4 Noi Motorizari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca ai condus un Clio 3 (am si eu unul 1.4 Dynamique) senzatia de "bine" pe care ti-o da masina poate afecta subiectiv aprecierea despre performate. Si eu am fost foarte incantat de masinuta din momentul cand am condus-o la drive test.
    Insa diferenta de pret dintre un presupus Sandero 1.2 si Clio 3 cu ofertele actuale (nu le-am verificat, dar ei sustin cu pana la 3300 Euro cu prima de casare) face ca optiunea pentru un Clio sa devina tentanta. Diferenta de fabricatie face toti banii, iar optionalele care se ofera sunt numeroase.
    Un Dynamique ar ajunge aproape la pretul unui Sandero Laureate 1.6.

    Comment


    • #62
      Da, am mers (are cumnata) cu Clio 3 1.2 16V si cum am spus, placut impresionat, rapoartele mult mai bine etajate, ajuta mult motorul.
      Si da din nou, e tentanta oferta lunii de la Renault... , cam eclipseaza serios Sandero, dar lasa ca totul e in aceeasi ograda

      Comment


      • #63
        tavi, la aceiasi bani, e ok sa-ti iei clio, dar cred ca uitati de pretul revizilor la renou, care desi foloseste aceleasi piese ca loganul, la aia costa de 3 ori mai mult. de exemplu, o distributie la logan 16v costa 9 mega, la megane 1.6_16v costa 20 de mega...pana la urma nu conteaza cat costa masina cand o cumperi, conteaza cat te costa sa o ai si sa te folosesti de ea. iar aici dacia e in avantaj.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          Nu-i chiar asa. Daca aveam banii pt Clio, imi luam Clio.
          O distributie schimbata de 1.6 16V costa 14-15 milioane, de unde ai scos-o cu 9 mil?? (la 1.4 ajuge la 14 mil...).

          Comment


          • #65
            9 mega daca o faci la un alt service decat dealeru si cu piesele de acasa.ca altfel te lasa in curu gol astia .pardon.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #66
              Originally posted by Seba View Post
              tavi, la aceiasi bani, e ok sa-ti iei clio, dar cred ca uitati de pretul revizilor la renou, care desi foloseste aceleasi piese ca loganul, la aia costa de 3 ori mai mult. de exemplu, o distributie la logan 16v costa 9 mega, la megane 1.6_16v costa 20 de mega...pana la urma nu conteaza cat costa masina cand o cumperi, conteaza cat te costa sa o ai si sa te folosesti de ea. iar aici dacia e in avantaj.
              Avand si Renault si Dacii, si facand intretinerea la acelasi service bi-marca, vreau sa-ti spun ca preturile se situeaza in raportul preturilor de achizitie ale masinilor. Vrei mai mult, dai mai mult.
              Iar un reper(vezi distributia la 1.2 16V) daca este acelasi la Dacia si la Renault, are acelasi cod si acelasi pret, doar manopera difera cu ceva.
              Last edited by detail; 10 March 2009, 16:47.

              Comment


              • #67
                mareom a platit 9 mega pt schimbat distributie anul trecut la 1.6_16v, reprezentanta autoeuropa, iar un coleg de servici cu megane 1.6_16v a platit la acelasi service cu o luna mai tarziu cam dublu. din ce-am vorbit cu cei de acolo si piesele de clio sunt mai scumpe desi se potrivesc pe logan, dar pt ca se lucreaza in partea de service dedicata "renou", pretul e mai mare. poate nu la toate service-urile e la fel. chiar, tavi, la arad la "veverita" vin multi timisoreni pt revizii, e semnificativ mai ieftin decat la timisoara. ramai cu bani chiar si scazand benzina arsa pe drum tm-ar-tm. la aspectul asta nu m-am gandit
                Last edited by Seba; 11 March 2009, 11:05.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  off topic cred ca tine de preturile pe care le practica fiecare dealer altfel nu se explica de ce unii dau jdemilioane pe revizii si altii repara sau fac reviziile la un pret decent chiar la dealer.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Seba View Post
                    mareom a platit 9 mega pt schimbat distributie anul trecut la 1.6_16v, reprezentanta autoeuropa, iar un coleg de servici cu megane 1.6_16v a platit la acelasi service cu o luna mai tarziu cam dublu. din ce-am vorbit cu cei de acolo si piesele de clio sunt mai scumpe desi se potrivesc pe logan, dar pt ca se lucreaza in partea de service dedicata "renou", pretul e mai mare. poate nu la toate service-urile e la fel. chiar, tavi, la arad la "veverita" vin multi timisoreni pt revizii, e semnificativ mai ieftin decat la timisoara. ramai cu bani chiar si scazand benzina arsa pe drum tm-ar-tm. la aspectul asta nu m-am gandit
                    seba, esti sigur ca motorul de megane are aceeasi specificatie, si acelasi cod cu cel de dacia? Difera cu vreo 5 CP (dupa altii cu 7). Daca nu are acelasi cod pot diferi piesele.
                    Evident manopera la Renault este mai mare, dar difera dupa politica service-ului.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Seba View Post
                      ./.........., tavi, la arad la "veverita" vin multi timisoreni pt revizii, e semnificativ mai ieftin decat la timisoara. ramai cu bani chiar si scazand benzina arsa pe drum tm-ar-tm. la aspectul asta nu m-am gandit
                      Problema e ca si la Arad s-au imputit treburile, parca s-au desteptat intr-un mod neplacut.

                      Referitor la revizii si schimbat de distributii, da-mi voie sa fac o precizare, lucru observat din toate facturile si informatiile care mi-au parvenit intr-un mod sau altul: la un moment dat, anul trecut a fost o explozie a preturilor, care dupa trecerea ei NU s-a mai revenit la vechile tarife in multe domenii. (manopera si cost materiale) si fac referire la costul distributiei, daca la un 1.4 mpi a costat in trecut maxim 850-880 lei (totul lui tot, inclusiv ulei, filtre, bujii, deci tot) acum la acelasi 1.4 mpi te duce lejer la 14-15 milioane.
                      Asta e realitatea, dureroasa as spune.

                      Comment


                      • #71
                        hm...inseamna ca acum la renault e mai mult de 19 mega o schimbare de distributie ?
                        @detail: ambele motoare sunt k4m, difera un pic axele cu came si softul, dar cred ca acea curea e aceeasi. pistoanele, bielele, arborele cotit, blocul motor, injectoarele si foarte probabil si alte piese sunt identice.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          ...si ca sa revenim on topic, eu inca mai astept motorizarea de 1.2 16V pe Sandero (a inceput rabla si astia de la dacia cu politica lor de cacao ma tin pe loc)

                          Comment


                          • #73
                            pai pentru programul rabla au scos "rabla" de 5000 euro poate asa scapa de motoarele mai vechi din stoc.pana o sa scoata astia motorul 1,2 16v e posibil sa se termine programul rabla.
                            Last edited by margelatu; 13 March 2009, 09:18.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #74
                              Am primit raspunsul de la VC referitor la motorizarea asta - cica motorizarea va fi disponibila pe Sandero din a doua jumatate a anului.
                              Ce sa inteleg de aici: ca va fi disponibila dupa 1 iunie, sau iulie, sau august ?
                              Pardon de expresie, dar cred ca-mi bag eu picioarele in ea de firma, si merg si-mi iau o Fabia sau un Grande Punto prin remat, ca deja m-am plictisit de politica asta anti-vanzari a Dacia.

                              Comment


                              • #75
                                ia un 16 v daca tot vrei 16 valve.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google