Loganul Se Ieftineste?!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gata dani...daca vrei detalii trimite pm lui seba. ne-a rugat andrei sa revenim la subiect.

    eu inca sper sa faca ceva ieftiniri, atat la masini cat si la accesorii...ca sunt cam mari preturile. macar acuma cat e criza
    Last edited by Cristi_Xp; 19 January 2009, 19:37.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • La accesorii au avut promotie dar doar pentru PH1 si doar ce nu prea vand ei - deci , fara jante , cotiere sau chestii interesante de cumparat
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • Originally posted by andrei View Post
        Sa revenim totusi la subiect!
        pai era la subiect oarecum discutia, lumea asteapta ieftiniri, oficialii Dacia nici nu vor sa auda de ieftiniri, lumea s-a revoltat

        Sunt convins ca la Dacia nu e nici un fel de criza, au rezerve de profit din anii trecuti care o le ajunga pana in 2010 cand se preconizeaza sa se termine criza, singura speranta sa se ieftineasca e sa tina mai mult criza sa isi termine oamenii profitul din anii anteriori.
        Logan ABS plus 1.4

        Comment


        • pt ultima data: cand am luat loganurile, erau cea mai buna varianta de pe piata. erau...nu mai sunt acum. megane-ul de 13800 euro l-am configurat in decembrie si la atata mi-a iesit cu reducerea de 3300euro cat a fost promotia.
          Last edited by Seba; 20 January 2009, 12:14.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • nimeni nu ar trebui sa iti comenteze gusturile. daca tu iti permiti sa cumperi megane si sa-l intretii, ai unda verde de la mine (de parca ai avea nevoie de asa ceva de la mine )
            sigpic

            Comment


            • Nu mai vorbiri de ieftiniri! Ati uitat ca pretul masinii e in euro? Iar euro a crescut de la 3,6 lei la 4,3 lei, deci masina s-a scumpit cu vreo 20%, nicidecum sa se ieftineasca! Iar daca s-ar reduce pretul cu 20% ati fi mai fericiti? Ar fi de fapt o revenire la pretul initial, nicidecum o ieftinire!

              Comment


              • Mai exista varianta ca cineva sa aiba euro si pentru el scade pretul :.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • ce n-a fost destul de clar? am zis ca am facut comparatia in decembrie...
                  si da, la momentul cand mi-am luat loganul se putea si altceva mai bun, dar am considerat atunci ca nu se merita diferenta de pret. insa acum incepe sa se merite. asta e singura idee ce am incercat s-o transmit, a trecut vremea cand loganul era "best buy for money", a ajuns vremea cand pt o diferenta nu exagerat de mare se poate ceva mai bun. din punctul meu de vedere, in afara de ambition si prestige nici un alt model de la dacia nu se merita, pt ca daca tot dai bani pe o masina, macar sa aiba abs si airbaguri cat mai multe, aer conditionat, servo-tot ce se poate, geamuri electrice...si asta m-a dus intotdeauna la variantele "de top", care acum se apropie la pret cu masini aproape la fel de dotate dar mai bine inchegate si mai sigure. nu zic ca nu e masina buna loganul, dar, e buna ca motorizare (in sensul de fiabila), dar ca interior, finisaje, nu vreau sa comentez.
                  Last edited by Seba; 20 January 2009, 15:48. Reason: Automerged Doublepost
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Dacia nu mai ieftineşte maşinile

                    Dacia menţine preţurile vehiculelor, însă va prezenta o ofertă comercială proprie doar în favoarea clienţilor care vor cumpăra modele ale mărcii prin programul de înnoire a parcului auto, denumit şi "Rabla", de îndată ce acesta va fi lansat, potrivit companiei.
                    "Dacia păstrează neschimbate preţurile vehiculelor sale, care sunt în continuare cele mai accesibile de pe piaţa românească. Preţul celui mai accesibil Logan, de 6.400 euro, a rămas neschimbat din septembrie 2006. Dacia s-a angajat din 14 ianuarie să prezinte o ofertă comercială proprie, doar în favoarea clienţilor care vor beneficia de programul Remat 2009, de îndată ce acesta va fi lansat", se arată într-un comunicat al producătorului remis, joi, agenţiei MEDIAFAX.
                    Precizarea constructorului auto vine după ce miercuri vicepreşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, a declarat că producătorul ia în calcul reducerea preţului maşinilor, din marja de profit, ca o măsură care să vină în sprijinul clientului, alături de banii primiţi de acesta prin programul Rabla, ieftinirea modelelor nefiind o măsură viabilă în sine.
                    Stroe a dat exemplul unui model Logan de 10.000 de euro, maşină pentru care reducerea cumulată oferită de Dacia, alături de prima de casare acordată de stat (stabilită la 4.000 de lei în acest an, aproximativ 1.000 de euro - n.r.), să se traducă într-un avantaj pentru client cuprins între 1.700 şi 2.000 de euro.
                    Plecând de la această declaraţie, o parte a presei româneşti a anunţat că Dacia ar putea ieftini maşinile cu până la 2.000 de euro.
                    Compania Dacia arată, în comunicat, că a fost preocupată în permanenţă de reducerea cheltuielilor de întreţinere ale clienţilor săi. Astfel, intervalul dintre revizii a fost extins de la 15.000 de kilometri (km) la 20.000 km pentru maşinile pe benzină şi de la 10.000 km la 15.000 km pentru motorizările diesel, perioada de garanţie fiind dublată de la 18 la 36 de luni.
                    "Eforturile Dacia s-au îndreptat şi spre siguranţa pasagerilor. Sistemele ABS şi AFU – asistenţă la frânarea de urgenţă – au devenit echipamente de serie pe toate versiunile. (...) Gama Dacia este cea mai tânără de pe piaţă, vârsta medie a modelelor sale fiind de cinci luni", argumentează constructorul auto decizia de menţinere a preţurilor nemodificate.
                    Un alt argument este acela că Dacia a adus numeroase îmbunătăţiri designului produselor sale, modelele Logan berlină şi Logan MCV suferind restilizări majore în urmă cu câteva luni.
                    "Niciunul din elementele de mai sus nu s-a repercutat în preţ", precizează Dacia.
                    Dacia se confruntă în prezent cu o scădere fără precedent a comenzilor pe piaţa românească, dat fiind fenomenul de aşteptare al consumatorilor, provocat de incertitudinile legate de taxa pe poluare auto, de importurile masive de maşini rulate, de scumpirea creditelor şi de accesul mai dificil la finanţare, precum şi de recesiunea pieţelor auto în general.
                    Comenzile pentru automobilele Dacia au scăzut în luna ianuarie a acestui an de patru ori faţă de aceeaşi lună a anului trecut, de la 200 la 50 de unităţi pe zi, potrivit estimărilor producătorului auto.
                    Mediafax
                    Attached Files

                    Comment


                    • pai si daca nu am masina veche? lumea nu mai cumpara logan datorita incertitudinii taxei auto, nu cumpara din cu totul alte motive
                      Logan ABS plus 1.4

                      Comment


                      • Din care motive?
                        Ce numai vanzarile Dacia au scazut?
                        Uitati-va si la alte firme nu numai la Dacia.

                        Comment


                        • Originally posted by ady62 View Post
                          Compania Dacia arată, în comunicat, că a fost preocupată în permanenţă de reducerea cheltuielilor de întreţinere ale clienţilor săi. Astfel, intervalul dintre revizii a fost extins de la 15.000 de kilometri (km) la 20.000 km pentru maşinile pe benzină şi de la 10.000 km la 15.000 km pentru motorizările diesel, perioada de garanţie fiind dublată de la 18 la 36 de luni.
                          "Niciunul din elementele de mai sus nu s-a repercutat în preţ", precizează Dacia.
                          Asta m-a uimit!
                          "a fost preocupata in permanenta de reducerea cheltuielilor de intretinere..."
                          Concret...cum???
                          S-a micsorat cumva pretul de servisare? cel al consumabilelor din service?
                          Da...ce frumooos! maresti intervalul de servisare si te-ai spalat pe maini.
                          Se uita un lucru: felul cum arata frecvent un filtru de aer la 10000 de km parcursi in oras (ma refer doar la 10000 de km, nu 15000)
                          Si inca ceva, nu cunosc, conform noilor intervale de sevisare, filtrul de motorina cand se schimba? La 30000 cumva? Caci 1100 de litri filtrati (la 5.5L/100km)e multisor, tinand cont de riscurile existente...
                          In concluzie, o preocupare intensa...febrila chiar!
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • sunt ieftine dar...........................................
                            nu sunt bani
                            sigpic Alexandria

                            Comment


                            • @Alin: Spunea cineva in paginile anterioare, ca marea majoritate a Logan-urilor cumparate inainte de criza financiara se cumparau cu credit bancar. Acum, cand unele banci sunt interesate de domeniul si marimea firmei in care lucrezi si daca nu te incadrezi intr-un anumit standard, esti refuzat, nici nu ma mira aceasta scadere dramatica a cererii. Desigur, nu trebuie sa uitam nici de cursul euro/lei care pe zi ce trece e in defavoarea leului. Atunci si normal ca lumea sta si asteapta, sa vada ce va fi peste cateva luni. Nu toata lumea e dispusa sa sara cu capul inainte intr-o mare de incertitudini. Si acest lucru nu se intampla nu numai la Dacia, precum afirmai si tu ci la toate marcile. Industria auto e destul de grav afectata de aceasta criza.

                              Later edit: Nu vreau sa provoc un flame, insa in momentul in care am ramas fara Logan, am fost ferm hotarat ca in momentul in care voi avea resursele financiare necesare, imi voi cumpara un Prestige PH2 Diesel 85 CP. Insa incep sa apara oferte mai tentante din partea altor marci, nu neaparat mai ieftine la intretinere sau cost de achizitie, ci din prisma faptului ca e alta finisare/confort/siguranta etc. Eu sunt de acord cu Seba, in acest moment, daca tot esti hotarat sa iti cumperi o masina noua, exista si alte alternative mai bune, chiar daca sunt cu ceva mai scumpe, insa sa fim realisti, nu ne cumparam masina noua in fiecare saptamana, asa ca daca cantarim mai bine argumetele pro/contra dupa parerea mea se merita sa dai 2-3000 de euro in plus pentru ceva mai OK.
                              Last edited by MAVERICK_SS; 20 January 2009, 22:18.
                              sigpic

                              Comment


                              • Absolut.Sunt de acord cu tine.Eu vroiam sa subliniez faptul ca Logan-ul ramane cea mai ieftina oferta de pe piata,dar na romanul dupa cum am mai zis mai sus ar vrea sa o ia la 1000 de euro daca se poate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google