Loganul Se Ieftineste?!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exemplu Albea: airbag pasager, ABS, proiectoare de ceata. Toate sunt optionale si dai bani pentru ele si te duci sus cu pretul. Ca sa nu mai spun daca nu ar fi reducerile ca ar ajunge mai scump si decat Prestige-ul.
    @Seba 7000 de euro nu(desi daca te lipsesti de AC merge si Preferance) dar 8000-8400 cat este un Laureat?
    Last edited by Cristi_LCD; 22 January 2009, 16:01.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • tu ai ph2? ala are abs parca si atat...ia vezi loganul ph1, care e majoritar, are clima, servo, 4 airbaguri, inchidere cu telecomanda, proiectoare ceata? centuri in 3 puncte in spate, tetiere spate, geamuri electrice...oglinzi electrice...jante aliaj...105cai...abs...cdplayer, 4 boxe...gume conti, nu roti de salam? as zice ca n-are aproape nimic din ce-am enumerat mai devreme. si atunci pt ce?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • BVine seba las-o asa.
        Nu stiu ce ti-a facut Logan-ul de te-ai sucit in halul asta.
        Ma rog la o adica fiecare cu parerea lui.

        Comment


        • nu vezi ca e "rasturnator de situatie" chiar de 2 ori din cate stiu eu
          sigpic

          Comment


          • Ahaa.Cred ca asta e problema
            Scuze de offtopic.

            Comment


            • nu m-am sucit "asa"...inca de la inceput de la primul logan am zis ca altceva in afara de varianta full nu are rost, la vremea respectiva ambitionul (8800 euro si garantie extinsa moca) era singura cu abs, geamuri electrice, clima (ma refer la tot pachetul). apoi am luat partener (tot cea mai dotata varianta, cu 9300 euro, iar garantie extinsa moca, basca reducere la achizitionare de 500-600 oiro). la vremea respectiva loganul a fost cea mai buna varianta bani/dotari. acum nu mai e. si n-am zis ca ar fi o masina rea, am fost foarte multumit de abmele masini, dar in conditiile in care toti aia la care te-ai putea gandi ca la o alternativa la logan au ieftinit substantial masinile si dacia continua sa insiste in a scoate unele chestii de pe masina si tin la pret, loganul nu mai e cea mai buna varianta. e parerea mea, de ce sa n-o expun? nu sunt avocatul daciei, m-am certat cu aia de la vocea clientului si la service-uri de numa si n-am dat loganul inapoi, ca nu e vina masinii ca oamenii sunt cretini. dar acum masina dacia logan, in viziunea mea, nu mai e "best value for the money". si pe chestia asta ca nici in ceasul al 13-le nu reduc preturile (chit ca n-o sa-mi iau acum logan, dar fata de cei care si-ar lua masina asta dacia ar face o miscare de fair-play, un semn de buna-credinta si respect fata de clienti si potentialii clienti), eu nu-i suport. simplu. poate dur, dar simplu. prefer sa dau bani in plus pe ceva superior, decat sa le dau apa la moara cu politica lor de a stoarce ultimul ban de la client. pt ce sa ia statul francez bani din buzunarul meu? daca era vreo firma privata, asta e, dar e vorba de o firma a statului francez care ma f**e la mine acasa. daca va place situatia, luati-va logan...eu unul sa nu mai vad masina aia, dar repet, nu am nimic cu masina, ci cu firma producatoare.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Jus ! Seba
                http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                жалюзи плиссе

                Comment


                • In primul rand vreau sa-mi cer scuze pt linkul de mai sus. Ori eu m-am tampit serios ori pro motor a schimbat continutul unui articol din august 2008 , ori nu stiu ce naiba , deoarece nu mai departe de ieri am dat peste acest articol pe care l-am citit in intregime si acum parca nu il mai recunosc. Tocmai deaia l-am supus atentiei pt ca se lauda saltul calitativ din pct de vedere al materialelor folosite in Sandero si se amenda oarecum interiorul Fabiei. Acum citesc cu totul altceva... nu mai inteleg nimic

                  Acum la subiect...

                  Originally posted by Seba View Post
                  a fost o vreme cand loganul era cea mai buna varianta de masina noua. acum parca nu mai e...si nu ca ar fi masina proasta la categoria ei, dar unele modele din clasele superioare au ajuns la diferenta relativ mica de pret fata de logan,
                  Prestige DCI a fost intotdeauna aproape ca si pret de modele mai bine cotate, insa cu toate astea realitatea este putin diferita si "prezinta multe aspecte". Acele dif foarte mici pot fi de 1000€, 2000€, 3000€ (nu ma refer la prestige DCi, ma gandesc la un Laureate, de ex). La o prima vedere pari mici, insa nu este asa. La momentul la care eu am luat masina aprox. fiecare 1000€ in plus adauga 100lei la rata lunara. Aveam posibilitatea ca pt 2000€ in plus sa achizitionez un Fiat Linea care era la fel de bine dotat (poate mai bine daca mai pun la socoteala diferite gadgeturi care vin odata cu clasa si statutul superiore), arata mai bine si imi conferea o alta "prestanta" in fata vecinilor (poate pt unii conteaza si asta, mie mi se rupe). Insa la momentul ala nu am avut acei 2000€ sa-i dau pe masina si ma felicit ca nu m-am scremut ca sa-i am pt ca in situatia economica actuala mi-ar fi fost mult mai dificil. Un alt aspect ar fi acela al creditului care a fost extrem de avantajos comparativ cu situatia in care as fi achizitionat alta marca auto (ma refer la creditul cu dobanda fixa de la BRD, credit care avea dobanzi preferentiale pt auto Dacia-Reno-Nissan). Nu mai pun la socoteala intretinerea. Concluzionad as vrea sa spun ca acele diferente care par mici, nu sunt chiar asa de mici pt un bugetul unui roman de rand (la bugetul asta ma refer pt ca banuiesc ca situatiile de genul asta sunt majoritare in randul posesorilor de Logan) care oricum face un efort substantial sa-si cumpere o masina noua.

                  P.S.: Cat despre Renault si statul francez chiar nu stiu ce sa zic, insa cu siguranta nu ei sunt de vina si fac ceea este normal sa faca (fie ca ne convine sau nu), adica PROFIT; ca de altfel orice alta companie privata sau de stat care are afaceri in Romania, indiferent de nationalitate. Daca strategia celor de la Renault este gresita sau nu ramane vazut deoarece piata auto este una extrem de dinamica si vor fi amendati usor.

                  P.S.: Cred totusi ca ar fi colegial si de buna credinta sa nu-i judecam pe cei care au dat "7000€ doar ca sa aiba o masina noua" si nu au AC, ABS sau servo, pt ca atunci cand nu ai de unde, chiar nu se poate mai mult.

                  P.S.: Seba nu intentionez sa discut in contradictoriu cu tine, insa cometariile tale sunt cele mai "vehemente" (acopera si parerile similare cu ale tale) si in spiritul unui "forum de discutii" este normal sa existe parerei pro si contra. Am mentionat asta pt a evita o situatie in care ai putea crede ca am ceva personal cu tine. Numai bine!

                  Imi cer scuze pt dublu post, insa era existential sa demonstrez ca inca nu am luat-o razna. Insa cei care sunt tampiti dea binelea sunt cei de la PROMotor, care cu 3 saptamani inainte de testul prezentat mai sus (realizat de Dragoş Băltăţeanu), de data asta prin vocea lui Silviu Drăgănescu spuneau altceva; Citez:

                  "Dar să lăsăm designul exterior la latitudinea cititorilor, fiind de un subiectivism maxim şi să vă prezentăm interioarele maşinilor şi cum vă simţiti în ele.Două surprize au fost înregistrate la acest nivel. Surpriza placută a fost reprezentată de Sandero, care prin simplitate şi o calitate a materialelor şi imbinărilor superioară concurenţilor din test vine cu o atmosferă destinsă şi veselă. Plasticul tare este regăsit în toate modelele însă bordul de pe Sandero, la fel ca pe Logan facelift, reuşeşte cel mai mult să lase impresia unui material mai bun calitativ."

                  "Acest test vine să dărâme două stereotipuri clasice din cultura auto a românului, care considera de exemplu că la Dacia avem o calitate a materialelor foarte slabă. Sandero s-a înderpărtat mult de această viziune, în timp ce a doua idee preconcepută, cu Skoda de o calitate tipică germană este puternic clătinată de observaţiile din acest test. Fabia nu doar că se prezintă cu materiale interioare, care par cele mai ieftine, dar şi cu o calitate a asamblării nu foarte bună.Îmbinăriile au pe alocuri spaţii largi între ele, bordul este inutil de complicat, cu numeroase părţi componente, cele mai deranjante fiind însă zgomotele sesizate în habitaclu. De la scârţâitul pedalei de frână, până la cel din uşile care se contorsionau în momentul frânării sau acceleraţiei. Materialele folosite la realizarea bordului, deşi lasă impresia de robusteţe şi durabilitate, sunt foarte zgomotase la trecerea peste denivelări, confortul acustic fiind serios afectat."

                  http://www.***********/teste-auto-te...tiv-2778949/p2

                  P.S.: Sper sa nu se considere OFF topic deoarece sunt argumente prin intermediul carora se poate justifica ieftinirea sau nu a Loganului, dat fiind faptul ca Sandero este cam acelasi lucru.
                  Last edited by catalinux; 22 January 2009, 21:45. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • catalin, nu judec pe nimeni ca a dat x euro sau y euro pe masina. e clar ca unii pot sa dea doar x, altii pot sa dea y, altii chiar z. nu asta e ideea. am mai zis-o nu o data, nu consider loganul o masina proasta, impresiile vecinilor despre mine ma lasa rece, inteleg ca pt unii e excelent loganul indiferent ce varianta ar fi, dar acum loganul nu mai e castigatorul clar la bani dati/material primit. si ma enerveaza politica dacia, care in mod evident ne ia mai de prosti decat suntem si mai grav, ii forteaza pe cei care nu-si permit saltul de 2000 de euro catre altceva, sa-si ia logan fara ca ei sa lase din pret cum au facut ceilalti. daca dacia reduce preturile cu 15-20%, loganul devine iar cea mai buna varianta. asta in conditiile in care apar din nou pe masina bara stabilizatoare, butoanele cu impuls, consumul instant si reglajul lombar. pt ca preturile n-au scazut cand s-a renuntat la astea...
                    inca ceva: nici eu n-am nimic personal cu tine, am cu firma, nici macar cu masina n-am nimic. dar si asta am mai spus-o... raman insa la parerea ca acum, loganul nu mai merita decat daca nu iti permiti altceva si practic esti obligat sa iei logan. macar sa nu te oblige sa dai 15% in plus pe el, pt ca evident platesti 15% in plus atunci cat toti scad preturile cu 15% dar tu nu-ti permiti diferenta pana la acele modele si ramai la unul inferior dar cu pret umflat. asta nu e corect si pt asta nu-i "inghit" pe cei de la renou e de inteles ca vor profit, dar si noi vrem masini mai ieftine, nu? pana la urma, noi le facem vanzari si-i imbogatim, nu ei pe noi. ar putea sa-si respecte clientii ceva mai mult...si asta am mai zis
                    Last edited by Seba; 23 January 2009, 12:52. Reason: Automerged Doublepost
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Nu stiu daca a observat cineva, insa Dacia o comite din nou. Despre ce e vorba?? Despre faptul ca la Logan PH2, pentru culoarea Jaune Tournesol, nu se mai ofera bara de protectie vopsita integral in culoarea caroseriei, ci una neagra, care arata ca pixu' pe masina. Urmeaza sa le scriu un e-mail celor de la VC ca sa vad care este motivul pentru care nu se mai ofera bara vopsita integral, ca la celelalte culori...

                      Cu aceasta greseala, sunt hotarat 75% sa nu imi mai iau Logan cand o sa vina timpul sa am masina mea. Spun asta deoarece singura culoare care mi-o place este chiar Jaune Tournesol, insa bara neagra strica tot aspectul masinii si ii da o aura de ieftineala...

                      Ce mai urmeaza ???
                      sigpic

                      Comment


                      • aura de ieftineala la dotari/accesorii, si o aura de 'scumpeala' la pret. ca deh.. daca nu ma insel, Jaune Tournesol este galben. si nici la ph1 nu era vopsita bara pe jumate. e neagra toata. poti vorbi cu bogdan_1984 ca el are ph1 galben, si sa vezi ca are spoilerele negre. daca nu este galben, imi cer scuze, si te rog sa pui o 'mostra' de culoare.

                        urmeaza probabil o roata de rezerva care 'a intrat la apa'. poate de 14" in loc de 15". eventual sa iti ia bani si pe cric
                        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                        Comment


                        • Ai dreptate Alin, la PH1 nu era vopsita. Insa, initial, la PH2 era vopsita in totalitate si arata super-tare. Chiar de aceea, am zis ca daca imi iau Logan, va fi neaparat PH2 galbena, fiindca arata foarte bine cu bara vopsita in totalitate. Acum, ca ofera doar bara standard neagra, si-a pierdut deja din farmec, nu mai arata asa bine precum arata. Oricum, le-am trimis mail la cei de la VC si sunt foarte curios ce vor raspunde. Mie nu mi se pare normal ca doar la masinile galbene sa nu ofere bara vopsita integral iar la restul da. E absurd.


                          Chiar acuma m-am uitat pe site la Dacia si la PH1 si am observat ca tot pentru culoarea galbena se ofera bari negre integral, la restul culorilor se ofera vopsite pe jumatate (partea inferioara, cum era si este de altfel, la toate culorile pana acuma in ceea ce priveste PH1). Ceva nu e OK... De ce fix la galben se ofera bari negre integral ?? Abia astept sa imi raspunda cei de la VC. Deja sunt foarte curios ce explicatie imi vor da, daca imi vor raspunde.
                          Last edited by MAVERICK_SS; 24 January 2009, 02:36. Reason: Later Edit
                          sigpic

                          Comment


                          • timp de raspuns '48 de ore', dar eu zic sa te inarmezi cu rabdare
                            de ce fix la galben ofera bari negre? simplu...pentru ca stiau e singura culoare care iti placea si din cauza asta nu le mai cumperi lor masina -glumeam-

                            eu nu am vazut ph2 galben, cel putin nu imi amintesc. dar sunt tare curios cum arata vopsit integral galben. poate are cineva o poza si o pune aici

                            sa ne tii la curent cu raspunsul de la vocea clientului. sa pui aici raspunsul lor
                            Last edited by Seba; 24 January 2009, 16:07.
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • Ieftinirile s-au "evaporat" asa ca preturile raman neschimbate, cel putin cateva luni.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • de parca s-ar fi modificat cu ceva. poate te referi la ieftinirile 'din dotare' pe site la ASV Brasov sunt aceleasi preturi de cand am luat eu masina. aceleasi preturi in euro. ca in lei e mult mai scump un logan acuma. mai bine ar calcula preturile in dolari. dar foamea de bani e mare la noi. acuma nu mi-as mai cumpara logan. m-as duce la delaer sa imi faca o oferta si pe urma l-as lua la misto cu preturile/reputatia si alte alea legate de logan/dacia/dealer
                                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google