Turatia maxima la viteza maxima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    poti sa te duci cu a 5-a la 7000 foarte usor ducand-o pe a 4-a la 7700 ))))) evident , asta doar daca se poate .....
    si ca sa fiu mai ontopic.. eu mi-am declarat top speed-ul , acesta fiind de 175 pe un drum denivelat , cu 6 persoane in masina , cu a 4-a dusa in limitare si a 5-a tinuta vreo 3 minute pana la fund .
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by virtualmansorin View Post
      -eu propun sa inchidem topicul ca ne-am lamurit de mult de viteza maxima ,doar daca nu avem de ce ride atunci propun sa il tinem deschis forever
      - in a 5 poti duce la 7000 doar daca in a patra duci la 12000 poate
      la golful meu care mergea in 9 -10 000 pe a patra in a cincea doar 5-5500 asa ca cristi nu stiu de motor avea domnu pe el
      1.8 16v de 137 cp sorine ,nu 1.4 mp3 )
      Eu dadeam exemplu doar,ca e diferenta intre ce arata bordul si vmax din talon.Orice masini de doamne ajuta,cu cai cat de cat ,si aerodinamica diferita de frigider,urca pana aproape de decuplare in treapta a 5a.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        domnu a cincea nu merge ca ii limitata din cutie bre sa nu se sparga
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • #19
          stai sa vezi cum merg ondele 8000 rpm in a 5a)
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            1.8 16v de 137 cp sorine ,nu 1.4 mp3 )
            Eu dadeam exemplu doar,ca e diferenta intre ce arata bordul si vmax din talon.Orice masini de doamne ajuta,cu cai cat de cat ,si aerodinamica diferita de frigider,urca pana aproape de decuplare in treapta a 5a.
            Ai uitat un lucru f important pe langa cele mentionate: si o cutie cu rapoarte adecvate masinii/motorului, nu o ''potrivire'' de convenienta.
            E stupid ca la viteza maxima sa nu te apropii nici macar de 5000 rpm.

            Comment


            • #21
              deci o masina care are 230 pe ac in a 5a,are rapoarte scurte?
              oare carui fapt se datoreaza,daca pui niste roti cu cateva kilograme mai mult decat alea stock,si o sa ai un vmax cu 20 la ora mai mic ?
              Last edited by Cristi_Xp; 28 December 2008, 13:09.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Ma refeream la Loganu 1.4.
                La ce spui tu nu, are rapoarte cum trebuie sa fie, infratite bine cu motorul/masina (asa e si la bmw , ford etc...singura chestie ca majoritatea am ramas un pic mirati sa vedem 7000 rpm).

                PS: imi aduc aminte acum multi ani pe autostrada in Germania, eram (4 in masina) cu un Opel Kadett 1.3 gsi (75 cp) la 180-190 turometru era la 5500 rpm.

                La Loganu 1.4 ai sanse sa vezi turometru la 5000 rpm pe tr V numai pe autostrada si ceva vale..

                Eu cand ma enervez nici nu-i mai bag tr V, o las pe tr IV pana la 5600-5700 rpm.
                Last edited by Octavian; 28 December 2008, 13:14.

                Comment


                • #23
                  loganul 1.4 la 160-165km/h are 4500-4600ture in tr. V.

                  am observat ca la mine imi taie mai tarziu benzina in tr I in 6000 si restul in 6000-6100, oare d c ?
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    offtopic:
                    @ tavi, cu intarziere pe berzovia-bocsa, 1.6_16v, cs-05-ujv (rip ) 200km/h, respectiv 190 km/h...200 coborare spre bocsa, 190 in urcare spre berzovia.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Viteza maxima YNG

                      Mergeam pe A1 -mai mergea putin.Oricum mai mult de 5-7km/h nu mai lua.
                      Attached Files
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #26
                        threadul asta nu are legatura cu viteza maxima prinsa de vreo masina.
                        Are legatura cu faptul daca este posibil sau nu ca o masina sa aiba in treapta maxima viteza maxima ...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Pai,viteza maxima atimsa 160km/h-cu turatie de 4500 rot/min.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #28
                            Imi cer scuze de off topic, dar daca spui ca ''mai mergea putin'' , ce de naiba nu i-ai dat la capat??? (AG 23 YNG)
                            S-a terminat drumu sau ce..? La 1.4 cam asta e senzatia, la 160 daca ai drum bun sa ajungi si o stabilizezi acolo, pedala mai este si senzatia e ca s-ar mai duce, senzatia - dar iti dau dreptate, in mod normal mai vreo 7-10 km se duce (dar curiozitatea, de ce nu i-ai dat la capat?).

                            Eu cu turometru am ajuns de doua ori si la 4800-4900 rpm in tr V (un pic de vale desigur -175/h) dar n-am putut sa fac si poza ))

                            Comment


                            • #29
                              @ag32yng: tu la 160 km/h mergi doar cu proiectoarele aprinse? Rusinica.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Octavian___30 View Post
                                Imi cer scuze de off topic, dar daca spui ca ''mai mergea putin'' , ce de naiba nu i-ai dat la capat??? (AG 23 YNG)
                                S-a terminat drumu sau ce..? La 1.4 cam asta e senzatia, la 160 daca ai drum bun sa ajungi si o stabilizezi acolo, pedala mai este si senzatia e ca s-ar mai duce, senzatia - dar iti dau dreptate, in mod normal mai vreo 7-10 km se duce (dar curiozitatea, de ce nu i-ai dat la capat?).

                                Eu cu turometru am ajuns de doua ori si la 4800-4900 rpm in tr V (un pic de vale desigur -175/h) dar n-am putut sa fac si poza ))
                                Eram cu sotia si fiica si sau cam speriat.Cind voi fi singur voi calca la blana sunt si eu curios daca se mai duce mult.(mai mult de 5-7km/h-nu cred sa mai ia).

                                @ag32yng: tu la 160 km/h mergi doar cu proiectoarele aprinse? Rusinica.

                                Da.Am uitat sa aprind si farurile.-economie de curent-de criza
                                Va SALUT.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google