Loganul Se Ieftineste?!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In ceea ce priveste costul de productie, sincer nici nu cred ca ar trebui sa ne intereseze. Ne-a fortat cineva sa luam Logan/Sandero, ne-a bagat francezul mana in buzunar? NU! Piata este libera, cine nu este de acord cu politica, nu-i plac produsele sau nu simpatizeaza brand-ul a fost tot timpul liber sa aleaga altceva. Faptul ca Logan este o Dacie nu inseama ca este si un produs prost, faptul ca Dacia este un brand romanesc nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu noroi, faptul ca Dacia este o masina ieftina nu inseamna ca trebuie sa fie penibil de ieftina.

    P.S.: Din cate cunosc pretul de fabrica al variantei de varf este undeva la 6000€. La asta adaugi service, dealeri, furnizori, colaboratori, investitii, modernizare, salariati, angajati etc etc etc. Probabil ca adaugate toate astea pretul ajunge undeva la 8000€ pt varianta ultima. Ramane un profit de aprox 3000€ (poate mai mult), ceea ce este mai mult decat bine, insa nu tebuie sa uitam de ce a venit Renault in Romania: SA FACA PROFIT! Ca doar nu credea cineva ca francezii au venit sa ia o Uzina prafuita cu produse execrabile pt vremea lor si sa faca pomana cu noi! Insa asa cum am spus si mai sus, nu cred ca ne-am cumparat Logan in functie de profitul scos de Renault. Eu l-am luat pt ca era cel mai ieftin produs de pe piata cu AC, ABS, SERVO etc, datorita spatiului interior (un Citroen C1/Peugeot 107 are o calitate interioara la fel de slaba (daca nu mai slaba), este jumatate dintr-un Logan si costa la fel!), are garantie 3 ani, este masina noua, fiabil si adaptat conditiilor de drum din Romania! Acum mai zic si eu ca nu are aia, ca nu face aia, dar frate... la momentul achizitiei cu toatea astea a fost cea mai buna alegere.

    P.S.: Zici ca sunt platit de Dacia sa fac reclama, dar gandind obiectiv cam asa stau lucrurile. Ca motoarele nu sunt cele mai economice, ca imbinarile nu sunt cele mai bune, ca in ceea ce priveste calitatea materialelor nu este etalonul etc sunt adevaruri, insa este cea mai ieftina masina. Mai ieftina cu 1000e, cu 500€ , tot cea mai ieftina masina si cu cel mai bun raport pret/calitate ramane.

    P.S.: Am zis si eu, nu dati cu parul
    Last edited by catalinux; 17 January 2009, 10:27.
    sigpic

    Comment


    • In privinta a ceea ce a scris Catalinux, este foarte adevarat. Daca francezii au profit de 4500 de euro la o masina de 9000, acest profit este unul brut. Din cei 4500 de euro scadeti salariile, facturile, chiria, furnizorii, etc.Cit despre pretul gamei Dacia, acesta a ramas neschimbat din septembrie 2006. In conditiile in care s-au marit salariile, s-au scumpit piesele, s.a.m.d. Logan-ul e o masina prea buna si destul de accesibila, dar asa sunt jigodiile de romani, vor s-o cumpere cu 2000 de euro.

      Comment


      • Originally posted by catalinux View Post
        In ceea ce priveste costul de productie, sincer nici nu cred ca ar trebui sa ne intereseze. Ne-a fortat cineva sa luam Logan/Sandero, ne-a bagat francezul mana in buzunar? NU! Piata este libera...
        ideea e in felul urmator: nu m-am referit strict la logan ca pretul de productie este la jumatate fata de pretul de la dealer. m-am referit la toate marcile auto. si am scris asta ca sa vedeti de unde pot lasa unii producatori de auto din pret, cu miile de euro. si aici ma refer la unele masini de 25000 euro care se vand cu 20000. loganul e bun, imi place mai ales la portbagaj. desi aveam o alta impresie inainte de a-l lua, acum realizez ca am vorbit prostii pe vremea aia. doar ca un singur lucru nu imi place, si am mai spus-o, manopera frate...care lasa de dorit la romani, care pe langa faptul ca nu-si dau interesul destul, si unii oameni merg cu masina in service a doua zi dupa ce au luat-o, mai pun si piese/accesorii ceva de genu: 'la masina asta nu punem piesa/accesoriul X, o punem la urmatoarea, unde nu punem accesoriul/piesa Y', si tot asa. ma intreb daca un logan fabricat de renault sau modelul aprio de la nissan sunt tot asa ca loganul. adica bate alizeeu prin masina la 100 si ceva la ora, si daca au piese pe ele puse prin tragere la sorti
        Last edited by B 83 RMJ; 17 January 2009, 12:08.
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • Originally posted by Logan 4 ever View Post
          Adio ieftiniri la Dacia. S-au razgandit si nu ne mai putem lua Prestige la 6000 euroi.
          Prestige la 6.000 euro? Nu mai am ce comenta...
          Cu 6.000 euro nici Ambiance nu iei si tu vrei Prestige...
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • nu numai el ar vrea sa-si cumpere prestige cu 6k, dar aici nu e vorba numai de vrut, e si de putut si de a vrea si frantujiii
            sigpic

            Comment


            • Bine.Asa si eu vreau sa imi trag un jeep,dar deocamdata nu se poate.

              Comment


              • si mie imi plac masinile si le admir si sigur as fi vrut una mai pricopsita dar cred ca mam intins cat imi este plapuma

                Comment


                • @daniel68: ce inseamna profit? nu cumva ce ramane dupa ce tragi linie? adica scazi tot ce bagi in masina si platesti toate taxele, apa, curentul, salarii...
                  deci daca la un pret de 10000 ei au profit de 4000, nu cred ca se scufunda dracu corabia de lasau 1500 din pret.
                  @catalinux: mi-am schimbat parerea despre dacia tocmai cand cineva cunoscut a luat focus la 12500 cu dotari de prestige...25% reducere la ford pana la 31 decembrie, ati uitat? apropo, am mai fost acuzat ca am spus de logan ca-i buna si de o vreme ca nu e...uitati-va la topicul logan masina sau caruta sa vedeti parerea mea inca inainte de avea prestige-ul...asta ca sa punem capat discutiilor. si-n plus, la un moment dat a fost cea mai una alegere de pe piata. dar acum nu mai e. si la mine, toate masinile sunt "cotarite", n-o lua ca ceva personal cu loganul. iar motorixzarile se impart in tractoare-dizal si polizoare-benzinare, asa ca nu lua ad-literam ce scriu
                  acum te rog sa ma convingi ca un logan e superior la ce vrei tu unui focus de 12500 de euro; pt inceput iti propun sa vorbuim despre confort, stabilitate, consum, siguranta, flexibilitatea optionalelor, calitatea materialelor si a finisajelor, calitatea tablei, a vopselei, in ultima vreme as indrazni sa te provoc la o discutie despre fiabilitatea motoarelor (ulei la distributie, remember...siemering-uri schimbate aiurea de n ori fara sa se rezolve, luni de zile au fost produse masini cand se stia clar de problema. astia nu se supun iso16949 sau nu stiu ce-i aia?). exclude din discutie capacitatea portbagajului, chiar nu ma intereseaza. hai sa nu fim prea patrioti cand nu-i cazul. de ce in unele sandero ploua? de ce pe ph2 zdrangane plasticele? apropo, pe prestige am avut un greieras (unul, ce-i drept si l-am rezolvat eu) dupa 3000km, iar la ambitionul din 2006 dupa 41000km absolut nici un zgomot? nu vreau sa ingrop loganul, are si plusrile lui, dar la momentul actual nu mai e cea ai buna alegere din toate punctele de vedere, doar din unele, din ce in ce mai putine...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • loganul e o afacere buna(dupa parerea mea), pentru bugetele mai reduse, adica pentru variantele de echipare mai joase. pentru ca nu toti au bani de prestige. asa si eu vreau passat, da' de unde 20k? pentru un buget de 7-8000 de euro loganul e o afacere buna. ma refer la masini de dimensiunile loganului, nu la spark sau aveo hatch. si exluzand bineinteles din start fiat albea, care se stie ca sta mai prost la capitolul fiabilitate decat loganul. pentru 7455 de euro cat face masina mea, sunt multumit, chiar daca are 'defecte' din cauza manoperei care lasa de dorit la romani. daca aveam 10k aveam symbol acuma. da' de unde? nu e bine sa te intinzi prea mult cand nu ai de unde. asta e....cand o sa am bani de altceva, o sa imi iau alta masina, momentan ma multumesc cu asta
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • Greiarasi si mai stiu eu ce o sa geasesti seba la multe masini,hai sa nu generalizam.
                      Uite eu de exemplu ma numar printre cei care au avut destule probleme cu ea,amintind aici scuregerea uleiului pe cureaua de distributie dupa 3 incercari esuate a mecanicilor,probleme la inchiderea portbagajului.
                      Cu toate astea poblemele s-au rezolvat si consider ca Logan-ul este o afacere si o masina buna.

                      Comment


                      • mie daca-mi schimbau distributia de 3 ori si tot curgea, ii puneam sa-i bea uleiul ramas din motor. cum dracu e mah posibil asa ceva? si faptul ca ti-au rezolvat-o inseamna ca e o masina buna? lotul ala nu se poate numi masina buna. si cum n-au avut bunul simt sa cheme masinile in service, au compromis toata productia...ca imagine, cel putin, au avut mult de pierdut si prin politica de acum continua sa piarda in continuare. nu ma legam de de ei daca ar fi ieftinit loganul cum au facut mai toti dealerii de "straineze". dar cum prea tin de pret ca prostul de slanina, tot mai mult ma gandesc la altceva. si ii indrum si pe altii sa se uite pe la alte curti, ca deja merita sa te uiti in alta parte. cat despre "daca aveam 10000 aveam clio symbol...", ce faceai ? dadeai bani mai multi pe-o masina la fel de buna/rea/low-cost...etc...dar cu moaca de renou. adevarul e ca da mai bine sa ai masina straina decat logan si sa te coste de 2 ori mai mult kilometrul. din cate stiu, cand a aparut, clio symbol nu avea oferte de reduceri de pret. nu zic mai mult ca un megane aproape full cu ce-ti doreste sufletelu si peste logan de 50 de ori il iei cu 13800 si prestige-ul costa 10000...chiar asa bun o fi loganul? are prestige senzor ploaie, oglinzi heliomate, 8 airbaguri, esp, incalzire in scaune, climatronic, 5 stele la euroncap? nu mai zic de interior, unde megane n-are ce discuta cu loganul la nici un capitol...aia aproape 4000 de iepuroi se merita din plin, zic eu...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Eu cred ca seba are dreptate in principiu, Dacia a pornit ca o marca economica: "saloon budget car" si pe asta s-a bazat succesul ei, inca din start masina a avut multe deficiente, insa erau trecut cu vederea tocmai din prisma pretului. In momentul in care vb de o masina de 10.000 de euro cat costa un Prestige, sau Sandero, nu mai zic de MCV care poate ajunge in 13.000 deja pretentiile sar, pentru ca Dacia intra deja pe alt segment de piata, si trebuie sa fie pregatita sa suporte comparatii obiective sau subiective cu alte marci care vand in marje similare de pret.

                          O masina e un produs complex, inseamna sa fie un produs robust, sa aiba un design atragator, sa fie bine fabricata, si se termina in showroom-uri si in service-uri.

                          Acum ca sunt unii care zic ca domle ce vrei 6000 de euro pt un Prestige? care e problema? pe piata mereu trebuie sa vii cu produse mai bune si mai ieftine.
                          Logan ABS plus 1.4

                          Comment


                          • seba are dreptate...dar tu crezi ca toata lumea poate sa scoata asa usor 4000 de euro? nu prea cred. si nu stiu unde ai vazut tu megane la 1300 full, cand un prieten de munca si l-a luat cu 17500. dacia e o masina scumpa pentru ce ofera, dar este 'la bugetul' multor romani (cred ca pe asta se bazeaza cei de la Dacia), care nu au alta alternativa pentru o masina noua si cat de cat spatioasa. ca asa oricine isi putea lua spark:
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • Sa revenim totusi la subiect!
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Vad ca v-ati cam saturat de Logan. Seba, daca ai vazut la prima ce poate Loganul, de ce ai luat si a doua tot Logan? Scuze offtopic, sper ca nu te superi pe mine...
                                Last edited by dani p; 19 January 2009, 18:08.
                                niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google