Turatia maxima la viteza maxima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by TopCat View Post
    La 70km/h reali vitezometrul arata la tine undeva la 80 km/h? Cam prea mare diferenta la viteza aia. Mai bine zis indiferent de viteza, e mare diferenta. Oare la toate e la fel sau ai avut tu o problema?
    dupa cum am scris am mutat acul si am rezolvat problema pana la 80km/h. Dupa aceea incepe sa creasca diferenta direct proportional cu viteza.
    sigpic

    Comment


    • asa, in weekend mergand la baile felix, la intoarcere inspre sibiu, m-am luat un pic la harja cu sebita, si am facut poze cu gps-ul actual, si pozele cu gps-ul care l-am dat cadou alor mei is mai sus...
      dupa cum ziceam, se mentine constanta diferenta aceea de 4-6 km/h...

      la 130 pe cadran am 124 pe gps, pe ambele gps-uri
      la 140 pe cadran am 134 pe ambele gps-uri
      la 60 pe cadran am 54-55 pe gps-uri si pe alea ce masoara viteza prin orase
      la fel am avut si la 180 pe cadran, 173-175 pe gps-uri...

      acum daca e vreo eroare la gps-urile mele, sau la cadrane, sau e logan si asa face toate...asta este, dar asa imi arata mie, asa ca o iau ca atare
      poza si cu sebita si nevasta pe la 120 la ora, sa vedem catd e cat cat ne arata cadranele
      Attached Files
      Life is short...play more!
      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

      Comment


      • Bolo are dreptate si la mine pe gps arata cu 8 km/h mai putin decat pe cadran si la sibianul la fel asa ca concluzia este ca pe cadran arata mai mult cu 8 km/h decat indica gps-ul viteza reala.
        Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

        Comment


        • Pai la Bolo ii arata 5-6 km abatere maxim.
          Io n-am vazut la nici un Logan abatere asa mica, dar gps-ul nu minte (are cauciuce ceva mai mari, deci se poate).
          Daca tu (cu cauciuce stock) imi arati ca la 175 pe ceas gps-ul iti arata gps-ul 167, ma fac popa.

          Comment


          • Şi eu!

            Eroarea nu e aceeaşi, pentru orice viteză. Creşte direct proporţional cu viteza. De ex:

            40 ceas = 35 real

            60 ceas = 53 real

            100 ceas = 92 real

            Gume stock...

            Comment


            • am facut si eu odata diferenta intre un GPS ASUS si viteza de pe bord. la 61-62 pe GPS aveam pe bord 59km/h si pe urma crestea putin cate putin diferenta
              sigpic

              Comment


              • Aiurea!

                Comment


                • stiu ca fac un maare off topic, dar sper ca se poate trece cu vederea data asta

                  @Octavian__30 : referitor la discutia noastra de acum 1 pagina sau 2...cu faptul ca avem aceeasi cutie de viteze, eu cu 1.6 MPI si tu cu 1.4 MPI, eu ti-am zis ca nu e asa, logic oricum, tu cu mai putini cai si motor mai mic nu ai cum sa ai aceeasi cutie ca mine, logic ca si reprizele de turatie is cam ne-la fel si viteza corespunzatoare turatiei la fel...dovada :
                  Attached Files
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • Indicativul este diferit pentru ca difera dimensiunile ambreiajului DAR rapoartele celor doua cutii sunt absolut identice. De accea se spune ca este aceiasi cutie. Tavi are dreptate .
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Orice vitezometru (cu sau fara gume stock) are o eroare relativa . Poate fi de pana la 10% daca nu ma insel , clasa lor de exactitate fiind 0.1 . Deci probabil la o viteza de 60 - ai cam 54-60 real , 100 ai 90-100 real , la 120 probabil o sa se vada efectiv diferenta de viteza , dar GPS fiind folositi sateliti care nu sunt geostationari ci sunt sateliti de orbita cam 32 erau la numar pot efectua masuratori super rapid , dar nu si foarte precis (pentru noi ca si utilizatori casnici - plebea aka "pulimea" ma scuzati) Deci se inseala si GPS , daca nu ai aparate speciale stationare ca sa masoare Viteze , distante , lungimi . .
                      Pentru cele 3 directii x, y , z este nevoie de mai mult de 4x sateliti sa calculeze calea in acelasi moment si transmitere propagata cu viteza luminii (asta e principiul) insa orice abatere de 1mm , sau 0.1 km/h (avand in vedere ca pamantul este turtit la poli si alungit la ecuator , iar viteza de miscare a satelitilor de pozitionare este de pana la 27000km/h (aici poate ma insel) faceti voi calculele ) ai oricarui satelit poate crea o eroare de clasa 0.02 adica 2% la care se mai adauga si eroare vitezometrului si iti iese o viteza "reala" mai mica decat in realitate .
                      1.6 MPi Icy White

                      Comment


                      • @bolo: n-ai nimerit-o, tubul catodic are dreptate vezi manualul de service, rapoartele sunt identice in toate treptele, desi forma carcasei difera.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • ok, si atunci cum se face de un asa raspuns de la VC?


                          "Buna ziua,
                          Stimate client,


                          Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

                          Referitor la solicitarea dumneavoastra cu privire la cele 2 cutii de viteze, va comunicam faptul ca cele 2 repere difera prin numarul de dinti de la pinioane si prin ansamblul grup diferential.
                          ..."

                          am uitat sa specific, asta e in legatura cu JH1/JH3


                          mentionez ca este de pe alt forum discutia, si unde e postat acest raspuns de la VC...
                          Life is short...play more!
                          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                          Comment


                          • atunci de ce 1.4 si 1.6 au in orice treapta de viteza, aceeasi viteza la aceeasi turatie? o fi stiind tanti telefonista de la ve.ce. cum sta treaba cu cutiile de viteza si aia de construiesc masinile bat campii si scriu in manuale date la deruta. atata timp cat la aceeasi viteza au aceeasi turatie, masinile fiind echipate cu aceleasi gume, rezulta ca au acelasi raport de transmisie, nu?
                            @ingerulol: satelitii de gps nu-s cumva geostationari? g.e.o.s.t.a.t.i.o.n.a.r.i....
                            Last edited by Seba; 28 May 2009, 16:05.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Mmmmm...si daca chiar exista o mica diferenta intre cele doua, care se materializeaza prin ce imi arata mie si ce ii arata la Bolo? (eu stiu o miiiica diferenta, de ~200 rpm intre cele doua).
                              Unde e tabelu ala cu rapoartele la 1.4 si 1.6 mpi? Repede sa vedem.. ))

                              Comment


                              • in manualul de service. parca a mai fost postat de vreo 3-4 ori pe forum pana acum...0
                                tavi, la 1.6mpi si 1.6_16v, in tr3 la 2000rpm ai 40km/h, la 4000rpm ai 80km/h; in tr4 la 200rpm ai cam 58-59, ma rog, aproape 60km/h, 3000rpm ai cam 85-87km/h si in tr5 la 3000 ai 110km/h, iar la 4500rpm ai cam 147-150km/h. vorbim de ce afiseaza bordul, nu de gps. daca tu la 1.4 ai acelasi viteze la aceleasi turatii, cutiile, in ceea ce priveste rapoartele, sunt la fel.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google