Saipa Tendar (LOGAN By Iran)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lampa ceata amplasata central e total neinspirata,ca la biciclete!
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #17
      In afara de lampa ceata de pe spate , arata frumusel >>> aceeasi marie , cu alta palarie >>> . Sunt curios daca au umblat si la interior ( dotari , ergonomie etc. ) .
      Fata este mai reusita decat la PH2 - parerea mea !

      Comment


      • #18
        urat cu spume !!

        Comment


        • #19
          Are 4 faruri semnalizarea inspre grila , interesant. Sunt curios cum ar sta pe masinile noastre si cum lumineaza noaptea .

          Comment


          • #20
            Da,nasol rau cu lampa aia acolo!In rest...frumusel!Daca as fi avut unul i-as fi scos lampa aia imediat! )

            Comment


            • #21
              mie mi se pare interesanta bara de fata...imi place cum vine....zona aia dintre proiectoare e marfa
              TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

              Comment


              • #22
                Desi vorbim de un derivat de Logan, masina imi lasa o impresie amara de "hai sa schimbam ceva".
                Oricat e "firgider" e Logan-ul, are liniile gandite de niste designeri cu ceva experienta. Indraznesc chiar sa spun ca masina arata bine.
                Varianta de fata sufera de niste defecte. Iata cateva dintre ele si motivul pentru care cred ca au dat-o in bara:
                1. Lampile spate au fost latite si ridicate pentru a combate efectul de "frigider" de care se vaita toti romanii cititori de Libertatea! Rezultatul este unul neinspirat si insipid, stopurile spate acentuand masivitatea spatelui. Zona de sub far arata ca o umplutura ieftina!
                Logan Ph2 rezolva problema spatelui intr-un mod mult mai elegand: folosind un spoiler incorporat, bara cu aspect cromat de pe portbagaj si o bara spate mai bine definita care confera spatelui un echilibru vizual. Mult superior in opinia mea.
                2. Farurile sunt realizate din nou pe principiul: "daca la ei asa, noi facem invers!". Forma originala s-a pastrat, dar au mutat semnalizatoarele la interior, o solutie care pare "carpita" si care dauneaza sigurantei: semnalizarea nu mai este vizibila direct din lateral. Calificativul meu: innaceptabil!
                3. Barile fata-spate arata ceva mai decent decat celelalte elemente de design, dar din pacate noua masca fata este lipsita de orice urma de originalitate. De aici si posturile: "seamana cu ...".
                4. Interiorul nu cred ca va fi schimbat iar dotarile suplimentare nu le vad ca fiind specifice pietei pe care se va vinde masina. In poza a treia se poate vede ceva din bord in masina inchisa la culoare. Pare a fi bordul de pe Ph1.
                Concluzia mea: mult sub Ph2 si din pacate, sub Ph1 cand vine vorba de design!
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • #23
                  La ei trebuia sa para mai agresiva masina - la noi mai latina - PH2 pare reusit (sa vedem daca tine la fel de mult ca ph1) oricum e urat TENDARU` Bucatica de tabla de sub stopurile spate zici ca e prinsa cu lipici iar semnalizarea din far e degeaba
                  1.6 MPi Icy White

                  Comment


                  • #24
                    Interesante farurile, daca lasau semnalizarea spre exterior era mai bine. Poate ia cineva modelul si le adpteaza si pentru ph2 ca accesorii.
                    Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                    Comment


                    • #25
                      valentin_N...ai zis u la 2. legat de semnalizare...sunt de acord cu tine ca in pozitia aia nu e vizibila...dar de ce e prezenta pe noul clio si altele de la renault?
                      TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                      Comment


                      • #26
                        Legal nu cred ca e o problema daca sunt montate asa semnalizatoarele din moment ce sunt vizibile cele de pe aripile fata.
                        Consider ca solutia originala de la Logan, cu semnalizatorul pe exterior, este mai buna deoarece semnalizatorul este mai vizibil.
                        De asta cred ca trecerea de la semnalizatorul pe exterior la cel pe interior este un "downgrade"
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • #27
                          Poze cu interiorul nu se gasesc nicaieri?
                          Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                          Comment


                          • #28
                            Seamana cu frigiderul Fram Ph2-ul asta din Romania, urat cu spume, i-mi pare rau tare de tot ca mi-am luat, dar parca e un pic mai frumos decat Ph1, se mai fabrica Ph1? Eu dinaia am vrut sa-mi iau... Margelatule...

                            Comment


                            • #29
                              Mult mai frumos este Ph2-ul nostru, e mult peste la design exterior fata de Saipa Tendar aia . Parerea mea dar la interior cine stie cum o fi?
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • #30
                                da nu imi place deloc e mai frumoasa a noastra ph2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google