Motorul 1,6 16V De Pe Logan!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Daniel68 View Post
    Ce inseamna VVT, daca nu te superi Cristi_XP? Sa inteleg ca in mare e acelasi motor?
    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    variable valve timing
    ceva similar cu VTECul pe honde.Adica cand se trece de o anumita turatie,supapele se deschid mai mult si pentru o perioada mai mare de timp.
    asa cum au motoarele de la bmw sistemul numit "vanos"
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #17
      Cristi lcd, chiar ala e motorul. Scrie in manualul d ereparartii de la laguna, am verificat. K4m a9
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Pai si motorul de pe megane 2 e tot K4M ,da are 115 cp,si VVT ,deci nu prea mai poti vorbi despre acelasi lucru...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Originally posted by DomnulK View Post
          asa cum au motoarele de la bmw sistemul numit "vanos"
          vvt,vanos,vtec,mivec(la evo9)
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            In orice caz e un motor bun. Consum OK, resurse de putere in orice treapta, demaraj, motor de generatie noua.

            Comment


            • #21
              Vreau sa imi spun si eu parerea despre acest motor,am un mcv 16 valve,eu muncesc in spania si circul foarte mult cu masina.Pe 9 decembrie face 3 luni si deja am 11 500km.Sunt extrem de multumit de acest motor,se poate merge lejer cu 150 constant pe distante foarte lungi.In depasire este foarte bun daca stii sa il turezi,stiind faptul ca este un motor de turatie.Azi am facut un drum de 750 km,700 pe autostrada si nationale si 50 in oras cu o graamda de stopuri,consum 7.2 ,nu m am uitat la media de viteza dar am mers cea mai mare parte din autostrada cu peste 140.Mentionez ca locuiesc la munte,si masina este alba de sare,tempeaturi joase,porneste la prima cheie fara nici o problema,de mentionat ca nu trebuie spalat pe vreme foarte rece,va porni mai greu.Ca incheiere,o masina foarte buna,sunt incantat.

              Comment


              • #22
                Amitaf sa ai noroc de masina si cati mai multi km. Si eu am tot un mcv de 16 valve si sunt super multumit de masina.
                Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Daniel68 View Post
                  In orice caz e un motor bun. Consum OK, resurse de putere in orice treapta, demaraj, motor de generatie noua.
                  care generatie noua?Are cel putin 7-8 ani
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    Pai pentru Dacia nu e de generatie noua?

                    Comment


                    • #25
                      Vorbim de conceptia in sine a motorului de 1.6 16v care poate fi pe Logan sau Renault, iar acest motor NU este de generatie noua...Asta nu inseamna ca nu e fiabil ci din potriva, chiar este un motor bun
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        Laguna 1 are tot motorul asta,si e de prin 96-97 parca
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Nu poti sa spui ca e de generatie veche.Are modificari aduse.Are euro4.Nu e tot chiar de 7-8 ani.Este structura aceeasi,dar mai imbunatatit.
                          Oricum pfff...Turcia...Nu stiam asta.Chiar nasol.Am observat ca din ce in ce mai multe masini sunt fabricate in Turcia.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            1.6 16V e la fel, indicele difera.
                            Da, pe Megane II este cu distributie variabila.
                            Motorul este vechi ca si proiectare, pe logan se monteaza indici vechi. De ex. Pe MCV am cod K4M 690, ori in momentul asta pe megane se livreaza 812.
                            Nici nu vreau sa ma gandesc de cand a zacut asamblat, singur si trist in vreo magazie turceasca...dar oricum eu sunt foarte multumim de prestatia motorului si din cate stiu este unul dintre exemplarele rare de motoare facute sa tina....sa tina...sa tina....
                            Last edited by skd_ozenel; 4 December 2008, 11:14.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Pacco View Post
                              Nu poti sa spui ca e de generatie veche.Are modificari aduse.Are euro4.Nu e tot chiar de 7-8 ani.Este structura aceeasi,dar mai imbunatatit.
                              Oricum pfff...Turcia...Nu stiam asta.Chiar nasol.Am observat ca din ce in ce mai multe masini sunt fabricate in Turcia.
                              Imbunatatit ce? E doar Euro 4, in rest e la fel ca ala din ~95' 1.6 16V 105 cp.
                              Symbolu e facut la turci de vreo 10 ani (asta de cand am aflat eu) si nu mai comenteaza nimeni.

                              PS: o groaza de uleiuri auto sunt facute tot la turci, asta insemna ca nu sunt bune?

                              Comment


                              • #30
                                Numai frantuzesti nu mai sunt )...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google