In ceea ce priveste costul de productie, sincer nici nu cred ca ar trebui sa ne intereseze. Ne-a fortat cineva sa luam Logan/Sandero, ne-a bagat francezul mana in buzunar? NU! Piata este libera, cine nu este de acord cu politica, nu-i plac produsele sau nu simpatizeaza brand-ul a fost tot timpul liber sa aleaga altceva. Faptul ca Logan este o Dacie nu inseama ca este si un produs prost, faptul ca Dacia este un brand romanesc nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu noroi, faptul ca Dacia este o masina ieftina nu inseamna ca trebuie sa fie penibil de ieftina.
P.S.: Din cate cunosc pretul de fabrica al variantei de varf este undeva la 6000€. La asta adaugi service, dealeri, furnizori, colaboratori, investitii, modernizare, salariati, angajati etc etc etc. Probabil ca adaugate toate astea pretul ajunge undeva la 8000€ pt varianta ultima. Ramane un profit de aprox 3000€ (poate mai mult), ceea ce este mai mult decat bine, insa nu tebuie sa uitam de ce a venit Renault in Romania: SA FACA PROFIT! Ca doar nu credea cineva ca francezii au venit sa ia o Uzina prafuita cu produse execrabile pt vremea lor si sa faca pomana cu noi! Insa asa cum am spus si mai sus, nu cred ca ne-am cumparat Logan in functie de profitul scos de Renault. Eu l-am luat pt ca era cel mai ieftin produs de pe piata cu AC, ABS, SERVO etc, datorita spatiului interior (un Citroen C1/Peugeot 107 are o calitate interioara la fel de slaba (daca nu mai slaba), este jumatate dintr-un Logan si costa la fel!), are garantie 3 ani, este masina noua, fiabil si adaptat conditiilor de drum din Romania! Acum mai zic si eu ca nu are aia, ca nu face aia, dar frate... la momentul achizitiei cu toatea astea a fost cea mai buna alegere.
P.S.: Zici ca sunt platit de Dacia sa fac reclama, dar gandind obiectiv cam asa stau lucrurile. Ca motoarele nu sunt cele mai economice, ca imbinarile nu sunt cele mai bune, ca in ceea ce priveste calitatea materialelor nu este etalonul etc sunt adevaruri, insa este cea mai ieftina masina. Mai ieftina cu 1000e, cu 500€ , tot cea mai ieftina masina si cu cel mai bun raport pret/calitate ramane.
P.S.: Am zis si eu, nu dati cu parul
P.S.: Din cate cunosc pretul de fabrica al variantei de varf este undeva la 6000€. La asta adaugi service, dealeri, furnizori, colaboratori, investitii, modernizare, salariati, angajati etc etc etc. Probabil ca adaugate toate astea pretul ajunge undeva la 8000€ pt varianta ultima. Ramane un profit de aprox 3000€ (poate mai mult), ceea ce este mai mult decat bine, insa nu tebuie sa uitam de ce a venit Renault in Romania: SA FACA PROFIT! Ca doar nu credea cineva ca francezii au venit sa ia o Uzina prafuita cu produse execrabile pt vremea lor si sa faca pomana cu noi! Insa asa cum am spus si mai sus, nu cred ca ne-am cumparat Logan in functie de profitul scos de Renault. Eu l-am luat pt ca era cel mai ieftin produs de pe piata cu AC, ABS, SERVO etc, datorita spatiului interior (un Citroen C1/Peugeot 107 are o calitate interioara la fel de slaba (daca nu mai slaba), este jumatate dintr-un Logan si costa la fel!), are garantie 3 ani, este masina noua, fiabil si adaptat conditiilor de drum din Romania! Acum mai zic si eu ca nu are aia, ca nu face aia, dar frate... la momentul achizitiei cu toatea astea a fost cea mai buna alegere.
P.S.: Zici ca sunt platit de Dacia sa fac reclama, dar gandind obiectiv cam asa stau lucrurile. Ca motoarele nu sunt cele mai economice, ca imbinarile nu sunt cele mai bune, ca in ceea ce priveste calitatea materialelor nu este etalonul etc sunt adevaruri, insa este cea mai ieftina masina. Mai ieftina cu 1000e, cu 500€ , tot cea mai ieftina masina si cu cel mai bun raport pret/calitate ramane.
P.S.: Am zis si eu, nu dati cu parul
![Biggrin](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/biggrin.gif)
Comment