Turatia maxima la viteza maxima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Na e clar ca facem varza (nu stiu de unde sa iau rapoartele la ambele, ca asa ne-am fi lamurit si gata).
    Io pe la 4500 rpm am 160, in rest nu sunt sigur ca nu m-am uitat si la vitezometru.

    Comment


    • bah, cum 3,14...ma-sii, sa ai tu cutie mai lunga decat 16v? atat are dizalu de 85 de cai la 4500. iti dai seama ca daca ai pune cutia lu 16v pe 1.4mpi, ala ar trece si el de 210 pe ceas? chit ca-i mai lipsesc vreo 30 de cai...
      bah, nu te supara, dar incep sa cred ca bordul tau arata mai degraba nordul, decat viteza; o fi busola?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Mai Seba (poate nu m-am exprimat io bine), la mine pe trV la 4500 rpm am 160 cu ea, la Bolo la aceeasi turatie arata aproape 170 (ca de aici a pornit toata discutia).

        Comment


        • bolo vitezoman estem la ele; bolo chiptuning cutia cu viteza facut la ele...
          bolo, man, nu cumva ai pinion de-a 5-a de dizal? ca nu mai retin...

          ps: m-am dumirit: eu is bou, la 4500rpm ai cam 165km/h, ca la 205 pe ceas ai cam 5800...nu se poate 145 la 4500 cum am zis eu initial. 4500rpm inseamna aproape 170 pe ceas, nu mai retin exact cat. 145 aveam la 4000
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Nu mai stiu ce sa zic, eu la 4500 rpm n-am 165 sau spre 170 pe ceas, am 160 ''linie''.
            PS: unghiu' e cam tampit, dar chiar e un pic peste 4500 rpm la 160 daca e privit cum trebuie, din fata (iti spun cum se vede daca stai la volan).
            Poate la mine e ceva ''bai'' la ceas.
            Attached Files

            Comment


            • Salut.La mine asta-i viteza maxima si turatie la max,mai mult nu vrea(poate cu benzina de 99+)eu am bagat numai de 95.
              Attached Files
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • ok...@Seba , chiptuning estem, pinioane de a 5-a de diesel nu estem.
                si inainte de chiptuning era la fel ca acum...pozele cu gps-ul ala pe bord is de anu trecut cand nu aveam nici chiptuning, nici suspensie , era stock, doar gumele ca acum, iar pozele cu gps-ul din casetofon is de la felix cand am fost acum...

                eu, parerea mea si doar a mea si va rog sa nu-mi sariti in cap, cred ca e o eroare cam maricica la vitezometre, si la mine nu asa de mare, asa ca tind sa cred ca la mine ar fi problema, vorbesc serios, fara ironie sau nush ce...
                as zice ca intr-adevar daca is la fel rapoartele pe hartie la 1.4 si 1.6, ar fi ceva pe acolo...dar dupa logica mea, nu ar putea fi la fel, atunci un 1.4 ar putea da liniuta cu un 1.6, stock amundoua, si ar fi la egalitate, ca nu numai calutii conteaza, ci si cutiile de viteza....si nu cred ca s-ar pune o cutie cu aceleasi rapoarte pe un motor de 1.4 si unu de 1.6...ma iertati dar logica mea ori e dusa ori e foarte dusa...
                si oricum de la ce o pornit discutia, e faza ca la mine e diferenta intre ceas si gps constanta de la 50-60 pana la 180, pe ceas, si la octavian si nu numai diferenta e mai mica la viteze mai mici si apoi creste cu viteza...
                de acolo tind sa cred ca e aceasta discutie interminabila, la el sau ei, trebuind sa arate mai putin acul de la viteza, exact cu cat e diferenta aia mai mare, sau la mine ar trebui sa arate un pic mai mult acul pe ceas, sper ca ati inteles ce vreau sa zic
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • multa lume nu a inteles rolul threadului asta... si a devenit iar un topic de viteze maxime cu axe date peste cap,decalibrate,roti de alte dimensiuni,gpsuri si alte aberatii.
                  Ideea topicului era daca este posibil ca la full speed sa ai turatia maxima ... si ma chinuiam sa il conving pe octavian ca un motor un pic mai tare de 100-110 cp ...poate asta.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Da, se poate. Depinde cel mai mult de CX-ul caroseriei si o cutie care sa fie bine echilibrata cu puterea motorului
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • off-topic: sper ca e ultimul din partea mea pe topicul asta...bolo, daca 1.4 si 1.6 au aceeasi cutie, dar unul 75 de cai si altul 90, de ce ar trebui s afie, dom'le, la egalitate? 75=90?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • asta ziceam si eu, nu au cum sa fie la egalitate...sper sa fie si de la mine ultimul off topic
                        Life is short...play more!
                        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                        Comment


                        • Pai nu sunt egale la performante, dar la turatii sunt.

                          Comment


                          • eu pe la 155 km/h aveam vreo 4500 rpm. pana la 160 km/h mai lua inca 500 rpm? adica 5 km/h
                            sigpic

                            Comment


                            • Nu mai lua atat (asta ar fi insemnat sa ai cam 180 pe ceas). 100-150 rpm in plus.

                              Comment


                              • sal, eu am turatie maxima in a 5-a 4750 la viteza de 170...masina e cea din semnatura...e ciudat sa vad ca 1.4 MPI are aceasi viteza la aceeasi turatie...care e diferenta? am dat 1000 de euro in plus pe ce?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google