza in interval de milisecunde, fiind activat de senzori de coliziune si umflat de un generator de azot. Sansele de supravietuire ca urmare a unei coliziuni frontale cresc daca actiunea airbag-urilor este dublata de cea a centurilor de siguranta. Se estimeaza ca numai in SUA airbag-urile au redus gravitatea leziunilor in sute de mii de cazuri si au salvat vietile a peste 3600 de persoane pana in anul 2000.

            Exista airbag-uri frontale pentru sofer si pasagerul din fata – cele mai utilizate – airbag-uri laterale pentru protectia toracelui si airbag-uri cortina pentru protectia capului pasagerilor de pe locurile laterale. Recent au aparut primele modele de airbag-uri pentru genunchii persoanelor care calatoresc in fata, si se studiaza posibilitatea introducerii de airbag-uri pentru protectia la coliziuni din spate precum si de airbag-uri frontale pentru pasagerii de pe bancheta. Cea mai recenta generatie de airbag-uri se activeaza in functie de gravitatea coliziunii. Daca deceleratia detectata este sub un anumit prag, atunci sacii sunt umflati partial. Daca e vorba de o coliziune violenta, umflarea se face la capacitatea maxima.

            Pe de alta parte, exista si o latura negativa: pernele gonflabile au cauzat si accidente, chiar fatale, prin declansarea accidentala, in special daca pe scaunul pasagerului din fata a fost un copil cu varsta sub 12 ani. Declansarea se face cu viteze de cca. 300 km/h, astfel ca efectul este echivalent cu al unei lovituri brutale de pumn in plina figura.


            Sper ca nu v-am plictisit dar sper sa rezolv problema
            sigpic
            !

            Comment


            • #21
              Problema asta cu arsuri din cauza airbag-ului nu am auzit-o decat la logan. La nici o alta masina nu am auzit de asa ceva, si aibag-ul este inventat de mult timp.
              Last edited by Cristi_Xp; 6 November 2008, 20:29.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                Uite si pe siteu asta este Dacia pusa la zid cu arsurile provocate de airbag.
                Cred ca e neplacut
                sigpic
                !

                Comment


                • #23
                  Cu fata arsa sau nu..Loganu asta al nostru...Se face carpa la accident.
                  Zice`ti Doamne Fereste si lasati glumele cu arsuri etc

                  Comment


                  • #24
                    Asta e bine pentru ca absoarbe socul, daca ar ramane "intreg", atunci omul preia socul si ar fi mult mai grav.Sunt masini cu o gramada de elemente de caroserie din plastic, iti dai seama cum face plasticul ala la impact si totusi au 5 stele la sigurantaLogan, cu mici modificari ar putea avea 4 stele deci e ok
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      Arsura este superficiala, eu "trudesc" in medicina de urgenta si am vazut destui "arsi" de airbaguri... Centura de siguranta + airbag salveaza viata in 90% din cazuri, + 1 % noroc bineinteles. Eu port centura si pana la SuperMarket care e la 500m de casa, nu se stie niciodata...
                      Last edited by Cristi_Xp; 6 November 2008, 21:10. Reason: Off!!! Fetele astea... @Playmo da pana acum nu te-ai "ars" niciodata? Cam aceeasi senzatie este

                      Comment


                      • #26
                        SilviuDaniel buna explicatie
                        airbag=forta
                        Last edited by Cristi_Xp; 6 November 2008, 21:10.
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • #27
                          Acum ce facem?O dam in diverse?Sper ca incepeti vre-un flame sau replici taioase
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by vdmihai View Post
                            Uite si pe siteu asta este Dacia pusa la zid cu arsurile provocate de airbag.
                            Cred ca e neplacut
                            atunci mai bine renunt la airbag...
                            sigpic
                            Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                            Comment


                            • #29
                              Pai puteti sa renuntati si la centura, centura la impact cu viteza mare provoaca hemoragii interne, fracturi costale si consecintele acestora!!! Dar fara centura in aceleasi conditii muriti sigur sau mergeti in carucior!!!
                              Last edited by darksid3; 6 November 2008, 21:38.

                              Comment


                              • #30
                                Sistemul de declansare al air-bag-urilor este la fel indiferent de masina. Toate au un sistem pirotehnic care degaja gaze fierbinti.
                                Din curiozitate uitati-va cu atentie la crash-teste si veti vedea acolo cat fum iese in urma declansarii air-bag-ului.
                                Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google