Turatia maxima la viteza maxima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pai si daca avea 190 pe bord, pariu ca ''se mai ducea un pic''?
    Pt ca ''asa face toate'' ))))

    Comment


    • #77
      Originally posted by bolo View Post
      eu am mers cu golanelu meu maxin 180 pe bord ( GPS-ul imi arata 175 )
      Diferenta e prea mica. Daca ai jante si cauciucuri de alte dimensiuni, se explica putin.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #78
        Ce vă place să vă mai luaţi de ăştia care cică mai aveau loc... Senzaţia asta e, pentru că la 4500 nu eşti cu pedala la fund, mai e loc până la turaţia maximă (teoretic), doar că până acolo intervin alte forţe exterioare, rezistenţa aerului and so on. Am mers şi eu cu 175 pe bord, cca. 4800-4900 rpm şi mai aveam pedală pentru că nu eram la turaţia maximă, nu pentru că s-ar mai fi dus maşina.

        Comment


        • #79
          Eu la 170-173 nu mai aveam pedala, eram cu ea la blana, daca lasam un pic pedala, scadea si viteza imediat.
          La 150 daca resusesti si ai drum (autostrada) s-o tii, da -mai este pedala, la 170 tre sa stai cu acc in podea, altfel nu o poti tine la viteza asta.
          Senzatia ca s-ar mai duce e numai de la faptu ca vezi turometru ca nu ajunge nici la 5000 rpm, dar nexam cuplu.

          Comment


          • #80
            ok, in primul rand octavian, eu am 1.6 nu 1.4
            2 la mana, chiar aveam 180 pe bord si gps-ul imi arata 174-175, cauciucurile is 195/65/15".
            si senzatia ca se mai ducea un pic, a fost, dar nu stiu daca nu am prins vant deloc sau daca batea din spate de am prins in primul rand 180 pe bord asa ca sa-i mai fi dat, nu prea, sunt constient ce masina am, ce stabilitate avea la mom respectiv...
            nu inteleg de ce sunteti asa de carcotasi?
            de la voi acu inteleg ca si gps-ul era defect, ca masina degeaba aveam pe bord 180 ca in realitate din cauza cauciucurilor aveam 160 si ca nu i-am mai dat in gura ca nu mai ducea motoru, nu ca mi s-o aprins un beculet in creier care mi-a zis : Ba conduci un logan stock cu 180...nu ti-e de-ajuns?
            numai bine...

            de condus cu viteza am condus destul prin germania alte masini cu intre 190-250, dar acolo ai cu ce si ai unde, eu fiind obisnuit cu romania unde ii dai la golan 140-150 dar cu frica de gropi sau radare, normal ca m-am multumit cu golanu cu 180..de ce as vrea mai mult? tin la masina si sincer cand mai am accese dinastea, nu fortez nota
            numai bine...
            sorry dar alea 10 minute s-au dus, desi imi arata inca butonul edit.
            Last edited by bolo; 25 April 2009, 15:44. Reason: Automerged Doublepost
            Life is short...play more!
            http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

            Comment


            • #81
              asa gume...asa erori
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #82
                stiu ca e o eroare mai mare cu gumele astea...dar la GPS nu i-am schimbat nimic
                stati ca am la my ride si niste poze cu GPS in paralel cu kilometrajul...
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • #83
                  nu am poze cu GPS la viteza de 170 pe bord, cum e poza de mai sus, dar am asa.
                  si nu cred ca de la 95 pe GPS si 100 pe bord sa creasca diferenta asa de mult la 180 pe bord si 174-175 pe GPS, adica la 180 pe bord defapt sa am 160 .....
                  eu v-am zis concret ce am citit pe bord si GPS, nu din auzite sau din prieteni, daca am vazut prost, inseamna ca trebuie sa-mi schimb ochelarii...dar nu prea cred, ori acceptati, ori luati-o cu calcule teoretice si etc, si nu mai am nimic de zis, fara suparare sau ca eu is mai cu mot, dar cand eu am vazut cu ochii mei si pedalele erau la mine sub picioare, mi se pare aiurea dupa niste teorii si calcule sa "dovediti" ca eu nu am dreptate
                  Attached Files
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • #84
                    N-am zis că n-ai dreptate, am mers şi eu cu 175 şi ca s-o menţin nu era nevoie s-o ţin în blană. O dată am fost şi cu bz_26_zzz în maşină.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by bolo View Post
                      ok, in primul rand octavian, eu am 1.6 nu 1.4
                      2 la mana, chiar aveam 180 pe bord si gps-ul imi arata 174-175, cauciucurile is 195/65/15".
                      .............
                      Si ce importanta are daca e 1.6 mi sau 1.4 mpi la indicarea vitezei pe kilometraj?
                      Amandoua au aceleasi rapoarte.
                      Eu ti-am aratat clipul meu unde se vede f clar ca la 160 pe ceas am 4500-4550 rpm, nicidecum 170 ca la tine.
                      Plus de asta, la 160 pe ceas gps-ul am spus, la mine arata ~150-151.
                      Dupa masuratorile tale, ar insemna la mine sa arate chiar viteza reala, daca nu chiar ceva in minus. E clar ca ceva nu e bine la tine.

                      PS: in poza se vede ca la 85 pe ceas ai 79 pe gps, deci 6 km, care la 170 pe ceas s-ar traduce prin cel putin 6-7 km abatare, asta cu bun simt, deci cum spui tu ca ai 175 real cand bordu iti arata 180...?
                      Deci cum se face ca la mine la 4500 rpm am 160 pe ceas si ~151 pe gps si la tine la 4500 rpm ai ~170 pe ceas si ~165 pe gps?

                      PPS: ideea stii care e? tu ai cauciuce ceva mai mari in diametru, deci ar trebui kilometraju sa-ti indice o viteza mai mica la aceeasi turatie fata de una cu gume stock 185/65/15 (cum e si a mea spre exemplu).
                      Last edited by Octavian; 25 April 2009, 23:52.

                      Comment


                      • #86
                        ok, stai ca te-am pierdut rau de tot...
                        PPS-ul tau...dupa cum zici acolo cu cauciucurile mele ar trebui sa-mi arate o viteza mai mica decat cu cauciucuri stock...culmea la mine "cica" arata mult mai mult....
                        nu stiu ce urmaresti tu, dar eu nu incerc sa zic , ca am mers cu nush ce viteza bla bla bla, am zis doar cu ce viteza am mers eu, ce-mi aratau cadranele si GPS-ul.
                        sa zicem ca vitezometrul meu e dus, arata complet distorsionat...dar un GPS nu cred ca ai cum tu sau nimeni sa zica ca nu arata bine, mai mult daca ti-as zice ca si radarele de prin sibiu unde-ti arata viteza, imi arata acelasi lucru cu GPS-ul, si ca am facut cu cineva un mic test ca vroia sa vada in cat timp fac suta, si s-a luat dupa timpul teoretic, dupa turatie si a zis ca intr-adevar GPS-ul arata bine, si arata bine si kilometrajul...
                        dar ca sa nu mai discutam discutii, eu am visat cand eram la volan atunci, am facut poza aiurea, e kilometrajul meu defect, rotile sunt supradimensionate etc...si de-aia nu am dreptate...ok?
                        sanatate

                        au trecut cele 10 minute...
                        PS : sau hai sa zicem, la 180 pe ceas, aveam diferenta care o zici tu, asa ca ajungem la o valoare de 170 reala...atunci nu inteleg cum la tine la 160 pe ceas ai 150 reala, dar la aceeasi turatie. poate tu gresesti un pic zicand ca avem aceleasi rapoarte, poate difera calutii, poate motoarele, 1.4 rebuind lucra la o turatie mai mare pt aceeasi viteza cu un 1.6...intreb si eu

                        1.4 - 4500 rpm - 160 ceas - 150 reala
                        1.6 - 4500 rpm - 170 ceas - 160 reala ( sa zicem )

                        cineva care chiar le are cu motoarele si turatia la logan, gen seba sau andrei va rog explicati-mi si mie!
                        nu de alta dar GPS-ul nu cred sa aiba eroare asa de mare
                        Last edited by bolo; 26 April 2009, 03:06. Reason: Automerged Doublepost
                        Life is short...play more!
                        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                        Comment


                        • #87
                          bolo, ce turaţie ai la 100 kph pe ceas (treapta V) ?
                          Last edited by MyKe; 26 April 2009, 06:44.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by bolo View Post
                            .........................................
                            nu stiu ce urmaresti tu, dar eu nu incerc sa zic , ca am mers cu nush ce viteza bla bla bla, ......................
                            ..................... poate tu gresesti un pic zicand ca avem aceleasi rapoarte, poate difera calutii, poate motoarele, 1.4 rebuind lucra la o turatie mai mare pt aceeasi viteza cu un 1.6...intreb si eu

                            1.4 - 4500 rpm - 160 ceas - 150 reala
                            1.6 - 4500 rpm - 170 ceas - 160 reala ( sa zicem )
                            Mai eu nu urmaresc sa-ti dezmint masuratorile, dar rezulta ca esti un caz mai aparte (masina desigur) , mai ales ca ai diametru un pic mai mare la roata decat stock.
                            Treaba cu rapoartele nu gresesc cu nimic, puterea difera, dar rapoartee sunt aceleasi, n-au nici o legatura cu puterea la roata.
                            Sunt destule clipuri pe internet unde poti vedea si la 1.6 mpi ce turatie ai la o anumita viteza, e aceeasi ca la 1.4 mpi.

                            Poate (nu insist) vei avea posibilitatea sa mergi constant cu 130/h si sa bagi o poza unde sa apara si viteza pe gps. Spun 130 pt ca e mai safe decat 160-170.

                            Comment


                            • #89
                              eu am un logan de 1.6 8v si i-am dat odata 179Km/h pe un drum drept din Dolj,mai exact la intrare in Segarcea (pentru cunoscatori) si i-am mai dat acum 2 zile cam 187Km/h pe autostrada de la Pitesti catre Bucuresti.
                              Attached Files
                              sigpic
                              Stiu ca sunt prost,dar cand ma uit in jur prind curaj

                              Comment


                              • #90
                                Aici nu e thread de viteza maxima ci de turatii / viteza
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google