Loganul Se Ieftineste?!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by xx81arg View Post
    Dacia tocmai a dat un comunicat de presa in care declara ca nu scade preul ma masini,
    ...eventual mai scot din dotari, la acelasi pret.
    daca mai scot din dotari si pretul ramane la fel, inseamna ca se scumpeste, ceea ce este total opus ieftinirii
    sigpic

    Comment


    • #92
      Originally posted by Red_Alin View Post
      Nu mi-o vinzi mie a ta?
      e deja vanduta, la bucuresti acum sunt pieton...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #93
        Tu vorbesti serios?Si ce vrei sa iti iei in schimb?
        Scuze de Offtopic.

        Comment


        • #94
          Din cate stiu ajutorul statului/statelor intr-un fel sau altul l-au cerut majoritatea producatorilor de masini. Nu le iau apararea celor de la Renault(apropo statul francez le-a cerut sa nu mai plateasca dividende anul asta ) )dar este practica generalizata.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #95
            @cristi: da, man, dar nu e normal ca romanii sa ajute statul francez...
            @alin: deocamdata nu-mi iau nici o masina...mai mult, sunt scarbit de politica dacia deocamdata...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              De la momentul crearii acestui topic pana acum mi-am schimbat putin parerea. Intentionata, impusa, aparenta, sau nu, criza exista si este normal ca toti producatorii sa faca reduceri pt a-si putea mentine afacerea pe linia de plutire. Cred ca suntem de acord cu totii ca Renault castiga bine la vanzarea unui Logan si ca majoritatea constructorilor au un profit bunicel la vanzarea modelelor lor. Acum, cu aceasta criza, toti mai taie cate putin din profituri, poate unii merg cu un profit minim insa cu siguranta nimeni nu vinde pe "-" (chiar si cu discount-uri de 2000-3000E). Acestea fiind spuse Dacia a pierdut pt ca nu au fost flexibili; au preferat pachete de optiuni fixe care nu erau inotdeauna cele mai convenabile pt client, au avut oferte neinteresante si au inceput sa scoata elemente de confort/siguranta pt a mentine profiturile (nu pt a mentine pretul), aspect care contribuie la erodarea brand-ului. Este pacat deoarece francezii au avut un proiect reusit, au realizat un produs bun, insa au esuat lamentabil in a face un brand serios/respectat din Dacia (in special in Romania). Daca la toate astea adaugi infatuarea romanului care idolatrizeaza masina nemteasca (chiar si daca e plina de transpiratie, par pubian si sperma de neamt) rezultatul este ceea ce se vedem acum. (a nu se citi ca jignesc marea majoritate a persoanelor care au optat pt o masina SH)

              P.S.: Nu trebuie uitata nici clasa politica incapabila de a da guvernanti de calitatea care sa poata realiza programe protectioniste pt industria nationala.
              P.S.: Si Renault a mai esuat intr-un domeniu: cel al resurselor umane si al calificarii angajilor. In uzina sunt atatia angajati si in special directori si ingineri atat de slabi pregatiti/incapabili/incompetenti incat ...

              L.E.: Seba este interesant cum pana acum (cat aveai Loganul) erai mult mai rezervat in ceea ce priveste reprosurile catre Dacia (se poate vedea din vechile posturi) iar acum, dintr-o data, francezii sunt cei mai jegosi, Loganul este o "cotarita" etc.
              Last edited by catalinux; 16 January 2009, 17:10.
              sigpic

              Comment


              • #97
                Eu zic ca o sa iti para rau dupa masina.Tu sti man.
                Apropo prin exportarea Logan-ului romanii se ajuta mai mult pe ei si ma refer aici la tot economie(care si asa nu prea exista)si multe altele.

                Comment


                • #98
                  vis-a-vis de titlul acestui topic, raspunsul meu este DA. Dacia ieftineste dotarile (adica mai taie din ele) si nu preturile. primele ieftiniri au aparut odata cu lansarea ph2-ului. si eu sunt dezamagit de serviciile celor de la dacia, e drept ca privesc loganul cu alti ochi decat o faceam pana sa imi iau logan. dar oricum, si asa, posesor de logan, sunt dezamagit din unele puncte de vedere, lasand la o parte faptul ca anumite piese/accesorii se pun pe unele logane, iar pe altele nu. cred ca se trage la sorti care piesa/accesoriu merge pe un logan, si care nu. deja la 100-110km la ora incep sa bata alizee, si sa nu mai spun ca daca stau pe bancheta din spate, la usa din stanga, si tin mana mana pe langa usa, simt cum intra frigul pe acolo de imi ingheata mana. la fel si la locul din dreapta fata, daca stau cu cotul sprijinit pe panoul usii, dupa un timp simt ca am cotul inghetat. cred ca singurele 2 lucruri bune de pe masina mea sunt faptul ca am cauciucuri Michellin, si nu kormorane, si faptul ca pana acum, la 14000 de km nu am avut probleme cu ea.

                  cand aparuse ph2 am vrut sa o schimb pe cea actuala cu un ph2, dar acuma nu regret ca am pastrat-o pe asta, cand am vazut cum e ph2-ul.
                  Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                  Comment


                  • #99
                    @catalinux un post obiectiv si plin de adevar
                    Logan ABS plus 1.4

                    Comment


                    • Eu nu stiu unde s-a vazut ford focus la 12000 euro cu dotari ceva mai bune decat prestige.Dotarile ceva mai bune sunt airbaguri laterale , bancheta fractionabila , calitatea asamblarii si brand-ul ,in rest are aceleasi dotari similare prestige , fara aer coditionat manual . Diferenta de pret este de 3200 euro (focus varianta de baza). Abia varianta" trend" este egala in dotari cu "prestige" inclusiv aer conditionat manual( focus trend - prestige = 4000 euro).

                      Comment


                      • Adio ieftiniri la Dacia. S-au razgandit si nu ne mai putem lua Prestige la 6000 euroi.
                        sigpic
                        Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                        Comment


                        • Eu zic sa il ieftineasca naibii la 1000 de euro ca poate atunci or fi romanii multumiti.

                          Comment


                          • pai mai vor si ei profit, ce stim noi. in realitate, pretul de vanzare al unei masini, este dublu fata de pretul real al masinii. adica daca o masina costa 10000 de euro, pretul real al masinii este de 5000 euro. restul de 5000 includ taxe, trasport si alte cheltuieli pe care producatorul trebuie sa le suporte. s-a spus acest lucru intr-o emisiune la tv recent.deci un logan chel costa cam 3000 de euro
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • Pai atunci ne specializam in mecanica, cumparam piesele de la uzina si ne construim noi propriul Logan . Mie mi se pare cam mult sa ai profit 100% la o masina, chiar daca din acel profit platesti transport,salarii,impozite,accize, etc, tot cred ca ramane o suma destul de considerabila.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ia luati voi un Logan pe bucatele sa vedeti la ce pret ajungeti.
                                In mod cert la aceiasi bani cumparati doua de la fabrica.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google