Un Nou Model Ar Ajuta Dacia Sa Isi Relanseze Vanzarile?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un Nou Model Ar Ajuta Dacia Sa Isi Relanseze Vanzarile?

    Pareri despre o eventuala revenire la normal a vanzarilor in cazul in care Dacia ar lansa urmasul Loganului mai devreme.
    Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

  • #2
    Este stiut faptul ca nu gama de produse Dacia a provocat criza, ci creditele bancare foarte greu de contractat...
    Noul model Dacia
    Attached Files

    Comment


    • #3
      dupa parerea mea ....Dacia...si nu numai (aceasta companie) isi va reveni doar cand se va echilibra piata .... pana atunci cu toti trebuie sa revenim cu picoarele pe pamant si sa evaluam lucrurile pe care le facem(producem) la pretul corect
      http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
      жалюзи плиссе

      Comment


      • #4
        Eu ma refeream la modelul care se aude ca ar urma sa fie lansat in 2010-2011, care ar fi deaja intr-un stadiu avansat. Acesta urmand a fi urmasul Logan-ului.
        Ceva gen ce a facut Volkswagen cand a lansat Golf-ul 5 la un interval scurt dupa lansarea Golf-ului 4.
        Prin acest artificiu la momentul acela crescandu-si vanzarile.
        Si Dacia ar mai putea atrage clienti din randul celor nehotarati cu acelasi artificiu.
        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

        Comment


        • #5
          Are dreptate Tweety. Un nou model nu ar face acum mare branza.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            Originally posted by TWeetY View Post
            Este stiut faptul ca nu gama de produse Dacia a provocat criza, ci creditele bancare foarte greu de contractat...
            Noul model Dacia
            Ai dreptate dar se pare ca politica creditelor se va mai relaxa si un model nou poate atrage chiar si actualii posesori de Logan(model care are ceva vechime si cu care lumea s-a cam obisnuit, poate chiar plictisit de el).
            Nu ma refeream la SUV.
            Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

            Comment


            • #7
              Offtopic: soto_adler, tie ti se pare un interval scurt intre Golf 4 si Golf 5? Golf 4 a fost lansat in 1998, iar Golf 5 in 2004, adica dupa 6 ani. Mai scurt e intervalul de timp intre Golf 5 (2004) si Golf 6 (2008).
              sigpic
              Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

              Comment


              • #8
                Inainte de lansarea Golf 5, VW a adus niste imbunatatiri Golf-ului 4, ceea ce a facut si Dacia cu Logan.
                Sau poate ma insel eu, caz in care imi cer scuze.
                Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                Comment


                • #9
                  Toyota e pe picior de faliment, General Motors care e un mogul in industria auto e in prag de faliment...care sunt sansele ca un nou model sa relanseze Dacia?...Daca mergi acum la Jaguar iti lasa aia si 10.000 euro discount doar sa cumperi o limuzina si exemplele pot continua. Ce legatura are modelele Dacia/Renault cu criza?
                  Apropos, sa sufle Renault in iaurt ca daca nu era Loganul era de mult cu un picior in groapa...masina asta asa de mult blamata datorita faptului ca scrie "Dacia" pe ea s-a vandut mult mai bine decat modelele dedicate Renault si inca se vinde bine in afara tarii...se vinde inca bine spre deosebire de alte marci cu ani de experienta in spate
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by soto_adler81 View Post
                    Inainte de lansarea Golf 5, VW a adus niste imbunatatiri Golf-ului 4, ceea ce a facut si Dacia cu Logan.
                    Sau poate ma insel eu, caz in care imi cer scuze.
                    si dacia a facut imbunatatiri, doar ca pe partea negativa, mai scotand cate o piese din dotare
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • #11
                      Din punctul meu de vedere, un nou model nu ar ajuta dacia sa-si creasca vanzarile si implicit cota de piata, cat mai ales ar trebui sa construiasca masini de calitate: butoane geamuri sa fie la locul lor - adica pe usi, buton reglare oglinzi sa nu fie montat aiurea sub maneta de frana, masina sa fie dotata cu bara stabilizatoare, masinile pe benzina sa fie dotate cu motorizari adaptate anului 2009 (nu motoare de acum 20'j de ani 1.4 8V si 1.6 8V), dotarile pe masini in fuctie de versiune sa fie pe toate masinile aceleasi, nu dupa cum uita sau nu nenea din fabrica sa le monteze, o strategie mai relaxata de customizare a masinii (poate eu vreau versinuea Laureate, dar nu doresc pneuri Kormoran si radio-cd pe care mi-l dau ei), mai mult accent pus pe siguranta - airbag-uri cortina, centuri cu limitatoare de efort, airbag-uri SRS (adaptabile) nu SRP.
                      Ok, stiu dacia doreste sa vanda o masina mai ieftina, dar poti pune ca optionale airbag-urile, centuri cu limitatoare...plus ca sa nu-mi spuneti acuma ca daca ar monta butonae cu impuls deschidere geamuri pe portiere ar trebui sa scumpeasca masina cu 1000 euro. Sa fim seriosi, nu suntem naivi, ce dracu ?

                      Comment


                      • #12
                        Orice ar face acum cei de la Dacia-Renault , nu cred ca va fi de buzunarul romanului, cel putin in perioada asta. Doar sa vanda masinile la jumatate de pret , ceea ce doat in povesti se va intampla. Pe de alta parte observ ca nu-si onoreaza comenzile actuale pe care le au . Am un vecin care si-a comandat un Sandero de aproape 2 luni si tot nu-i vine . Oare chiar asa de greu se fabrica? Sau poate nu au nevoie de bani?
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          e vb cum se mai lucreaza la Dacia...eu l-am luat la fix o luna...dar au fost intreruperi.....si cred ca si vecinul tau aprins cateva...semnificative...ca si durata de timp...sf de an ...etc. Si eu credeam .ca ce mare scofala sa faci o masin ! dar e vb de linia de fabricatie cand ii da drumul...si nu o porneste pt un nr infim de masini...si nici pe stoc nu lucreaza...

                          Nu da quote la postul anterior
                          http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                          жалюзи плиссе

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bunicuta View Post
                            Din punctul meu de vedere, un nou model nu ar ajuta dacia sa-si creasca vanzarile si implicit cota de piata, cat mai ales ar trebui sa construiasca masini de calitate: butoane geamuri sa fie la locul lor - adica pe usi, buton reglare oglinzi sa nu fie montat aiurea sub maneta de frana, masina sa fie dotata cu bara stabilizatoare, masinile pe benzina sa fie dotate cu motorizari adaptate anului 2009 (nu motoare de acum 20'j de ani 1.4 8V si 1.6 8V), dotarile pe masini in fuctie de versiune sa fie pe toate masinile aceleasi, nu dupa cum uita sau nu nenea din fabrica sa le monteze, o strategie mai relaxata de customizare a masinii (poate eu vreau versinuea Laureate, dar nu doresc pneuri Kormoran si radio-cd pe care mi-l dau ei), mai mult accent pus pe siguranta - airbag-uri cortina, centuri cu limitatoare de efort, airbag-uri SRS (adaptabile) nu SRP.
                            Ok, stiu dacia doreste sa vanda o masina mai ieftina, dar poti pune ca optionale airbag-urile, centuri cu limitatoare...plus ca sa nu-mi spuneti acuma ca daca ar monta butonae cu impuls deschidere geamuri pe portiere ar trebui sa scumpeasca masina cu 1000 euro. Sa fim seriosi, nu suntem naivi, ce dracu ?
                            nu suntem naivi, suntem romani

                            in caz ca nu stiai, dacia are amplasate mult mai bine butoanele la geamurile electrice din fata. te-ai uitat vreodata in interiorul unui C3? butoanele de la geamurile fata sunt unde ar trebui sa avem noi spatiul de depozitare de la baza consolei. nu neg, ar sta mult mai bine pe usa. mi-ar place si mie sa lase la indemana cumparatorului configurarea masinii, dar cred ca sunt doar vise frumoase. dacia nu stie cum sa mentina preturile eliminand cate o piesa de pe masina, si noi poftim la butoane pe usi. sunt tare curios suv-ul cum v-a avea aranjat bordul.

                            si nu, nu cred ca un nou model dacia v-a ajuta relansarea vanzarilor, avand in vedere cursul valutar. poate daca ar schimba preturile din oiro in dolari o sa aibe succes. nu mai punem la socoteala pe langa cei 4.3 lei pe euro, ei mai baga si 1%...ca deh...cursul dacia. noi suntem prosti, ca dam atatia bani. salariile se dau in lei, si noi platim in euro. si de unde inflatie? si 'de mare folos' ne mai sunt si cei de la guvern care nu au grija decat de buzunarele lor, in loc sa faca ceva cu adevarat folositor pentru tara. ne mai miram de unde reputatia asta buna in europa
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • #15
                              alindrgn, nu, nu am vazut cum sunt la Citroen, ca nu am condus asa ceva, dar la toate masinile cu care am laut contact pana acum, in afara de Dacia, butoanele sunt la locul lor, adica pe usi.

                              Mda, asta cu euro la 4.3 e sucks, eu vroiam sa intru cat mai repede in programul rabla anu asta, dar la cat e euro, sincer...nu prea mai imi convine, sa dau pe un Sandero Laureate 1.4 MPI (+airbag laterale) de 9200 euro in loc de 33.100 roni cat era in septembrie 2008, 39.500 roni acum 22.01.2009 sa fim seriosi, dacia ar putea ieftini lejer pretul cu 1000 euro.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google