Loganul Se Ieftineste?!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Chiar daca e cea mai ieftina nu mi se pare o strategie buna a francezilor din moment ce masini cu mult mai dotate decat Logan incep sa se apropie ca pret...aici deja e vorba de treburi pur economice si trebuiesc luate masuri din timp altfel or sa se trezeasca ca pentru 1500 euro in plus iti poti lua masina cu motorizare si dotari cu mult peste nivelul de varf al Logan si Sandero. Intra pe Renault sa vezi reduceri de 25% la pretul cu TVA..daca faci un calcul intre un Prestige benzinar si Megane se ridica sangele in vene cand vezi dotarile, siguranta, confortul. Loganul a fost o solutie extraordinara raport calitate-pret insa vremurile noi cer masuri noi
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #62
      Stai linistit ca Renault reduce acum in criza preturile,dar dupa ce trece criza economica sa vezi atunci preturi.
      Dupa mine pentru o masina noua Logan isi merita toti banii.

      Comment


      • #63
        Pai d-aia zic ca acum e momentul sa-ti iei masina si da, Loganul isi merita banii dar cand se ivesc ocazii de genul acum e pacat sa ratezi
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #64
          Mie greata cand il aud pe Fermount ala cand cerseste bani statului roman....santajeaza cu taxa de poluare si prima de casare....ca parca cand a avut vanzari mari a zis ceva....de unde.... Dar oare ce ar fi daca statul ar pretinde niste actiuni la aceasta firma pe motiv ca-l ajuta cu acesti bani alocati din buget pt prima de casare
          http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
          жалюзи плиссе

          Comment


          • #65
            M-a durut foarte tare cand am auzit declaratia domnului Fourmont care a spus ca vanzarile Dacia in Germania cresc,iar in Romania scad.
            Deci pentru nemti e bun Logan-ul dar pentru romani nu.
            Tatal meu lucreaza la Politia Transporturi Feroviare Curtici si imi spune ca ies din tara o gramada de vagoane cu Logan-uri si Sandero cu diferite destinatii(Germania,Franta,Olanda chiar etc)

            Comment


            • #66
              Din pacate asa este pentru ca in general romanii au alta viziune despre ce inseamna o masina DAR asta e si un lucru bun: Inseamna ca Logan si Sandero sunt masini care se fac apreciate in afara deci masini fiabile la un pret bun si asta se stie de mai mult timp nu de acum
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #67
                @ Red Alin Este si logic: cetatenii straini renunta la masini mai scumpe si se orienteaza catre altele mai ieftine(gen Logan). Romanii spre care mai ieftine sa se orienteze doar SH plus ca s-au restrictionat creditele.
                Last edited by Cristi_LCD; 15 January 2009, 13:31.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #68
                  Ai sa razi dar in Romania se cumpara mult mai bine masinile scumpe in detrimentul celor ieftine decat in alte tari cu nivel de trai mult mai ridicat
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #69
                    Logan-ul pe langa ca e masina ieftina,are si intretinerea ieftina.Cred ca si asta este un atuu in strainatate.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #70
                      Nu rad stiu asta. Dar si in Romania sunt destui oameni cu creier nu cu tarate in cap.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by SSO View Post
                        ....santajeaza cu taxa de poluare si prima de casare....
                        Dar tu ce-ai fi facut in locul lui ?

                        Ai fi zis lasa nene io investesc in masini noi si tu iti aduci masini de-afara de ca asa-s eu baiat bun... Iti platesc si oameni fac si centru de la Titu ca eu am bani!
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Nu e vorba de santaj aici, Fourmont evident ca e om de afaceri si incearca sa obtina ce poate, insa in privinta Dacia eu cred ca trebuie sa fim obiectivi. In primul rand au venit in Romania in 1999 la putin timp dupa mineriade, o perioada cand f f f putine companii occidentale vaneau sa bage bani aici. Dupa aia mi se pare ca totusi au salvat uzina aia, plus o serie de furnizori pe orizontala, au reusit sa relanseze Dacia ca marca, si cand lucrurile au inceput sa se miste cat de cat sa faca si alte investii si mai mari si nu mai zic ca au venit si alti investitori dupa ei, inclusiv niste romani de la Siemens Timisoara au muncit datorita lor la softurile si computerele de bord de pe Logan.

                          Insa dl Fourmont trebuie sa intelegea ca problema majora nu o reprezinta costul de achizitie sau taxa aia de prima inmatriculare (eu as face zero taxa aia) cauza scaderii vanzarilor la Dacia o reprezinta scaderea creditului 5 din 7 golanuri se luau cu credit.

                          Dupa aia muncitorii aia care racneau in ianuarie 2008 ca vor salarii ca in Franta, iar acum in inauarie 2009 ca risca sa ramana fara slujbe, se uite si ei la calitatea muncii lor ani de-a randul.

                          Dupa ia dl Fourmont sa nu uite atitudinea aroganta pe care de multe ori a avut-o si inca o are Dacia, dupa ce cumperi masina. Ma refer la service-uri, la garantii, la rugina/vopsea, lucruri banale si elementare cum ar fi casetofoane, alarmele, filtru de habitaclu, temporizatoare pe stergatoare si lista poate sa continue. Ignorarea completa a comunitatii, alte companii mari pun pret pe comunitatile lor, nu stiu daca cineva de la Dacia monitorizeaza site-ul asta.

                          Acum si reducerea de 2000 de euro de care zicea tov Stroe, e pacaleala, ca aia 2000 de euro vin su din prima de casare, se aplica numai la versiuni de top, si sunt de fapt niste avantaje client, nu taie nimeni pretul, iti vinde masina la acelasi pret la care mai adauga cateva chestii extra.

                          Chiar azi am fost in service la Caremil si am fost neplacut surprins de o serie de aspecte.
                          Logan ABS plus 1.4

                          Comment


                          • #73
                            1. De acord cu tine in privinta scaderii creditelor.

                            2. Taxa de poluarea ar trebui mentinuta pentru ca din cate am citit azi am vazut ca avem cel mai invechit parc auto din Europa. (1 mil masini trecute de 10 ani) -> probabil veti spune ca cele de 10 ani sunt mai bune decat Logan)

                            3. Cred ca a aparut si o saturare a pietei (romanesti ma refer). Logan merge pe 5 anisori si cred ca ar cam trebui o schimbare majora de design, look etc...

                            Pana ce vor reusi sa scoata un nou produs as merge pe o reducere treptata a tuturor gamelor, spre o idee de marketing mult mai buna in vederea atragerii noilor clienti si bineinteles imbunatatirea calitatii produsului.
                            9! 9! 9!
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              @Eu4yas: Taxa de prima inmatriculare e ralativa, si e o taxa clar protectionista, in mod sigur o vor mentine, si sincer si eu votez sa o mentina, caci nu ma deranjeaza lumea care isi aduce SH din vest, ma deranjeaza toti taranoii care si-au adus masini de 1500 de euro de pe vremea lui pazvante si care lasa cate o dara de fum, de ulei de te doare capul. Dar aici e vina autoritatilor, cum trec acele masini RAR-ul? cum trec inspectia periodica? politia nu le observa in trafic? garda de mediu ce face? si aici nu ma refer doar la sh-urile aduse recent ci si la masinile noastre care sunt folosit de generatii.

                              Da asa este cu saturarea pietei, Dacia trebuie sa vina cu modele noi, nu doar cu cosmetizarea si completarea actualei game si trebuie sa vina cu imbunatatiri evidente de calitate, Dacia mea dupa cateva luni a inceput sa trancane din toate incheieturile, or sa spuna cei de la Dacia ca domle' drumurile noastre, am vazut si alte marci rulate pe drumurile noastre si nu trancane. Aici e vina celor de la Dacia pt componentele care le baga in masini si vina muncitorilor care acum racnesc ca raman fara paine si au rate, iar anul trecut ziceau ca vor salarii ca in Franta. Nu mai zic de punctele de rugina.

                              Eu raman ferm pe idea ca taxa ar trebui sa dispara, si lasata piata libera, au avut atatia ani la dispozitie sa se redreseze.
                              Logan ABS plus 1.4

                              Comment


                              • #75
                                Te contrazici singur cu taxa.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google